Ingeschreven bij Sportschool

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Ingeschreven bij Sportschool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 22:13

In mijn geval niet verslag v/d dag maar verslag van gisteren Haha!

Mijn zus belde mij afgelopen week op om te vragen of ik met haar naar een sportschool wou gaan ivm afsslanken. In eerste instantie heb ik er over nagedacht aangezien ik erg weinig tijd ivm op ditmoment twee bijrijdpaarden waar ik elke dag heen moet. en nog eens een sport (niet lachen) klootschieten Ik heb mijn avonden dus al zo´n beetje vol zitten ook nog eens omdat ik 2 avonden moet werken. Maar goed aangezien er bij mij ook wel wat af mag Schijnheilig heb ik met het voorstel ingestemd om het 1x per week te gaan doen samen met mijn zus. Onder het motto van : aanstaande zomer in een maatje 36 rondhuppelen op het strand Bloos alsof me dat ooit gaat lukken aangezien ik zo´n snoeperd bent. Maar goed ik ben vanaf nu dus ook een fitnessmiep.

Niet dat mijn verhaal interessant is maar was me vervelen en had niet wat beters te doen. Verward

Gr Claudia

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:25

Haha, ik doe het ook sinds vorige week, en ik ga van maandag tot en met vrijdag... Had al die tijd geen last van spierpijn, maar nu ik een dag heb overgeslagen, kan ik bijna niet meer lopen:P Veel plezier;)

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 22:34

bedankt!! die spierpijn zou idd wel komen Barbara17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:52

spierpijn is eigenlijk helemaal niet goed...dat betekent dat je spieren dan overbelast zijn en dat mag juist weer niet (tenminste dat hoor ik altijd van mijn moeder want die heeft een sportschool) eigenlijk moet je wel van die voor en na foto`s maken!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 23:12

whahahaha voordat ik mezelf hier ga op zetten met een foto van mezelf...neej dat durf ik neit aan....misshcien wanneer ik pas in maatje 36 dat ik het wel aandurf Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 09:43

lekker he zo sporten. Ik was 7 maanden na m'n ongeluk zo blij dat ik weer kon en voel me heerlijk als ik uurtje ben geweest !!!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 09:44

claudia23 schreef:
In (niet lachen) klootschieten


sorry moet hier wel om lachen Haha! Schijnheilig

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 09:45

Ik ga ne ook aanmelden bij de sportschool moet er nog even aanwennen maar het lijkt me gewoon lekker om 2x per week eens flink te knallen aan de apparaten enzo gelukkig zit hij bij mij in de buurt. Maar veel plezier!

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:21

haha, zo ben ik ook een jaar geleden begonnen!
huppel nog steeds rond in maatje 40 Tong uitsteken

maar het is wel lekker om te doen, veel plezier!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:35

Ik ga nu al meer dan een half jaar, maar 1x in de week is echt te weinig hoor, minstens 2 a 3x in de week geeft resultaat.
Ik hoop dat jullie ook goede begleiding hebben, want veel mensen weten niet op welk temp/niveau etc ze moeten lopen, fietsen etc etc.
Op zich met conditie gaat dat nog wel, maar met apparaten gebruiken mensen bijv hun rug ipv hun buik.

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:49

Ik fitness sinds begin januari 2x per week, 3 kwartier per keer en merk nu al dat mijn spieren lekker stevig worden en mijn conditie is beter! Ik zie er soms een beetje tegenop om er naartoe te gaan als ik al een drukke dag achter de rug heb, maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het erg lekker.

Ik sport trouwens bij mijn fysiotherapeut en doe dat dus ook onder medische begeleiding.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:50

jeejte !! dat jullie de stap al durven zetten ok naar sportschool te gaan zeg !!! goed bezig !!
ik zou dat eigenlijk ook wel willen,niet vanwege lijn,maar vanwege conditie..die is echt nul komma nul ..nou succes hoor !!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:08

Dat is lekker ja, wij hebben ook een fysio rond lopen en nog 2 mensen die begeleiding geven.

Ik ga ook niet om af te vallen, ook voor me conditie en omdat ik anders zovaak thuis zit. Ik weeg namelijk gewoon 53 kilo. Me conditie is echt onwijs vooruit gegaan. Ik kan nu makkelijk 15 minuutjes flink doorrennen.