rambo supreme

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
baudyh

Berichten: 4274
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

rambo supreme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 23:26

Weet iemand of deze al in nederland te koop is.Hij is zwart met gouden bies.Met een nek,maar die kan je er afhalen.Hij ziet eruit als de rambo wug plus,kwa model.Alleen bij die kan je de nek er niet afhalen.
En zo ja,wat kost ie?
groeten baudy

Trots op onze 2 merrieveulens ; Una bella Donna prinses G.W.( McLaren x cover story) en Uliantha G.W. ( Vaderland x Sander)


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 23:48

Volgens mij is hij bijna 400 euro,
ik heb hem o.a. gezien bij De Ruitershop in Harmelen.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 23:50

400 euro...
tjee... dan maar hopen dat ze hem heel laten...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 23:55

En als hij net zo lekt en waardeloos ligt als mijn turnout dat je dan wel je geld terugkrijgt of een nieuwe deken...
Het ligt overal aan behalve aan het dek Schijnheilig Ik word helemaal gek van Rambo en divoza...

Ik houd het op een fabrieksfout, maar als dit niet afgehandeld wordt voor mij geen rambo meer Ik kan op een dag honderd keer mijn dek rechtleggen, mijn paard ligt daardoor helemaal open van de schuurplekken en in de regen ermee buitenzetten hoef ik al helemaal niet in mijn hoofd te halen...(dan moet er echt een regendekentje overheen Clown )
Dat had ik toch niet helemaal verwacht van een deken van 250 euro (mijn staldeken was ook super ) Voor mij is die supreme dus wel een hele grote gok...Of krijg ik er net als bij de turnout weer garantie op Verward Schijnheilig

(sorry hoor, maar ik ben echt even doodziek van Rambo Bloos )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 00:10

Mooi waardeloos Gomir,
ik heb gisteren mijn 14e Rambo gekocht en hij is als vanouds weer fantastisch.
Het moet dus inderdaad een maandagmorgen product zijn.

En Ethelate, dat is juist het mooie aan Rambo, die krijgen ze (bijna) nooit stuk Party!!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 00:13

Ik heb net een nieuwe Rambo Exel gekocht. Die verkopen ze ook niet in Nederland maar heb hem laten importeren door Divoza. Deze deken is ook zwart met beige bies. Alleen dit model is voor een iets breder paard.
Totale kosten waren €260,-
De deken ligt rotsvast en is perfect warm en waterdicht. Ben er erg tevreden mee.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:58

Ben ook een rambo fan, toen ik van die uitvoering hoorde had ik net mijn Sinterklaasrode uitvoering gekocht( ook met hals, 370 gram, uitsnijding bij benen).
Toen baalde ik wel even, was handig geweest als de hals er af had gekunt.

Maar verder Super dekens OK dan!


Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:56

Woei, die deken van esme_27 is niet duur. voor een rambo.
Dat is toch wel de rambo exel met afritsbare hals?

baudyh

Berichten: 4274
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 17:48

ja het is een hoop geld maar rambo is wel het beste van het beste.Mijn paard sloopt ze gelukkig niet.Ik heb een ander probleem.Hij houdt van zwemmen.Duikt echt een plas in.Dus ik dacht met zo'n hals dan kan ie erop als er plassen liggen en eraf als er geen plassen liggen.
Ik vindt inderdaad van die rode niet handig dat de hals er niet af kan.
Die exel is zeker niet duur.Maar die is inderdaad voor grotere paarden.Gaat niet op voor mijn pony van 1.51m.
Ik kan hem dus ook laten importeren bij divoza.Handig om te weten.
bedankt voor de tips

Trots op onze 2 merrieveulens ; Una bella Donna prinses G.W.( McLaren x cover story) en Uliantha G.W. ( Vaderland x Sander)

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:06

Let op, ze heeft dus de Rambo EXCEL (speciaal voor breed gebouwde paarden) laten importeren en niet de Rambo SUPREME(met afritsbare hals).
De Supreme is wel een stukje prijziger als die 260,00 euro Knipoog

baudyh

Berichten: 4274
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 18:12

ja maar ik bedoel als ik de supreme niet kan vinden in nederland kan ik hem laten importeren.Nee hij zal wel rond de 400 euro kosten.

Trots op onze 2 merrieveulens ; Una bella Donna prinses G.W.( McLaren x cover story) en Uliantha G.W. ( Vaderland x Sander)

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:40

Ik heb een Rhino(dus ook van Horseware) regendeken en stal deken. Allebei maatje shet uit engeland gehaald omdat je ze hier in NL niet heb. Echt super fijne deken's, ik heb nog niet zulke goeie deken's gehad. Eindelijk een pony maat ipv een verkleinde paarde maat(die dus niet knap ligt).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:11

Precies, ik heb een Exel, dus geen afritsbare hals en extra brede uitvoering. Zie www.horseware.com

baudyh

Berichten: 4274
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 17:17

ben dus wezen kijken naar de rambo supreme in die shop in harmelen.Kwijl-kwijl-kwijl.Wat een mooie deken.Je kan de hals er inderdaad zo afhalen.Dat is heel mooi met ritsen gemaakt.Okee 393 euro is prijzig.
Het stome ervan is nu was er 15%korting op.Toch een slordige bijna 60 euro korting.Alleen dat telt tot morgen en ik heb pas begin maart geld.Balen......maar ik ga hem toch kopen.
Afbeelding

Trots op onze 2 merrieveulens ; Una bella Donna prinses G.W.( McLaren x cover story) en Uliantha G.W. ( Vaderland x Sander)

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:18

is een lening afsluiten geen optie voor je? Schijnheilig

baudyh

Berichten: 4274
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 17:23

Nee dat is geen optie.Ik weet niemand die mij dat geld kan lenen,helaas.

Trots op onze 2 merrieveulens ; Una bella Donna prinses G.W.( McLaren x cover story) en Uliantha G.W. ( Vaderland x Sander)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 113 bezoekers