Hoe vaak in ruitersportzaak en hoeveel geef je uit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Hoe vaak in ruitersportzaak en hoeveel geef je uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 00:54

Lekker onzinnig, maar ik zat me net te bedenken dat ik al zeker een dikke maand niet in een ruitersportzaak geweest ben (op Jumping Amsterdam na Knipoog ) en dat ik de laatste tijd al helemaal niet veel heb uitgegeven.
Ja, een nieuw dressuurzadel, maar dat stond al langer op de planning.

Dus barst maar los *LOL* , hoe vaak zijn jullie te vinden in de ruitershop en wat geef je gemiddeld per bezoek uit?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 00:56

Ik vermijd ruitersportzaken bewust zoveel mogelijk..Gewoon omdat ik dan teveel uitgeef..Voor werkende mensen is 50 euro per keer waarschijnlijk niet zoveel,voor mij is dat aardig wat geld.
Binnenkort weer om een wormenkuur....Pinpas thuis,en gepast geld meenemen,anders werkt het gewoon niet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 01:53

Haha Ja, meestal probeer ik ze ook wel te vermijden, want de verleiding is toch heel erg groot om toch met wat spulletjes thuis te komen Tong uitsteken
Maar binnekort als mijn eigen paard er eenmaal is, dan zal ik wel "moeten" Haha! Schijnheilig

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 02:20

ik zorg dat ik er zo min mogelijk kom, alleen als ik echt iets moet hebben, en dan ben ik meestal meer als 100 eurie teveel kwijt...
ik wil álles wel hebben!

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 02:40

[***] schreef:
Maar binnekort als mijn eigen paard er eenmaal is, dan zal ik wel "moeten" Haha! Schijnheilig


En dat vind je vast héél erg... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 02:55

KellyenXena"]
[quote="[***] schreef:
Maar binnekort als mijn eigen paard er eenmaal is, dan zal ik wel "moeten" Haha! Schijnheilig


En dat vind je vast héél erg... Haha!
[/quote]

Ehm.. nee Nagelbijten / Gniffelen Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 03:10

Te vaak, Te veel ! Haha!
Nee sinds Ko in Zweden staat kom ik bijna nooit meer in een ruitersportzaak.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 08:02

idd te vaak te veel Haha!
scheeld dat ik bokt ondekt heb ; koop meer 2e hands nu, dus goedkoper.. maar aan de andere kant.. ik zie weer veelmeer dingen.. dus ik koop meer.. dus toch duur Haha! want koop allemaal zooi die eigenlijk alleen maar voor de heb zijn Haha!

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 08:22

Ik nog maar heel weinig...
Ruitersportzaakjes zijn altijd alleen maar bedroevend; ik kom in een zaak, helemaal in de shopping-mood, en vervolgens kom je tot de conclusie dat je alles al hebt (behalve een rondgenaaide Passier maar daar heb ik het budget niet voor Haha!).

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 09:21

Ik vind altijd wel weer iets waar ik geld aan uit kan gaan geven...

Dan een mooi dekje, dan een lamswollen onderlegger en nu wil ik volgende maand (met een mooi gevulde bankrekening) een opscheermachine kopen, nu leen ik die nog iedere keer. Een scheermachine van mezelf zou wel handig zijn, dus die gaat in Maart komen .

Toos paardloos

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 09:24

Als ik niks nodig heb dan kom ik er bewust niet want anders koop ik me scheel aan dingen die ik dus niet nodig heb.
Ik heb nu alles dus verlopig kom ik niet meer in een ruitersport zaak.

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 09:25

Regelmatig bij Divoza om voer en wormenkuren te kopen, en meestal blijft het daar niet bij... Haha!. Ik zie altijd wel een boek dat ik leuk vind, of een paar sokken, of....

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding

Extremely rare and Beyond Compare

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:32

Ik mijdt ze ook.
Heb er op dit moment echt het geld niet voor.
Ben er ook al een maand of drie niet meer geweest. Maar gelukkig hebben mijn verzorgpaarden een zadelkamer vol met vanalles wat je maar kan verzinnen, dus ik heb ook eigenlijk niets nodig.
Alleen voor mezelf wel, nieuwe rijbroek en rijlaarzen. Maar dat moet maar wachten


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:33

nooit, en niets.

de spullen die ik koop, koop ik tweedehands

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:34

Ik probeer er ook niet te vaak te komen, maar tegenwoordig is dat al niet meer de oplissing met die leuke online shopjes... Boos!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:47

Vorig jaar had ik in Flyinge SEK12.720,- gespendeerd. Da's bijna 1400 euro Bloos Dit leverde me wel een mooie januari-bonus van een dikke SEK2000,- op en daarvan heb ik dus meteen hét bruine leren Passier halster gekocht en toen had ik nog steeds een dikke 1000 over Haha!

