junior STV: te koop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:03

Anne van Olst reed helemaal nog niet zo gek met dat dier.
Ik heb ze echt wel slechter op stal en Junior zal t.z.t. nog wel een leuk plaatsje krijgen. Wellicht nog interessant voor het NA/WPN.
Daarom zal ie nu ook wel weer gestart worden. Etalage.

Ik zie trouwens ontwikkelingen bij Stoeterij het Vierspan waar ik nu niet echt een goed gevoel bij heb........maar dat is off-record.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:05

CGJ12 schreef:
Ik heb ze echt wel slechter op stal


Ik ook... maar wel liever Lovers

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:07

CGJ12 schreef:
Anne van Olst reed helemaal nog niet zo gek met dat dier.
Ik heb ze echt wel slechter op stal en Junior zal t.z.t. nog wel een leuk plaatsje krijgen. Wellicht nog interessant voor het NA/WPN.
Daarom zal ie nu ook wel weer gestart worden. Etalage.

Ik zie trouwens ontwikkelingen bij Stoeterij het Vierspan waar ik nu niet echt een goed gevoel bij heb........maar dat is off-record.



Ik zie trouwens ontwikkelingen bij Stoeterij het Vierspan waar ik nu niet echt een goed gevoel bij heb........maar dat is off-record

Dat moet jij toch weten:

Een ouderlijkbedrijf opsplitsen of over doen is geen gemakkelijke weg als er meerdere kinderen aanwezig zijn.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:07

petraaken"]
[quote="Dees schreef:
Wie weet verdient Junior al jaren lang de kost niet meer met zijn "goedgekeurd dekhengst' zijn...
Hoeveel dekkingen heeft ie gehad in 2003? Lijkt me niet dat het er nog veel zijn. Hengst is al tijden 'uit de picture', en lieden die perse een Junior-veulen wilde, hebben die kans allang benut.



Ik denk dat dit wel eens de hoofdreden zou kunnen zijn + dat de Europese markt wat verzadigd geraakt van dat Uniform x Variant bloed. Plus het feit dat niet alle nakomelingen even koel in het hoofd zijn en hijzelf ook niet van de allergemakkelijkste is. Argus en Uniform genieten van hun oude dag in Canada met daarnaast nog wat dekdienst. Zie Junior ook wel richting de USA/Canada vertrekken.
[/quote]

Uniform saat volgens mij gewoon op het vierspan hoor

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:08

Nee hoor, is officieel bevestigd geweest dat hij in Canada van zijn oude dag mag genieten. Staat bij dezelfde stal als Argus

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:13

sinds wanneer dan?

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:15

Volgens mij al een poosje.
Vanaf de tijd dat het in Lunteren misging met Wout en Daniëlle van de Brink.........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:16

CGJ12 schreef:
Vanaf de tijd dat het in Lunteren misging met Wout en Daniëlle van de Brink.........


Dat ging niet mis, dat was in goed overleg Schijnheilig

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:17

ging mis dus.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:19

ja maar hoe lang is dat dan geleden

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:22

een jaartje dacht ik.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:23

perlee schreef:
ja maar hoe lang is dat dan geleden


Ik zit nog steeds te wachten op de uitslag van gisteren.
Of is daar niemand geweest , in tegenstelling tot eerdere berichtgeving van sommige.?

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:24

67% van horen/zeggen dus weet het niet zeker

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:24

Heb in pb al geschreven dat ik het niet weet ik kon er niet heen en heb hie rook in een topic gevraag of iemand foto's kon nemen

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:25

CGJ12 schreef:
een jaartje dacht ik.


Ohh jeetje jammer had hem graag nog eens opgezocht

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:26

Wouter24 schreef:
67% van horen/zeggen dus weet het niet zeker


En de anderen Haha!

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:26

On Top had gewonnen, of bedoelde je Gribeltje Knipoog

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:27

inderdaad staan Uniform en Argus nu misschien iets meer dan een jaartje al in Canada.

Heeft er iemand de uitslagen van ermelo dit weekend? Vind nergens al de uitslag. zelfs niet op de site van zzgp.

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:29

ceasario"]
[quote="Aimee schreef:
Ik ga dan ook zeker kijken.........


En... Hoe was het ?
[/quote]

Véééél beter!!!
Happie kon hem nu veel beter aan de praat houden dan bijv. van de zomer. Junior deed misschien wat flegmatiek aan en Happie moest hem af en toe even "oppeppen" waardoor het beeld soms wat ongelijkmatig was, maar uiteindelijk bleef hij wel lopen én dat deed ie niet verkeerd. De proef werd dan ook beloond met een tweede plaats en (uit m'n hoofd) ruim 66 %!
Verder vond ik dat Happie hem eigenlijk vanaf het begin met losrijden beter van achter erbij had. Net als van de zomer liet hij hem aanvankelijk klein lopen, maar daarbij deed Junior nu meer van achteruit mee. Mijn complimenten aan de ruiter OK dan! en mijn genegenheid voor het paard Lovers waarvan ik gisteren geen enkele "misstap" heb gezien. Moge hij de juiste nieuwe eigenaar vinden.......

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:31

ceasario"]
[quote="Wouter24 schreef:
67% van horen/zeggen dus weet het niet zeker


En de anderen Haha!
[/quote]
Welke anderen wil je weten? Ik was er vanaf half elf dus heb alles vanaf de Inter II gezien.......

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:32

Aimee"]
[quote="ceasario"][quote="Aimee schreef:
Ik ga dan ook zeker kijken.........


En... Hoe was het ?
[/quote]

Véééél beter!!!
Happie kon hem nu veel beter aan de praat houden dan bijv. van de zomer. Junior deed misschien wat flegmatiek aan en Happie moest hem af en toe even "oppeppen" waardoor het beeld soms wat ongelijkmatig was, maar uiteindelijk bleef hij wel lopen én dat deed ie niet verkeerd. De proef werd dan ook beloond met een tweede plaats en (uit m'n hoofd) ruim 66 %!
Verder vond ik dat Happie hem eigenlijk vanaf het begin met losrijden beter van achter erbij had. Net als van de zomer liet hij hem aanvankelijk klein lopen, maar daarbij deed Junior nu meer van achteruit mee. Mijn complimenten aan de ruiter OK dan! en mijn genegenheid voor het paard Lovers waarvan ik gisteren geen enkele "misstap" heb gezien. Moge hij de juiste nieuwe eigenaar vinden.......
[/quote]

Vandaar dat de uitslagen niet gemeld
www.kwpn.nl

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:33

Sorry? Lijkt me alleen maar een geweldige uitslag, zeker het vermelden waard!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:38

Tegenwoordig tel je niet meer mee onder de 70% lijkt het wel.....
Waar gaan we heen.........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:38

Aimee"]
[quote="ceasario"][quote="Wouter24 schreef:
67% van horen/zeggen dus weet het niet zeker


En de anderen Haha!
[/quote]
Welke anderen wil je weten? Ik was er vanaf half elf dus heb alles vanaf de Inter II gezien.......
[/quote]

wij waren er vanaf 14.00 uur
Haha!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:39

Dan zou de hele wedstrijddag van gisteren niet mee tellen..... de uitslagen vielen errrrruuuug laag uit.........

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers