Zou ik het wel doen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Zou ik het wel doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:37

Een vriendin van mij heeft een eigen paardje (al ouder beestje, maar nog wel snel/vlot) nu vroeg ze of ik mee ga op buitenrit, dat ik meega op haar paardje en zei op beestje van de manege..
Ik zei natuurlijk meteen ja met mijn domme kop en nu ik erover zit na te denken weet ik niet eens of ik wel durf! ik ben nl. zo`n schijterd, hehe

Ik denk dat ik het toch wel doe want eerst was ik nooit zo`n schijterd, maar toch ik twijfel wel heel erg..

Wat vinden jullie??

ik heb besloten..en ik ga er!! Ik heb af en toe een beetje een aanstelleritus-aanval en dit was er dus 1!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-02-04 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:40

Tja, ik denk dat je wel kan gaan, met haar voorop. Ik zou misschien wel iemand meenemen op de fiets, voor het geval dat. En ga dan de eerste keer een klein stukje, langs een hele rustige weg. Probeer je vertrouwen weer op te bouwen.

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:42

waarom zou je het niet doen? anders dan rijd je eerst wat in een bak ofzo

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:44

waarom niet?is het een rustig beestje??
en als je dit al niet durft..niet negatief bedoelt hoor..dan zou ik eens zeer goed over nadenken of je luckey wel wil en kan houden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:48

nou ja op zich durf ik het wel, maar dit is de eerste keer dat we maar met zijn 2en zijn (voor mij)Normaal ga ik altijd in groepsverband naar buiten en stel nou dat er wat gebeurd..
ach ik zit mezelf aan te stellen hier, okeej ik ga er gewoon voor..!!