Ze hebben echt een super systeem daar, je krijgt een klantenkaart waarop al je aankopen worden bijgehouden, en in januari krijg je een percentage van dat bedrag als bonus. Hoe hoger het bedrag, hoe groter het percentage. Ik had dus 16% bonus, als je meer dan 20.000 spendeert krijg je 25% bonus. Maar ik schrok wel een beetje van het bedrag, zeker als je bedenkt dat ik ook nog leuk bij Schockemoehle en bij van Leusen heb geshopt... (o.a. 2 rondgenaaide Passier hoofdstellen bij schockemoehle Schijnheilig ) Nu doe ik in Flyinge wel heel vaak boodschapjes voor de stal, en die laat ik dan ook lekker op mijn eigen klantenkaart meetellen dus dat zal wel geholpen hebben.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:49

Hmmm ben zaterdag geweest en heb 116 Euro uitgegeven.. moest een nieuwe rijbroek hebben en heb wat paardensnoepjes gekocht.

Ik probeer in principe de ruitersportzaken zo veel mogelijk te vermijden Scheve mond Ik kom altijd met meer thuis dan waar ik voor ging...

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:57

Oei, ik kom denk ik gemiddeld minimaal 1 keer per maand in de ruitersportzaak kom en meestal geeft ik niet minder dan rond de 50 a 100 euro uit Bloos!

Schandalig eigenlijk, voor mijzelf koop ik haast nooit nieuwe dingen, maar voor mijn paard blijf ik kopen Knipoog
Laatst bijgewerkt door _10_ op 16-02-04 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Pantykous

Berichten: 10482
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:58

ik ga vanmiddag, voor een gelpad.... maar ik had ook nog van die mooie peesbeschermers (heb al 4 paar maar goed Schijnheilig ) gezien...en en en en en Tong uitsteken

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:05

Nou, ik probeer ze ook zoveel mogelijk te mijden (lukt alleen niet altijd Haha! ) want als ik er ben, geef ik altijd teveel geld uit.

Daarnaast heb ik een stalgenoot met een eigen ruitersportzaak, dat maakt het er aan de ene kant niet gemakkelijker op (korting).
Aan de andere kant, als ik alleen een wormenspuit nodig heb, neemt ze het mee en hoef ik niet naar de winkel, waar ik anders ongetwijfeld in de verleiding kom om meer te kopen.

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:25

4x per jaar ofzo, maar dan smijt ik wel met geld Bloos!
Vroeger was dat nog erger, minstend elke maand, maar internet maakt alles wel en stukje makkelijker Haha! , maar als de online shops meegeteld worden wordt het toch wel heel wat vaker, ik koop gewoon teveel, zeker als je je bedenkt dat ik nieteens een eigen paard heb Tong uitsteken

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:41

het komt eigenlijk neer op te vaak en te veel...

maar ja een nieuw dekje of iets dergelijks blijft leuk om te hebben...


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:46

Als ik iets nodig heb. Dat kan heel vaak zijn, maar de laatste tijd worden er weinig dingen gesloopt en ik zit zelf ook nog goed in de kleren, dus dat is mooi zuinig! Van de week nog een nieuwe winterdeken gekocht in de opruiming. Die was niet echt nodig, maar 40% korting is altijd fijn en een extra deken is nooit verkeerd....
Het allergoedkoopste halster dat ik kon vinden bij de Welkoop houdt het ook alweer bijna een jaar uit, terwijl de duurdere exemplaren in no-time aan gort gingen, scheelt ook alweer. Ik doe niet aan setjes en dat soort ongein en dat scheelt ook een boel geld! Haha!

Als ik dingen als voer halen ook meetel en de Welkoop/Boerenbond ook geldt als ruitersportzaak, dan kom ik er toch zeker wel eens in de maand.

Nulla tenaci invia est via

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 12:02

Tja, hoe vaak........... te vaak.
Vooral vorig jaar was echt een record jaar:

een rhino 20o gram, een bucas 470, een rambo winter met hals, een ander zadel (wel 2e hands en met inruil eigen zadel, Daaleman), nieuwe leren laarzen(petrie), nieuwe rijbroek (iets te duur,pikeur), halster, leren peesbeschermers van BR, een uitrijdeken, sokken, nieuwe cap(casco).

Op jumping a'dam nog een bodygard, van action (nieuw soort gelpad)

Plus de rest wat ik vergeten ben en het ergste dit is geloof ik allemaal bijna van het laatste kwartaal en als ik nu op mijn rekening kijk en bedenk wat erop HAD kunnen staan..................


Maar goed, nu alleen nog een enkele regendeken. Die wordt als het goed is van Domminick, maar zijn nog niet op de markt, van het voorjaar.
Dus nog even tijd om te sparen

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 12:06

Ik kom er zo min mogelijk. En koop alleen dingen die ik echt graag wil hebben. Het voordeel dat er erg veel spullen niet in Dennis zijn maat zijn of anders niet in de kleur die ik graag wil hebben. Ik kan me dan bedwingen omdat ik maar een arm studendje ben, maar anders.
M'n dekens haal ik al uit engeland en zijn altijd erg duur, dus 'ff' wat extra's bestellen is er meestal niet bij. Het gaat maar om een shet, maar alleen het beste is goed genoeg(hij loopt onder Rhino pony dekens speciaal voor pony' s gemaakt ipv verkleinde paarden maten, onder zijn zadel ligt een Polypad, hij heeft eskadron strijklappen).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 bezoekers