oproepen combinatie-standen op KNHS site

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lippo

Berichten: 103
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: amsterdam

oproepen combinatie-standen op KNHS site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 10:53

hoi,
ik had gehoord dat je winstpunten van je combinatie op www.knhs.nl kon oproepen, en dat heb ik toen gedaan.
maar er staat bijna niks op. Ik heb 5 wedstrijden gereden (dressuur) en genoeg punten om door te gaan naar de L. maar er staat maar een datum. ????

DRESSUUR SPRINGEN SAMENGESTELD
Stand DLVD Stand DLVD Stand DLVD
B+9 25-01-2004 - - - -

weet iemand wat hier eigelijk allemaal hoort de staan? of staan hier alleen de wedstrijden die je dit jaar gereden hebt?
deze wedstrijd 25-02-04 heb ik op een andere manege gereden waar ik normaal start. er staat ook alleen de B9 terwijl het B8 en 9 waren.
bedankt


Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 10:54

Dat B+9 betekend dat je 9 wp's had. Die datum is de datum waarop het voor het laatst is bijgewerkt.

Gefeliciteerd met je overgang naar de L1 trouwens!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 10:56

DLVD=datum laatst verwerkte deelname, dus t/m 25 januari is je stand bijgewerkt, op dat moment stond je B+9 dus B dressuur met 9 wp.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 10:58

Het duurt altijd even voordat je stand is bijgewerkt!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 15:32

Er staat altijd alleen de datum van de laatste wedstrijd waarop je bent gestart en waarvan de punten al zijn verwerkt (dat wordt eens in de zoveel tijd gedaan). Je vindt op die site dus geen overzicht van alle wedstrijden waar je bent gestart en de wp die je hebt behaald, alleen de stand tot nu toe. Dat is wat Ctal hierboven al zegt.

En het getal is idd het aantal wp dat je tot nu toe hebt, dus niet het nummer van de proef. Knipoog

Wat die laatste kolommen betreft: als jij tot nu toe nog niet in het springen en SGW bent gestart, blijven die kolommen dus leeg. Dan vind je alleen een datum en stand onder het kopje 'dressuur'.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

lippo

Berichten: 103
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 17:05

kijk... nou is het duidelijk... Cool
ik dacht al B9 is ook proef die ik toen gereden had... en ik had een heel overzicht verwacht... vandaar.. Tong uitsteken
bedankt voor de reacties!


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:05

Nee, dat zou wel heel stoer zijn, een heel overzicht.
Vaak duurt het wel even voordat alles is bijgewerkt, soms een beetje heel erg lang Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers