Problemen met Postbank site

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Problemen met Postbank site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 19:02

Hebben jullie dat nou ook!???

Iedere dag kijk ik wel even via de postbank site wat er op m'n giro staat, maar het is iedere keer weer een probleem.

Dan krijg ik weer een scherm "Kan de server niet vinden" Dan duurt het een half uur voordat hij eindelijk geopend is, Dan klik ik op Giro (om in te loggen) en dan doet hij gewoon niks, ik word er niet goed van! Het is echt IEDERE dag hetzelfde verhaal, en nu na echt een half uur proberen en iedere keer weer schermen van "kan de server niet vinden"heb ik hem dan BIJNA... ehh ... toch niet.. inloggen werkt weer niet.. Boos!


Is dit alleen bij mij zo?


sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:05

bij mij werkt ie super!

Bevalt prima in duitsland...


opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:07

Ik heb ook geen problemen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:08

Ik heb geen idee, maar wat ik wel weet is dat ze mijn saldo van mijn internetspaarrekening na opheffing hebben laten verdwijnen Boos!. Kan ik daar weer achteraan.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:26

[offtopic]Bij mij hebben ze ook eens 80 gulden toenertijd nog laten verdwijnen, om het een paar dagen later terug te toveren. Echt, die mensen zijn beter dan Hans Kazan... [/offtopic]

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 02:22

Ze zijn bij de postbank geloof ik met een nieuw systeem bezig (heeft ook met internetbankieren te maken, maar ook met je pas ofzo), mijn vriend vertelde er laatst iets over tussen neus en lippen door. Zal hem morgen (hij slaapt nu) eens even vragen hoe dat ook alweer zat.

Ik heb trouwens totaal geen problemen met Girotel op het moment (en niet gehad)...

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:23

Ik heb soms ook problemen met de postbanksite. Kan ik in eens niet inloggen ofzo, heel irritant!

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:38

Mijn moeder had het ook toen we nog een inbelverbinding hadden. Toen ze overging op ADSL deed 'ie het weer.
Bij mij doet 'ie het ook niet meer. En ik heb hier een ADSL kastje staan, maar ik kan 'em niet aansluiten, want ik heb geen windows '98. Hebben we een upgrade voor windows gekocht. Die ligt hier nu ook naast me. Blijkt m'n cd-romdrive ineens stuk, grrrrrrrrr....... frustrerend!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie