Iwaldo weg?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Iwaldo weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 13:30

Gisteren kreeg ik een telefoontje van de eigenaar van Waldo. Hij verhuist de vos naar Doorn, waar hij woont. Zo kan hij vaker rijden, logisch op zich.
Maar ik kreeg ook het idee dat hij iets met me wilde bespreken. Waldo is de afgelopen maanden vaak ziek geweest, en hij heeft hem al maanden niet meer gereden.
Zou het dus vrij logisch vinden als hij hem verkoopt. Maargoed, een 14 jaar oud jachtpaard wat qua gestel nog niet helemaal in orde is en al helemaal geen dressuurwonder? Krijg je die nog verkocht?
Een vriendin dacht dat hij mij misschien de keus zou geven om hem te kopen. Maarja, ik ben een student met een eigen huis en al twee banen om mijnn huur te kunnen betalen en een beetje over te houden om va te kunnen leven. Bovendien wil ik straks stage lopen in het buitenland, en tsja. Ik heb al zitten berekenen hoe ik alles voor elkaar zou krijgen, maar nee. Dat gaat gewoon niet lukken.

Dus behalve wanneer de eigenaar zegt: Ik houd hem aan, of als hij hem aan me geeft met een hoop geld voor stalling erbij, zullen onze wegen waarschijnlijk scheiden.

Eerst maar eens afwachten wat hij zaterdag zegt,maar ik ben me al aan het voorbereiden. Verdrietig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:32

DAT is balen zeg. Je woont ook in een ontzettend dure omgeving, goedkope stallingsopties zijn er niet bij jullie. Ik hoop toch niet dat je Iwaldo kwijt gaat raken. Zal die eigenaar het niet erg vinden om Iwaldo zomaar te verkopen met die geringe kansen op een goed adres?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:01

Jeetje dat zou balen zijn!
Is het misschien nog een optie om er iemand bij te zoeken met wie de eigenaar de stallingskosten kan delen? Dan heeft hij er minder kosten aan, hij hoeft hem niet te verkopen en jij kan blijven rijden (dan wel samen met iemand anders).
Hè wat rot voor je, je doet hem al zo lang!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 19:10

Oei, dat zou wel schrikken zijn... Succes en ik duim voor je dat alles goed komt Knipoog

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 20:28

Jeetje, wat spannend! Ik hoop echt voor je dat het een beetje positief uitloopt...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 13:14

Nou, haleluja Haha!
Meneer wilde alleen even bespreken wat we met de spullen gingen doen. Oftewel, wat we dubbel hadden of wat hij bij moest kopen. >;) Waldootje blijft dus mooi staan en ik heb gisteren een heerlijke rit gemaakt. Hij knapt zienderogen op gelukkig.
Bijkomstig voordeel is dat de bijrijdster van de vos nu paardloos is en Waldo wel twee dagen wil bijrijden, dat scheelt mij weer in tijd (want twee banen, een stude en een paard en huishouden is soms best lastig combineren!) Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:17

o o o, wat een drukte om niks!
GElukkig raak je hem niet kwijt!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:46

Hihihi, heb je je druk zitten maken om niks Haha! Gelukkig maar joh! Kan je iig van je lekkere ventje blijven genieten Lovers

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:17

pff gelukkig een goed einde! OK dan! Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:12

goed einde toch gelukkig maar voor je zeg !!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:15

Gelukkig is het goed afgelopen !
Wat een opluchting zal dat voor je zijn zeg Lachen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:15

Goed nieuws OK dan!
Heb je hem verteld dat je echt een rondgenaaid Passier hoofdstel nodig hebt Schijnheilig

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:18

Gelukkig is het goed afgelopen! Nog veel plezier met hem..