Merk hoofdstel???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fiorile

Berichten: 754
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: bos en zee

Merk hoofdstel???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 23:11

Ik zoek een westernhoofdstel en zie nogal verschillende prijzen. Heb op heel veel websites gekeken in binnen- en buitenland (Duitsland en VS). Ongetwijfeld ook dankzij kwaliteit van het leer dat wordt gebruikt. Ik wil graag weten waar je redelijk goede kwaliteit hoofdstellen kan kopen en wat voor 'merk' dat dan evt. is. Mag ook in buitenland/website zijn.
Alvast bedankt...........


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:13

Heb zelf een Colorado hangen, ben ik super tevreden over.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:47

Welke kwaliteit zoek je zelf? Zoek je een economisch geprijsd hoofdstel met een nette kwaliteit (geschikt voor alledaags gebruik) of zoek je echt de 'creme de la creme' ?
Op een label gelezen: Quality is no protection against misuse or neglect. Examine the equipment before and after use. If it was stored, or is seldom used, clean and restore it before use.
Zelf ben ik zeer te spreken over de kwaliteit van de ecoline en de proline van een bepaald bedrijf uit duitsland. (bij interesse kan ik via pb even de naam doorgeven )

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:55

weaver, GVR, RY(Richland Yellowstone tranings tack)
deze zijn betaalbaar
cowperson tack is mooi, maar duur.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:57

Jos schreef:
weaver, GVR, RY(Richland Yellowstone tranings tack)
deze zijn betaalbaar
cowperson tack is mooi, maar duur.

He, cowperson tack, wat is dat? Is dat alleen in amerika te koop of ook in europa?

Cowboy tack vind ik ook prima spul, staat ook regelmatig op.....Ebay

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:04

cowperson tack is gewoon hier te koop
zijn meest show hoofdstellen .
Laatst bijgewerkt door Jos op 14-02-04 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:04

Billy Cook ben ik zelf ook wel erg over te spreken, want ook zij maken hoofdstellen


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:05

Kwanta kosta en waar is hier? Europa?
(mag ook per pb)

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:08

is Holland dichtbij genoeg?
ik stuur wel een PB

Signe

Berichten: 5797
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 09:22

Ik maak mijn hoofdstelletjes zelf en ben er inmiddels achter dat het echt niet moeilijk is om kwalitiet te kunnen voelen en zien als je het leer in handen hebt ( ook concho`s verschillen nogal eens in kwaliteit)
Als je dus via internet koopt kan het zijn dat het tegenvalt en dan is het idd handig om een merk te kopen..alhoewel..merk zegt ook niet alles...
succes!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 09:34

jacqie70 schreef:
Ik zoek een westernhoofdstel en zie nogal verschillende prijzen. Heb op heel veel websites gekeken in binnen- en buitenland (Duitsland en VS). Ongetwijfeld ook dankzij kwaliteit van het leer dat wordt gebruikt. Ik wil graag weten waar je redelijk goede kwaliteit hoofdstellen kan kopen en wat voor 'merk' dat dan evt. is. Mag ook in buitenland/website zijn.
Alvast bedankt...........


Voordat je het risico loopt via het internet iets te kopen dat toch niet aan je verwachting voldoet, zou ik je toch willen adviseren om die tocht naar de Nederlandse Westernwinkels te maken, die je in een ander topic zo ver van je af schoof.

Je suis Charlie.

Fiorile

Berichten: 754
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: bos en zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 10:30

Voordat je het risico loopt via het internet iets te kopen dat toch niet aan je verwachting voldoet, zou ik je toch willen adviseren om die tocht naar de Nederlandse Westernwinkels te maken, die je in een ander topic zo ver van je af schoof.[/quote]

Nou niet ver van me afschoof, alswel dat ik met een (partime) baan, 3 kleine kinderen en een paard gewoon niet de tijd heb om er op uit te gaan Scheve mond
Maar misschien doe ik het toch nog als ik bv ergens in de buurt moet wezen. Heb ook al overwogen om fam. in Canada te bellen/mailen om te vragen of zij wat moois kunnen opsturen.... Maar ja dan moet dat wel je smaak zijn, moet ik even wat voorbeelden mailen. Verder was ik ook benieuwd waar je het merk cowpersontack kunt kopen, dus graag een pb-tje ook naar mij *LOL*
Bedankt voor jullie reakties tot zover...

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 11:24

ik heb een billy cook
zonder dat ik het wist *LOL*

en dat is een goed hoofdstel

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 15:06

Ik heb werkelijk geen flauw idee wat voor merk hoofstel ik heb, volgens mij staat er niet eens een merk op (waar moet dat ongeveer staan dan?) Ik heb m bij Arthur uit de aanbiedingenbak geplukt en ik vind m heel mooi, en tis goed leer!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:34

Ik train met een Wever; supersoepel leer, echt heel fijn.
Ik heb Dale Chavez als wedstrijdhoofdstel; heel erg mooi en prachtig afgewerkt. OK dan!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:37

Hey vrolijk
dat had ik ook, zag een mooi hoofdstelletje dat perfect met mijn zadel past en nog van prijs meeviel ook en kocht het. Thuis de kaartjes eraf doen en ik zag een plaatje van Billy Cook hangen. Het past perfect, is mooi en functioneel (simpel, makkelijk,...). Voor mij dus een BC'tje

effen gewoon maar onzin omdat het anders niet aanpakt

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:03

Jos, ik wil ook weten waar cowperson tack te koop is. Heb er al een hoofdstelletje van maar wel er meeeeeeeeerrrrrrrrrrr Kwijl wil je mij ook pb sturen? thnx

SuckiYas
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Wissenkerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 08:25

Ik ken iemand die prachtige hoofdstelletjes op bestelling maakt. Echt handwerk, prima kwaliteit leer en nog goedkoop ook. OK dan!

Als je interesse hebt moet je maar even pb-en. Ik kan haar ook wel om wat fotootjes vragen eventueel. Cheese!

Jeroen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers