Vaste datum Boktrit manege Bergemo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Vaste datum Boktrit manege Bergemo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 15:40

Omdat in het vorige topic de meeste mensen wel konden op 18 april. Lijkt het mij het beste om deze datum te nemen.
Hier weer het rijtje met degene die mee willen:

- Annelou (ivm rijervaring)
- Annetje
- Apollo
- deedee19
- Fabiënne1
- Irmaatje
- iwayalover
- Janneke18
- JollyJumper
- Juut
- Macario
- Maikuh
- xxlindaxx
- Yentl

degene die niet kunnen op zondag 18 april, moeten dat dan ff doorgeven. Ik stuur iedereen nog wel een PB. Enne wanneer willen jullie het liefst de bokrit, smorgens of smiddags. Mij lijkt rond half 2 wel een mooie tijd. Dan kunnen we daarna naar de frietkraam Vingers aflikken
Laatst bijgewerkt door Apollo op 05-03-04 00:18, in het totaal 4 keer bewerkt

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 15:50

Half 2 vind ik een perfecte tijd. En de datum kan ik denk ik wel zeker. Lachen

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 15:54

Idd een beetje vroeg in de middag lijkt mij wel het fijnste
En natuurlijk hebben we na de rite wel honger dus dat wordt lekker bikken bij de friet tent *LOL*
Zeg je ook nog hoe het moet met de voorafbetaling en in welke groepen we gaan? want ik neem aan dat we niet in een grope kunnen of wel?

En annelou weet je nu zeker dat je mee kan ivm rij ervaring?

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:04

iwayalover schreef:
En annelou weet je nu zeker dat je mee kan ivm rij ervaring?


Kijk ik ben geen gevorderden ruiter. Haha! Maar ik ga zo veel mogelijk rijden met het verzorgpaard van mijn zus, in de bossen enzo Lachen

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 16:13

iwayalover"]
Idd een beetje vroeg in de middag lijkt mij wel het fijnste
En natuurlijk hebben we na de rite wel honger dus dat wordt lekker bikken bij de friet tent *LOL*
Zeg je ook nog hoe het moet met de voorafbetaling en in welke groepen we gaan? want ik neem aan dat we niet in een grope kunnen of wel?

En annelou weet je nu zeker dat je mee kan ivm rij ervaring?
[/quote]

we moeten wel lopen naar de friettent..en dat is wel ffkes, maar hebben we vroig jaar ook gedaan en dat was zeer gezelli! lekker tijd om veel te kletsen Bloos
als ik weet wie er allemaal mee kunnen, dan ga ik naar Bergemo bellen om te vragen met hoeveel je maximaal in een groep kan, misschien willen ze wel een uitzondering maken Schijnheilig ....enne daarna laat ik ook weten hoe het met de betalingen gaat. Er moet in ieder geval 50% van tevoren naar bergemo worden overgemaakt. Check dit topic van vorig jaar, ik denk dat we dat zo dit jaar ook gaan doen, maar dat komt allemaal nog wel. Knipoog [url=http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=112036&highlight=bergemo+boktrit][BM] Betaling boktrit manege Bergemo[/url]

[quote="Annelou"]
[quote="iwayalover schreef:
En annelou weet je nu zeker dat je mee kan ivm rij ervaring?


Kijk ik ben geen gevorderden ruiter. Haha! Maar ik ga zo veel mogelijk rijden met het verzorgpaard van mijn zus, in de bossen enzo Lachen
[/quote]

als je dan in ieder geval de overgangen goed beheerst, dan moet dat lukken Knipoog maar wel tijdig aangeven als dit niet lukt, want wordt het voor ons een beetje verpest. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet, wanneer je wel/niet mee kan he?! OK dan!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:16

Volgens mij mag je met maximaal 8 per 1 begeleider.
Dacht ik vrijdag in het regel-boekje te zien, maar weet het niet zeker.
Lopen naar de friet-tent duurd zeker tien minuten, maar is te doen.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:40

Als jullie liever 's middags gaan dan pas ik me aan. Ik snap dat er een aantal mensen van wat verder weg moeten komen. Half 2 kan ik ook wel.

Is het al bekend of mensen met eigen paard 10,50 moeten betalen? Als dat zo is dan maak ik het liever in een keer over. Is dat ook goed Apollo?

Ik weet niet zeker of ik mee ga frietjes eten, omdat ik met Risco zit. Maar dat kijk ik dan nog wel.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 16:45

Fabiënne1 schreef:
Is het al bekend of mensen met eigen paard 10,50 moeten betalen? Als dat zo is dan maak ik het liever in een keer over. Is dat ook goed Apollo?

Ik weet niet zeker of ik mee ga frietjes eten, omdat ik met Risco zit. Maar dat kijk ik dan nog wel.


