junior STV: te koop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:53

Over smaak valt niet te twisten.........



En inderdaad is er goed gequot, want er staat duidelijk dat jullie een paard afkraken op basis van verwachtingen die jullie hebben. Jullie denken te weten hoe het betreffende paard in Ermelo zou hebben gelopen, maar dat hebben jullie niet gezien......

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:59

Ik doe niet zoveel met persoonlijke voorkeuren..........


Volgens de FEI:
Artikel 115 Passage

Lid 2:
In principe moet de toon van de hoef van het voorbeen dat wordt opgeheven, zich heffen tot het midden van het pijpbeen van het andere voorbeen. De toon van de hoef van het opgeheven achterbeen komt tot een weinig boven de kogel van het andere achterbeen.

Lid 4:
Het onregelmatig neerzetten van de achterbenen, het schommelen van de voorhand of van de ene heup op de andere, hortende of stijve beweging van de voorhand, over de grond slepende achterbenen en iedere verandering van het in de hand gesteld zijn, zijn ernstige fouten.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:03

CGJ12 schreef:
Ik doe niet zoveel met persoonlijke voorkeuren..........


Volgens de FEI:
Artikel 115 Passage

Lid 2:
In principe moet de toon van de hoef van het voorbeen dat wordt opgeheven, zich heffen tot het midden van het pijpbeen van het andere voorbeen. De toon van de hoef van het opgeheven achterbeen komt tot een weinig boven de kogel van het andere achterbeen.

Lid 4:
Het onregelmatig neerzetten van de achterbenen, het schommelen van de voorhand of van de ene heup op de andere, hortende of stijve beweging van de voorhand, over de grond slepende achterbenen en iedere verandering van het in de hand gesteld zijn, zijn ernstige fouten.




OK dan! OK dan!

Even duidelijk, das altijd prettig.

Nogmaals, er zijn geen voorspellingen gedaan over het proefje van Grib. Maar wel uitspraken over zijn achterbeen. Ik begrijp dat mensen nogal suggestief lezen, en daardoor wat in de war raken.

Maar gezien de manier van bewegen van het achterbeen, kan er natuurlijk wel een voorspelling gedaan worden over het gaan in het proefje Haha!

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:04

Gaan we nou weer door over het paard waar dit topic voor gestart is!!!!

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:11

perlee schreef:
Gaan we nou weer door over het paard waar dit topic voor gestart is!!!!


Ja laten we dat eens doen.

Waarom zou Junior nu te koop staan?

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:15

Eerlijk heb ik geen idee.
Wat ik wel weet is dat als ik het geld zou hebben ik hem direct zou gaan halen maar helaas mijn geldboompie is weggelopen.

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:18

De piaffe en passage-tour van Gribaldi was misschien wel de beste die ik die dag gezien heb; Gribaldi was bijv. de enige die echt goed door bleef gaan van achteruit!!! Ook wanneer hij vanuit stap moest aanpiafferen en de overgangen passage-piaffe-passage waren zeker niet verkeerd.

Er zijn inderdaad mensen die suggestief lezen, de ene meer dan de ander, misschien omdat er mensen zijn die vaak ook dingen suggereren. Wat erger is, is dat er mensen zijn die níet (goed) kunnen lezen en dáarom meteen maar eigen interpraties aan het geschrevene verbinden.

Om ontopic te blijven: alleen bij Junior heb ik gisteren een betere piaffe-passage-tour gezien dan bij Gribaldi, maar dat was buiten de ring helaas. In de ring deed Ollright het ook heel aansprekend.

Overigens heb ik ook bokkers in de ring gezien...... Cool

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:20

Voordat we hier nu gaan speculeren over die verkoop moet er tóch eerst even iemand bellen met Mark om de prijs te vragen.........

Als je wat wilt verkopen moet je eerst geld vragen.
Als ie telefonisch geen prijsopgave wil doen (je moet hem eerst komen zíen...........hahaha) kun je zeggen dat je het beestje allang gezien hébt.
En anders is er vast een Bokker die in de buurt woont en even op de fiets langs kan gaan voor de prijs.

Idee: eerste Bokt online-paardenveiling.........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:21

DIe was er al CGJ, maar die kwam niet boven de 4100 euro uit:D:D:D:D

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:25

Je mist een bod € 4.500 Knipoog

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:27

Ho ho........
Waar ligt het medisch rapport ter inzage?

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:28

CGJ12 schreef:
Ho ho........
Waar ligt het medisch rapport ter inzage?



Oeps, die waren we ff vergeten. Hmm wie gaat Biemans even mailen?

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:30

PB-en bedoel je........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:32

CGJ12 schreef:
PB-en bedoel je........


Jij bent meer op de hoogte dan ik blijkt Haha!

Maar oke, wie pbt biemans ff dan Haha!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:15

Aimee"]
[quote="Gail schreef:
En dat geldt wat mij betreft voor Junior ook: Anky heeft m weggedaan omdat hij in de ring niet wilde meewerken, kan me dus goed voorstellen dat dit niet-meewerkende-gedrag nu reden is van verkoop..


