gevallen vandaag :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

gevallen vandaag :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 22:01

Ik reed vandaag buiten samen met n vriendin en Tessa is sinds ik terug ben van wintersport al n beetje chaggerijnig.
Vandaag ook,alleen onder het rijden viel het wel mee.Maar toen we gingen draven gaf ze ineens een paar ontzettend hoge bokken zodat ik er bijna afviel.Nou verder ging t goed,tot we gingen uitstappen,toen gaf ze weer een paar megabokken en ging er even vandoor maar ik hield haar weer snel.Toen werd ik n beetje boos dus moest ze nog even terug.
Nou dat deed ze braaf maar toen we terug gingen gaf ze een hele hoge schuine bok en toen lag ik er dus af Ziek
Tessa blijft normaal staan als ik er af val maar nu ging ze er dus keihard in galop vandoor,draaide ze weer om en kwam ze weer terug Verward draaide weer om en ging ergens staan eten.Toen moest ze nog even in de bak en was ze ineens heeeeel moe Stoom uit je oren
Nouja dat wilde ik even vertellen,ik vond het namelijk niet zo leuk
Ik hou het er maar even op dat ze teveel energie heeft of n beetje boos is dat ik n weekje weg was Schijnheilig

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:04

Ik ken dat soort verhalen! Schijnheilig
{Heb ook zown paard Tong uitsteken }
Heb je je nog bezeerd??
Verder sterkte met die bokkerd Tong uitsteken Tong uitsteken

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:07

Nooit fijn om van je paard af te vallen. Ik herken het chagerijnige van je paard na je vakantie. Ik heb zo'n zelfde beestje. Vorige week dinsdag ben ik van de vakantie terug gekomen en heb nog geen bok- of steigerloze ritjes gehad. Gelukkig ben ik nog niet gevallen (ff afkloppen anders lig ik er morgen af).

Hopelijk trekt ze een beetje bij zodat je weer op een vrolijk paardje kan rijden. Het is misschien wel een teken dat ze je gemist heeft en dat is in mijn ogen echt niet gek dat een paard haar baasje kan missen als hij/zij op vakantie is.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:09

najaa, wat een chargrijn zeg!!
(op de penny manier)
je hebt hem toch wel een paar stroomschokken gegeven he

maare, hoop dat je je niet bezeert hebt!!! Scheve mond

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 23:40

Het valt wel mee hoe zeer het deed hoor Lachen ik viel op mn zij en in het gras.
(die stroomschrokken heeft ze gehad hoor Tong uitsteken )
Ik kan alleen nooit lang boos op haar blijven Tong uitsteken ,maar zij wel op mij geloof ik Scheve mond

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 02:37

Ja balen he kan me voorstellen
nou ik zou zeggen veel succes verder hahh
enne blijve zitte he