casco cap draaidingetje te reparen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

casco cap draaidingetje te reparen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 19:05

Ik heb een casco cap met zo'n band erin met draaidingetje om hem strakker en wijder te maken.
Nu is het zo, dat ik hem alleen nog maar strakker kan draaier en niet meer losser Scheve mond.
Toen ik dit voor de eerste keer ontdekte, was ik zo inteligent om hem wat strakker te draaien. 'Misschien kon hij daarna wel weer de andere kant op', DACHT ik. Niet dus.
Dus nu is hij te krap voor mij.
Nu heb ik de lusjes van het draaidingetje losgemaakt, zodat de band los zit. Alleen nu zit hij dus iet wat te ruim. hij gaat niet schuiven tijdens het rijden ofzo, maar echt veilig is het niet als ik er mee op mijn hoofd val vrees ik.

Heeft iemand een idee hoe je dit probleem op kan lossen? kan je dat draaidingetje soms op een of andere manier open maken? Er zal wel wat klem zitten van binnen denk ik, durf alleen dat ding niet open te breken, omdat ik bang ben dat ik het mol.
Mensen met ervaring?

Anders moet ik een nieuwe cap Verdrietig


Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:09

Ik zou even naar de winkel gaan, denk dat ze je daar wel willen helpen. Voor je nog meer stuk maakt...

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:13

Ja naar de winkel gaan. Er zijn van die draaidingen los te verkrijgen. Laat die mensen in de winkel hem der wel inzetten als je het dat stukmaakt is het hun schuld.
Ik moest dat ook vervangen en ik had het fout gedaan gelvolg -> piepschuim opgerekt niet meer te maken. Dus ik moest een nieuwe cap kopen duur grapje Scheve mond

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:21

Ja, indd naar de winkel gaan. Zou niet zelf gaan lopen knutselen...

skinky

Berichten: 58
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:25

SharirBobby schreef:
Ik heb een casco cap met zo'n band erin met draaidingetje om hem strakker en wijder te maken.
Heeft iemand een idee hoe je dit probleem op kan lossen?
Mensen met ervaring?


Je moet gewoon even naar een ruiterzaak gaan en vragen of ze even een nieuw binnenwerkje bestellen. Kost 5 euro en je hebt weer een passende cap.
Mijn vriendin heeft vorig jaar haar binnenwerkje vervangen, dit kan zelfs iemand met 2 linkerhanden dus je hoeft niet bang te zijn dat je je cap molt en een nieuwe moet kopen.
Succes

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:40

skinky"]
[quote="SharirBobby schreef:
Ik heb een casco cap met zo'n band erin met draaidingetje om hem strakker en wijder te maken.
Heeft iemand een idee hoe je dit probleem op kan lossen?
Mensen met ervaring?


Je moet gewoon even naar een ruiterzaak gaan en vragen of ze even een nieuw binnenwerkje bestellen. Kost 5 euro en je hebt weer een passende cap.
Mijn vriendin heeft vorig jaar haar binnenwerkje vervangen, dit kan zelfs iemand met 2 linkerhanden dus je hoeft niet bang te zijn dat je je cap molt en een nieuwe moet kopen.
Succes
[/quote]
nou dat is dus niet waar. je moet wel degelijk uitkijken dat dat piepschuim niet oprekt anders kan je je cap weggooien[size=9heb het zelf meegmaakt[/size]


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:19

Jah ik had dat op een gegeven moment ook dattie te strak zat en dat ik hem ook niet meer los kreeg!
Gewoon naar de winkel gaan en die kunnen hem zo met 1 klein steekje gelijk weer maken!

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 98 bezoekers