Waar 'neppe merken' kopen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 21:22

Ik vind de nepperts van merken als Dior, D&G, Gucci enz. heel leuk (de echte ook, maar mijn portemonnee vindt dat weer niet zo Haha! ).
Ik kijk nu af en toe op marktplaats, zo heb ik vandaag een Dior riem gekocht, maar ik vroeg me af of er ook winkels zijn die de 'neppe merken' verkopen voor een zacht prijsje. Op internet ziet alles er toch wat anders uit dan in het echt, dus.. wie weet een winkel die dit soort kleding verkoopt? Haha! Liefst in Overijssel, maar ergens anders mag natuurlijk ook Knipoog

Flowerpull

Berichten: 2000
Geregistreerd: 12-04-06

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:24

In Overijssel/Nederland heb ik geen idee, maar als je in Rome/Parijs/Barcelona, enz bent, dan zie je overal op straat mensen op van die kleedjes neppers verkopen! Daar heb ik iig mijn zonnebril + tas vandaan. Verder kan ik je helaas niet helpen Knipoog

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 21:25

Flowerpull schreef:
In Overijssel/Nederland heb ik geen idee, maar als je in Rome/Parijs/Barcelona, enz bent, dan zie je overal op straat mensen op van die kleedjes neppers verkopen! Daar heb ik iig mijn zonnebril + tas vandaan. Verder kan ik je helaas niet helpen Knipoog


Ja dat weet ik Lachen Ik was een paar jaar geleden in Turkije, en daar waren ook overal van dat soort kraampjes Nagelbijten / Gniffelen . Alleen was ik toen nog niet geïnteresseerd in die merken Clown

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:26

Bij de zwarte markt ook.. verder tjaa in egypte en griekenland ben ik geweest hadden ze ze ook óveral

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:27

Albert Cuyp staat er vol mee Nagelbijten / Gniffelen

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:27

Vind nepperds verschrikkelijk, vind dat je beter een gewone tas kan kopen dan een fake nepperd.
Inderdaad internet maar duane als je ze uit amerika laat komen zijn tegenwoordig streng

Kieffer

Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:21

De Zwarte markt in Beverwijk natuurlijk Haha! Staat er werkelijk vól mee!

FamBloem
Berichten: 539
Geregistreerd: 26-04-07
Woonplaats: Zuidbroek

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 23:12

Op de zwarte markt in beverwijk vindt je het vast wel.

Jmc

Berichten: 900
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Roosendaal

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 23:17

Plaatsen genoeg Knipoog

MAAR let wel op, als de politie ziet dat je in het bezit bent van deze 'neppe' merken riskeer je wel een boete.

Megamutsj

Berichten: 4446
Geregistreerd: 06-11-05

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 23:19

De zwarte markt in Vleuten en bij ons in de stad in Utrecht is er soms markt, en daar verkopen ze ook neppe tasjes ed.

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 09:54

Ik verkoop ze al een jaar. Al die nepperds. Ze lijken zo echt dat je aan de buitenkant echt niks kan zien. Elk stikseltje is goed. Je kunt het wel aan de binnenkant rechtsonderin zien dat het nep is. Maarja wie let daar nou weer op, nobody Knipoog

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:06

Ga je voor het merk, of omdat je het ontwerp mooi vindt? De kwaliteit kan het niet zijn, dus wat dan wel?

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:15

Volgens mij is het verboden om in NL neppe merken te verkopen.
(alhoewel ik ook wel een paar neppe dingen uit het buitenland mee heb genomen hoor!)

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:26

Meissie17 schreef:
Ik verkoop ze al een jaar. Al die nepperds. Ze lijken zo echt dat je aan de buitenkant echt niks kan zien. Elk stikseltje is goed. Je kunt het wel aan de binnenkant rechtsonderin zien dat het nep is. Maarja wie let daar nou weer op, nobody Knipoog


Vaak is het wel in het kleine detail te zien, en niet te spreken van de kwaliteit leer.
Ziet al die vijftienjarige meisjes met hun fake balenciaga, door de stad lopen, met een tas die bijna van karton is. Niet te spreken van lv, poseren alsof ze een echte tas vast hebben. Huilen van het lachen

Maar goed sommige ontwerpen in de collectie van dior zien er van hun eigen al fake uit zoals dior etnic collectie. Maar daar heb ik nog niemand mee rond zien lopen

Vind goed dat er een boete op komt, je koopt couture omdat het "unieker" is. Plus ondermijnt het de naam van het huis Lachen

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:28

Ik zou eigenlijk al niet eens een echte tas kopen van bijv Louis Vuitton, omdat waarschijnlijk toch iedereen zou denken dat ie nep is.