Wendy (deedee19) moet nog even navragen over de prijs als je met eigen paard komt, of ze heeft dat afgelopen vrijdag al gedaan. Maar ik weet het (nog) niet. Ik weet dus ook niet, of het in 1 keer kan overmaken. Maar als ik ga reserveren vraag ik dit allemaal wel na Knipoog

enne kijk maar of het je lukt mee frietjes gaat eten hoor, zou wel gezelli zijn maar als het niet lukt dan is er niets aan te doen Knipoog .

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:15

Ik vind het natuurlijk wel leuk (en lekker Vingers aflikken ) om frietjes te eten, misschien kan ik de trailer voor de frietkot zetten? Dan kunnen er ook een aantal mee rijden !

Ik hoor het wel of ik moet betalen of niet.

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:19

Nou wat ik begrepen heb hoef je niet te betalen voor een eigen paard. Volgens Hans iig niet. Misschien kun je erbij zeggen dat ik ook mee ga Monique? (ligt eraan wie je spreekt maar als je Carla spreekt dan weet ze iig wie ik ben) misschien dat dat scheelt? Ik weet niet of dat frietjes eten helemaal gaat lukken want RB moet nl. nog eerst terug gereden worden naar de wei (da's nog een half uur vanaf de manege, maar dat zie ik dan nog wel oké? (wil eigenlijk wel mee want ik lust ook wel frietjes )

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 17:24

Ik zal er dan bij zeggen dat jij ook meegaat, en dat jij ook van hans wist dat je niet hoefde te betalen en bla bla bla Tong uitsteken als ik dan iemand anders eraan krijg, dan gefet ze me misschien carla wel Haha! het komt allemaal wel goed

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:38

ja heel goed Haha! Mijn achternaam is Maas hè? Want er zijn nog meer Wendy's behalve ik op de manege Knipoog

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:49

Hoe lang moet de rit eigenlijk gaan duren? Ik kan iedere tijd maar ga denk ik niet mee friet eten, moet Ascot ook weer terug rijden naar z'n stal en heb daar ook een half uur voor nodig. Voordat ik hem verzorgd heb en weer terug ben, ben ik nog een uur verder. Jammer, maar paardje gaat voor.

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:53

P.S. maximaal 8 man per begeleider? Wendy en ik hebben beiden het ruiterbewijs, zijn bekend op de manege en met de omgeving...als het scheelt in de prijs... Wat denk jij er van Wendy?

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 21:58

rit gaat 2 uur duren

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:03

Wendu wou volgens mij niet een groep begeleiden omdat je dan verantwoordelijk bent voor de groep. Maar dat weet ik niet zeker Knipoog

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 22:05

jah idd, volgens mij stond dat in een van de vorige topics=ook wel begrijpelijk. maar misschien mogen we wel met de hele groep gaan, als ze weten dat wendy en juut mee gaan, omdat ze hen goed kennen en ruiterbewijs hebben....wie weet....->mja, ik moet maar niet TEveel verwachten dat we met de hele groep kunnen gaan. dan maar 2 groepjes Knipoog

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:15

anders wil ik ook wel mee,
k ken de mensen daar ook, en kheb 't ruiterbewijs..
als dat mag van jullie dan Bloos

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:22

Is Annelou eigenlijk de enige met minder rij ervaring? Zo ja, dan verhogen de kansen voor 1 groep enigzins, lijkt me. Lijkt me gezellig, Janneke, als je ook meegaat. ( Nog meer kans!) Haha!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 22:31

ja annelou is als het goe dis de eneige met minder ervaring, enne janneke->tuurlijk mag je mee!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:55

Ik en Karen hebben ook het ruiterbewijs trouwens.
Dus best veel ruisters met het ruiterbewijs, maar ik weet neit of je daar wat aan hebt eignelijk. Ik neem aan dat we wel met de hele groep kunnen, dat krijgen we vast wel geregeld!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 12:55

Ja idd ik heb ook het ruiterbewijs.
En Hans kent Anne ook wel een beetje qua rijden dus dat zit misschien ook wel weer mee

Maar Janneke gaat dus ook mee? Gezellig *LOL*

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:17

Ik heb ook het ruiterbewijs en Hans kent mij ook goed (tja 7.5 jaar daar gereden Tong uitsteken)
Maar we zien wel Lachen

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 10:24

Ik ga ook lekker mee, neem Jumper mee en kan net als Fabienne naar de frietkraam met de auto rijden, scheelt alweer lopen... Heb geen ruiterbewijs, maar wel 23 jaar ervaring, telt dat ook?:-). Als je tegen Hans zegt dat ik vroeger alleen op Ivon naar buiten mocht van hem, dan vertrouwt hij het vast wel...

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:02

kdenk dat 23 jaartjes ervaring ook wel telt Tong uitsteken
maareh kheb dr zin in