Kluisjes CenterParcs niet veilig.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Kluisjes CenterParcs niet veilig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 00:08

Dit weekend ben ik samen met 8 collega's van me een weekendje naar CenterParcs geweest! Heel gezellig, mooi met zn alleen weg! Vrijdag vertrokken met de trein vanuit enschede. helaas net de intercity gemist omdat van Brian de pinpas het niet deed, maar okee. Met de stoptrein richting noord limburg! Om 16.00 zaten we dan in het huisje Lachen Helemaal aan de andere kant van het park, dus een mooi eind lopen! S avonds gezwommen, en s nachts mooi veel drank gedronken *LOL*

Op zaterdag avond was er een feestje ergens in een cafe op het park Lachen En daar zijn wij met zn alleen naar toe gegaan! Om half 8 van het huisje vertrokken, want we hadden gereserveerd om te eten Lachen Heerlijk gegeten maar Brian voelde zich niet helemaal lekker, dus die is vrij snel weer richting het huisje vertrokken. Daar is hij naar de wc gegaan, en toen kwam hij erachter dat de ramen openstonden. Nietsvermoedend de ramen gesloten, en is hij weer naar ons vertrokken. Wij naar het cafe geweest en een heel mooi feestje gehad! Echt heel erg gezellig daar Haha!

Maarja, overal komt een eind aan! Uiteindelijk moesten we weer terug naar het huisje! Wij hadden een supermooie AH vlag tussen 2 bomen voor het huis hangen en die was aan 1 kant los. Dir is hang met hulp van 2 anderen de vlag weer op. Brian gaat samen met Jiska naar binnen om te laten zien hoe het raam open stond. Maar nee hoor, niemand van ons had de ramen open gezet. Tegelijkertijd kijken ze naar links, de plek waar de kluis n de kast staat, maar nee..... WEG KLUIS!!! Er is via het raam ingebroken op de een of andere manier (we hadden alles afgesloten) en de kluis is eruit gebroken! Man wat BALEN! Alles ben ik kwijt, telefoon, pinpas, OV, ID, enz. enz.

En niks wordt er aan gedaan, ja er is 1 vinger afdruk van het raam genomen maar niks hiervan zien wij teug! Heel het weekend verpest door een stel zieke mensen die de kluis gejat hebben! BAH! Zo laag dit! En dan staat er nog wel op de deur van het huisje: stop voor eigen veiligheid uw persoonlijke en waardevolle spullen in de kluis Verward

Moest het ff kwijt! Baal hier wel heel heel heel erg van!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:10

Dat is wel een flinke domper op je weekend inderdaad, daar zullen ze een leuke buit aan hebben moet je maar nagaan. Zieke geesten heb je ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:23

He, balen joh... Je hebt gelijk alles geregeld? Passen geblokkeerd, IBG gebeld? Met de gemeente, enzo en alles? Veel succes met alles, kan me voorstellen dat je nu baalt...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:23

jeetje zeg, en dan ben je leuk een weekendje weg Boos!

al erg genoeg dat je de spullen al in een klusje moet doen, omdat ze al zomaar alle huisjes binnenkomen, maar dat ze dan zelfs heel de kluis maar meenemen is echt achterlijk!!

en ook stom dat ze er zo weinig aan doen, het zal daar wrsch wel vaker gebeuren, owrdt tijd dat ze die huisjes betere beveiliging geven zodat er niet meer zo makkelijk kan worden ingebroken!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:23

Je kan die kluisjes ook 1 2 3 resetten, we waren onze code kwijt, wij dus de receptie bellen, jah dan kan je dit en dit indrukken en dan is de kluis weer voorzien van de code 0000, geweldig veilig dus!!!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:24

Nou Marleen daar ben je mee gezegend Boos!

Idd snel alles blokkeren, en alles proberen te verhalen op centerparcs!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 00:45

wij gaan ons best doen!
Maar het idee dat er mensen met hun vingers aan jou spullen hebben gezeten is echt hel erg! Alle tassen zijn overhoop gehaald enzo. En wij kunnen er zelf niks aan doen! Alles was dicht.....

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:46

Kan je Center Parcs hier niet voor aansprakelijk stellen? Bel eens met je verzekering? Die vinden dit misschien wel heel interessant namelijk...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 01:27

Welk park was het? Vrienden van mij zitten in Center Parcs as we speak Haha!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 04:28

Noord-Limburg... was dat het Heijderbos? Verward

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 04:58

Jee wat vervelend. Ik zou de spulletjes niet meer in de kluis bewaren maar gewoon verstoppen op je kamer.

Inbrekers doen nu niet echt moeite denk ik. Ze breken het huisje open. En allemaal zijn ze hetzelfde dus dat heb je ook snel door. En dan hoeven ze alleen de kluis mar mee te nemen die nog niets eens veilig is.

Vlug geld verdienen dus, ze weten dat mensen daar hun spullen in doen.

Niet meer doen dus....

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:20

Nou marleen dat was je het weekend wel of niet..
Toen wij twee jaar geleden naar centerparcs waren geweest is er ook ingebroken in ons huisje maar wij hebbben het meeste vergoed gekregen en we mochten de laatste dag gratis eten en drinken op het park....
Mijn nummer is per pb gegaan.. Haha!