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:31

Storm76 schreef:
Ik zou eigenlijk al niet eens een echte tas kopen van bijv Louis Vuitton, omdat waarschijnlijk toch iedereen zou denken dat ie nep is.


Dat bedoel ik dus Afgod

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:32

Jmc schreef:
Plaatsen genoeg Knipoog

MAAR let wel op, als de politie ziet dat je in het bezit bent van deze 'neppe' merken riskeer je wel een boete.


Volgens mij zijn degene die ze verkopen in overtreding en niet degene die er gewoon mee op straat loopt.

dondeyne

Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:33

Van de ene kant is het natuurlijk belachelijk om zoveel geld uit te geven voor het merk maar toch zou ik zelf ook nooit een namaak kopen...

Heb wel een paar echte tassen en het leuke eraan is inderdaad net het unieke.. Vind het daarom wel jammer dat er zoveel namaak rondloopt en iedereen inderdaad vanzelf al denkt dat die van jou ook namaak is! En weg speciale-tas-gevoel Knipoog Alhoewel ik het zelf meestal toch ook wel zie hoor Lachen

Hier in Maastricht is wel een winkel waar ze allemaal namaak verkopen maar daar heb jij misschien in overijssel niet zoveel aan..

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:34

Meissie17 schreef:
Ik verkoop ze al een jaar. Al die nepperds. Ze lijken zo echt dat je aan de buitenkant echt niks kan zien. Elk stikseltje is goed. Je kunt het wel aan de binnenkant rechtsonderin zien dat het nep is. Maarja wie let daar nou weer op, nobody Knipoog


ROFL


ja alleen mensen die er geen verstand van hebben maar gucci chanel en lv haal ik er zo tussen uit.

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:59

Sorry, maar vind het wel zo ontzettend 'aanstellerig' om neppe merkkleding/tassen te kopen.. Bloos Verward Een vriendin van me doet dat ook, zelfs haar moeder maakt dure merkkleding ná, die kopen labeltjes op internet, en stikken die dingen overal op. Heb d'r ook vierkant uitgelachen toen ze een paar weken terug weer met een Gucci tas aankwam. Sorry, maar je zou mij eerder met een leuke (hebben ze die? Tong uitsteken ) tas van de zeeman zien lopen, dan dat ik met een nepmerktas over straat zou gaan..

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:01

Myukii schreef:
Sorry, maar vind het wel zo ontzettend 'aanstellerig' om neppe merkkleding/tassen te kopen.. Bloos Verward Een vriendin van me doet dat ook, zelfs haar moeder maakt dure merkkleding ná, die kopen labeltjes op internet, en stikken die dingen overal op. Heb d'r ook vierkant uitgelachen toen ze een paar weken terug weer met een Gucci tas aankwam. Sorry, maar je zou mij eerder met een leuke (hebben ze die? Tong uitsteken ) tas van de zeeman zien lopen, dan dat ik met een nepmerktas over straat zou gaan..


Bloos! ik snap dat niet waarom eigenlijk, net alsof het je beter maakt als je een labeltje armani op je kledij hebt

Inderdaad tas van de zeeman is zelfs mooier dan menig fake tassen Lachen

marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:02

Waar wordt je nou meer om uit gelachen, een nepperd of een zeemantas?

marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:04

Maar zijn die nepperds nou ook nog een beetje van kwaliteit?

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:05

marleen_usar schreef:
Waar wordt je nou meer om uit gelachen, een nepperd of een zeemantas?

Als het een hele leuke tas is van de Zeeman wordt je daar echt niet om uitgelachen hoor
Vind het triester om met een tas rond te lopen dat nep is, alleen maar om te laten zien dat je een duur merk hebt.

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:06

marleen_usar schreef:
Maar zijn die nepperds nou ook nog een beetje van kwaliteit?


Soms wel, sommige nepperds kosten driehonderd euro dan heb je al wat meer kwaliteit van leer natuurlijk.