verwaarlozing omwille van infectie?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

verwaarlozing omwille van infectie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 18:59

las ik gisteren in de krant...

in Izegem hebben ze in een weide brabantse paarden gevonden die zwaar verwaarloosd waren. drie hoogdrachtige merries waren volledig uitgemergeld, een veulen lag al 3 DAGEN dood in de wei! alledrie de merries zijn meteen opgenomen en behandeld, een merrie is helaas overleden (en het veulen dus met haar).

De eigenaar ontkent alles en beweert dat het om een infectie gaat (volslagen belachelijk natuurlijk )

de foto was om van te gruwelen natuurlijk. het zet je aan het denken: de weide lag er al lang zo bij, maar was niet goed zichtbaar vanaf de weg. toevallige passanten hebben de politie verwittigd.
dzjeezus, hoeveel zouden er zo nog rondlopen of rondstrompelen?

Enya - Daya :-)


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:51

ponyzotje schreef:
De eigenaar ontkent alles en beweert dat het om een infectie gaat (volslagen belachelijk natuurlijk )




daarmee bedoelde hij zeker zijn eigen hersencel bij >;)

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 20:50

*LOL*

tja ik vind dit gewoon te ver gaan. hoogdrachtige merries, dat is dubbel zoveel paarden die daar liggen. ben wel blij dat ze de meeste hebben kunnen redden, maar vraag me niet wat het gevolg zal zijn voor die veulens

Enya - Daya :-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_, Leedebee, Lynnepinny, meniekske, Pellelilly, Poety, sterregoud, xRaisin en 121 bezoekers