Corpsballen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 20:54

ik heb zo'n hekel aan die lui... Koe

Vorige week moest ik 's avonds laat met de trein, op een woensdag, ten eerste had de trein natuurlijk vertraging. Toen ik eindelijk in de trein zat, werd er vrolijk omgeroepen dat we de hele weg (Zwolle-Assen) achter een goederentrein moesten blijven rijden, dus we zouden nog wat vertraging oplopen tijdens de reis.
Goed, ik zat inmiddels op zo'n tussenstuk want het was hartstikke vol overal, dus klapstoel naar beneden, zitten, en balen maar...boekje erbij...

En daar kwam student nr.1 ... zwalkend, met een biertje in zijn hand, bloeddoorlopen ogen en struikelend over zijn eigen voeten. Lalde wat over feestjes en vertrok weer richting tweedklas coupe...

Deur open...student nr.2, een nog mooier jasje dan de eerste, hij stampt richting toilet (2 meter voor mijn neus) knalt met de deur de plee binnen en begint te Misselijk Misselijk Misselijk
great...

Hij zwalkt weer terug met een boel kots op zijn colbert (chique he Lips are sealed ) en daar hoorde je de andere 43636587 eikels bulderen van het lachen.

Hij is nog een paar keer de wc ingedoken, daarna zijn er nog een aantal wezen Misselijk en de stemming onder de 'vrienden' werd steeds beter.

Ik heb me echt heeeeel erg zitten ergeren, was echt Boos! zit ik hier in de drukke trein in de stank van die Koe Koe Koe die je ook nog eens gaan lastigvallen met onsamenhangende verhalen, dreigen op je schoot te belanden als ze uit balans raken en ondertussen een paar keer flink over hun nek gaan. GATVER!

Een meisje die ook op 'het balkon' zat, is weggegaan om ergens anders nog een plaatsje te gaan zoeken maar toen ze de coupe voor ons in liep werd er door iedereen gejoeld, sommigen zaten aan haar kont, anderen weer ranzige opmerkingen te maken, dus ze is weer teruggegaan en bij mij komen zitten.

Na ANDERHALF UUR met deze Koe Koe Koe (reis duurt normaal 45 minuten, bedankt goederentreintje...) was ik eindelijk in Assen.
Hondsberoerd van al die Misselijk lui voor mijn neus en zoooooooooooo chagrijnig...

Wil niet generaliseren maar bij sommige van die lui met een net pak aan denk ik ook, netjes hoor, met je blouse uit je broek, kots over je colbert en jezelf compleet voor banketstaaf zetten...heeeeeeeeeeeeel stoer Party!!

_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]<font color="#000080" size="1"><i>bok, bok, bok </i></font>[img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-11-25 20:54 ]</font>


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 20:56

Kmoet ineens aan een liedje (corpsballen hehe) denken dat volumia gezongen heeft.
Ik zal ff proberen of ik hem kan vinden Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 21:02

Heb het gevonden, wist niet dat het nummer bestond maar hier de tekst:

<i>Daar staat ie in z'n poloshirt
Z'n blauwe colbert een beetje gescheurd
In z'n linkerhand een sigaret
In z'n rechterhand een blonde slet
Vroeger werd 'ie veel gepest
Nu bij het Corps, hij hoort bij de rest

Hij vindt zichzelf een toffe gast
Eerste jaars sukkels opgepast

Refrein:

Maar een ding kunnen we allemaal
Al zijn we vaak te asociaal
Feesten, zuipen, veel kabaal
Corpsballen, Corpsballen, Corpsballen, Bal

(4x)

Studeren doen ze bijna niet
'n verstand als een groot vergiet
's ochtends naar bed, 's avonds weer op
'n flinke kater, 'n harde kop
Z'n vriendin woont in een andere stad
Maar hier op z'n minst al tien gehad
Tien dat is een mooie buit
Mooi of lelijk, het maakt niet uit

</i>Goeie tekst, geeft wel het gemiddelde IQ van een corpsbal weer denk ik
Haha!

_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]<font color="#000080" size="1"><i>bok, bok, bok </i></font>[img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-11-25 21:17 ]</font>

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 21:09

Getver, ik weet niet of ik me in had kunnen houden hoor! Maar ja, daar schiet je dan ook niet veel mee op, hebben ze alleen maar meer lol Boos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 21:10

jaah! dat is hem! Kwas ook hard aan het zoeken *lol*
Klinkt echt gweldig uit de mond van axel (ook zo'n wannabe bal *LOL* )
Erg goed ja..

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 22:07

Ik moet altijd wel lachen om die lui, is toch doodkomisch dat je zo diep kunt zinken en jezelf dan toch nog heel goed vind? Maar wel irritant als je anderhalf lang gedwongen in dezelfde ruimte door moet brengen met dat soort lieden.

Ik ben zelf ook lid van een vereniging (niet het corps), tijdje geleden hadden we een gala, ergens in een of andere achterafbuurt waar niemand er last van heeft, werden netjes met de bus weer teruggebracht en achter het Centraal Station van Amsterdam afgezet, tussen de prutsmutsen dus. Dus wij met een groepje van een stuk of 6 mensen om dat station heen lopen naar de nachtbus (lekker hoor, loop je daar in je galajurk), vrij luidruchtig, stopt er ineens een auto, man draait z'n raampje open, of we alsjeblieft weg wilden gaan (waren we mee bezig, maar ok) want we maakten de prutsmutsen bang! Dan kom je toch niet meer bij van het lachen!!! Kon zeker geen prutsmuts oppikken en gaf ons daar de schuld van, ik kwam echt niet meer bij!

Nulla tenaci invia est via

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 22:13

*LOL* *LOL* Margreet, ik zie dat al helemaal voor me....
Maar je zal die gasten in de trein treffen, goddank is het mij nooit overkomen. Gelukkig reis ik ook niet zo vaak met de trein, meestal hangen er paarden achter, of zijn we op weg naar een leuk terreintje, en dat gaat vrij slecht met de trein.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 22:17

En als we ze nou echt lastigvielen ofzo (waar ik sommige corpsleden wel voor aanzie!) dan was het nog terecht, maar wij liepen daar gewoon (wel in pak/jurk en lichtelijk aangeschoten, dus wel vrij stereotype) en toevallig liepen die dames daar ook, das toch een maffe reactie dan? Ik had het echt niet meer!

Nulla tenaci invia est via


Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 22:18

Hahaha das ransig zeg in die trein! Ze zullen maar op je schoot Misselijk ! Bleeeeeeeeeeh!

Play Like A Man, Win Like A Woman!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, BLEXBot, Clairtje_Sun, darkangel23, DDD3, Eleionomae, eva92, Ine23, Jannie79, Kimmie235, LiDi, lina1998, maessie, Mizora, Prince, renee16, RSLevi, sjaslique, SJP, Talishe en 75 bezoekers