Story: The loss of my dear friend Raya

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

willen jullie dak het verhaal door schrijf of niet?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa leuk
8 (44%)
neeeeeeeeeeeeeeeee hou op zeg
9 (50%)
weet k niet
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 18


joogre
Berichten: 99
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Arnhem

Story: The loss of my dear friend Raya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 01:40

Last mornig when i walked to the stable where Raya stood when it was cold outside.
When i opend the door i was shocked with what i saw, she was lying there on the ground with here eyes open and full with fear.
I ran to her and closed my armes around here neck and scremed for help.
Raya looked at me with sad eyes and a tear ran across here face, as if she knowed that she was dying.
As i heard some one comming trough the stable doors, i feld here breathing stop and here eyes closed.
"nooooooooooooooooooooooooooooooooo, Raya you cant leave me not now!!"
As tears ran down across my face, my nephuw came walking trough the stable door and saw Raya and me togheter.
I screemd to him "Go! and get the docter over here now!!", as he run outside to my uncle i looked at Raya and saw something of a smile on here face.
Then i knew she was gone and i cryed, for with out her there was a empty place in my heart.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 01:49

Haha! Mijn vriendje! Haha! Me is trots!
Mooi verhaal Jochem, als het aan mij ligt mag je doorgaan! Maar er is al iemand geweest die dat niet wil volgens mij... Beetje jammer weer.. Scheve mond

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 02:05

Nou van mij mag hij verder gaan hoor! Lachen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 02:10

Klinkt misschien onaardig, maar als ik jou was zou ik gewoon in het Nederlands schrijven. In het engels schrijven moet je je pas aan wagen als je taalniveau wat hoger is.

Maar schrijf vooral door, van veel doen leer je het... OK dan!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 02:21

ArwenLune schreef:
Klinkt misschien onaardig, maar als ik jou was zou ik gewoon in het Nederlands schrijven. In het engels schrijven moet je je pas aan wagen als je taalniveau wat hoger is.

Maar schrijf vooral door, van veel doen leer je het... OK dan!


Sluit me bij Arwen aan Knipoog !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 02:45

ik sluit me ook bij arwen en sterre aan!
(misschien iets spannender verhaal?)

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 07:05

Ach wat maakt het nou uit als het Engels niet helemaal vlekkeloos is? Het leest misschien iets moeilijker, maar al doende leert men. Ik vind het dapper hoor! Lachen

Ik schrijf zelf alleen maar in het Engels ... ik heb wel eens geprobeerd om in het Nederlands te schrijven, maar dan komt er niks uit mijn pen. Ik zet dan gewoon in de disclaimer dat ik geen native speaker ben en heb er eigenlijk nooit commentaar op gehad.

joogre
Berichten: 99
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 13:47

aye wat het is, is dat in het nederlands ik op geen enkele mogelijk heid een verhaal kan schrijven, maar int engels wel.
en ik weet dat k zo nu end an nog wel spellings en gramatica fouten maak, maar geloof me int nederlands zijn deze veel erger.
en kwa verhaal, t wordt vanzelf spannender geloof me maar.
maar wilde eerst eff weten wat jullieder van vinden.
En alst engels echt heel erg stoort dan tja zalk het wel int nederlanmds willen proberten maar verwacht daar dan niet al te veel van me nederlands is slechter dan me engels kwa verhaal schrijven dan he Lachen
maar bedankt voor de reacties, maar geloof dat volgens de stemmen mensen liever hebben dak er mee op hou.
Als dit niet zo is dan hoor k da graag en alst wel zo is ist ook goe luister wel naar de stemmen die k krijg.
k zal nog wel een stukje verder schrijven, als men dat wil.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:43

Guinevere schreef:
Ach wat maakt het nou uit als het Engels niet helemaal vlekkeloos is? Het leest misschien iets moeilijker, maar al doende leert men. Ik vind het dapper hoor! Lachen

Ik schrijf zelf alleen maar in het Engels ... ik heb wel eens geprobeerd om in het Nederlands te schrijven, maar dan komt er niks uit mijn pen. Ik zet dan gewoon in de disclaimer dat ik geen native speaker ben en heb er eigenlijk nooit commentaar op gehad.


Dat vind ik ook!
Jochem kan echt heel goed schrijven! Hij probeert nu iets anders, en ik vind echt dat het hem heel goed af gaat! Bovendien houdt hij zich nu meer bezig met mijn paardenhobby, dus dat is ook positief! Haha!

joogre
Berichten: 99
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 13:37

ok zal proberen vanavond een vervolg te schrijven.

maar kwa spanning heb een hhoop dingen in n me hoofd maar dan gaat het wel een fanasy setting worden, wat vinden jullie daar van??
of moet k het gewoon bij het dagelijks leven houden ???
zeg het maar dan hoor k t wel

vanaaf ga k verders met verhaal, dus tot dan dan maar:)