Zouden mensen maar over de Junior denken zoals ie was toen ie bij Anky stond! Want de redenen dat Junior bij Anky weg ging, hadden niets met zijn "niet-meewerkende-gedrag" te maken. Wat ik daarvan mee gekregen heb is dat hij dat toen niet eens toonde. Helaas is men dat beeld van Junior onder Anky kwijt....... maar een paard zou toch nog net zo moeten lopen?
[/quote]

Mmm. Heb jij andere bronnen dan ik. Ik ben er van overtuigd dat hij wegging omdat hij zodra hij tussen de witte hekjes kwam (onder Anky ja) de handdoek in de ring gooide.

En wat Gribje betreft: heb m in Ermelo niet gezien, in Den Bosch wel en dat vond ik tja uh nait te best...

Culemborg here I come!!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:19

fiets... nu ken ik mezelf en weet ik dat ik geen rust heb tot ik weet wat-ie op moet brengen. Ik ga morgen bellen, en misschien knoop ik er een bezoekje aan vast Schijnheilig

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:09

Missouri schreef:
fiets... nu ken ik mezelf en weet ik dat ik geen rust heb tot ik weet wat-ie op moet brengen. Ik ga morgen bellen, en misschien knoop ik er een bezoekje aan vast Schijnheilig



En als ie past, dan kopen we hem toch gewoon Missouri? Ik weet wel iemand die hem wil uitbrengen hoor Haha!

Ik ga wel lekker op zondagmiddag aan de kant zitten kijken Haha!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:11

Missouri schreef:
fiets... nu ken ik mezelf en weet ik dat ik geen rust heb tot ik weet wat-ie op moet brengen. Ik ga morgen bellen, en misschien knoop ik er een bezoekje aan vast Schijnheilig


Mag je mij een pb sturen Haha!

EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:12

Ik zal mijn berichtje nog even plaatsen, want ik geloof niet dat iemand het gelezen heeft:

Het bedrijf is in het verleden opgestart door Ad Biemans. Zijn hart ligt bij de fokkerij. Zoon Mark heeft het bedrijven jaren geleden overgenomen. Hij wil zich meer op de handel richten. En de fokkerij op hele kleine schaal houden. Een logisch gevolg daarvan is om de dekhengsten te verkopen. Nou: Argus is vorige jaar naar Canada gegaan. Uniform slijt zijn oude dag. En nu is het logisch om Junior te verkopen. Overigens ben ik van mening dat ze dat beter eerder hadden kunnen doen, maar dat is een ander verhaal.

Overigens staat Uniform gewoon bij STV op stal! Argus staat inderdaad in Canada.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:14

Pipo schreef:
En als ie past, dan kopen we hem toch gewoon Missouri?


Strak plan, een Junior-syndicaat.
Maar als ik eraf val met proberen ben je uitgenodigd om bij mij te komen barbecuen!! Haha! Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:19

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:
En als ie past, dan kopen we hem toch gewoon Missouri?


Strak plan, een Junior-syndicaat.
Maar als ik eraf val met proberen ben je uitgenodigd om bij mij te komen barbecuen!! Haha! Haha!
[/quote]


Ow, dus ik hoef er bij de bezichtiging niet op Haha! Das mooi D:D

We kunnen de ruiter die we in gedachten hebben ook gewoon vast meenemen. Kost ons dat weer minder blessures Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:23

Pipo schreef:
Kost ons dat weer minder blessures Haha!


En er is genoeg te barbecuen voor iedereen... Haha!
Groot feest op mijn balkon!!!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:26

EmEm schreef:
Ik zal mijn berichtje nog even plaatsen, want ik geloof niet dat iemand het gelezen heeft:

Het bedrijf is in het verleden opgestart door Ad Biemans. Zijn hart ligt bij de fokkerij. Zoon Mark heeft het bedrijven jaren geleden overgenomen. Hij wil zich meer op de handel richten. En de fokkerij op hele kleine schaal houden. Een logisch gevolg daarvan is om de dekhengsten te verkopen. Nou: Argus is vorige jaar naar Canada gegaan. Uniform slijt zijn oude dag. En nu is het logisch om Junior te verkopen. Overigens ben ik van mening dat ze dat beter eerder hadden kunnen doen, maar dat is een ander verhaal.

Overigens staat Uniform gewoon bij STV op stal! Argus staat inderdaad in Canada.


Bron ????????

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:44


Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 20:47

ceasario"]
[quote="EmEm schreef:
Ik zal mijn berichtje nog even plaatsen, want ik geloof niet dat iemand het gelezen heeft:

Het bedrijf is in het verleden opgestart door Ad Biemans. Zijn hart ligt bij de fokkerij. Zoon Mark heeft het bedrijven jaren geleden overgenomen. Hij wil zich meer op de handel richten. En de fokkerij op hele kleine schaal houden. Een logisch gevolg daarvan is om de dekhengsten te verkopen. Nou: Argus is vorige jaar naar Canada gegaan. Uniform slijt zijn oude dag. En nu is het logisch om Junior te verkopen. Overigens ben ik van mening dat ze dat beter eerder hadden kunnen doen, maar dat is een ander verhaal.

Overigens staat Uniform gewoon bij STV op stal! Argus staat inderdaad in Canada.


Bron ????????
[/quote]

Bron: EmEm
Ongeveer 15 jaar mijn vrije (school)tijd daar doorgebracht.
En nu kom ik elke dag bij STV op stal omdat mijn paard daar staat.
Genoeg betrouwbare bron?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 90 bezoekers