Afstammelingen van Democraat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Afstammelingen van Democraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 01:19

Ik heb een leaspaard en die vader is democraat. Ze is erg pittig enzo. Heeft iemand anders hier nog een afstammeling van Democraat??
ps Het is een kwpn schimmelhengst.


boemel

Berichten: 8330
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:48

Ik ken(de) er een paar. 3 ervan waren schimmel en 1 was een vos.
De vos was nog niet beleerd, maar leek wel braaf.

1 zat al heel jong tamelijk hoog in de sport. Echt een super paard met heel fijn karakter.
Verder kende ik nog een hele mooie merrie, die echt geweldig kon lopen, maar door haar vreselijk drukke karakter nooit echt in de sport uitgebracht is.

Van het weekend nog op een Democraat nakomeling gereden van een stalgenootje. Fijn paard, maar tamelijk gevoelig en raakt nogal verkrapt als hij het even niet snapt. Wel heel braaf verder.

M1+10


Suzanne F.

Berichten: 49152
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 20:38

Wouter24 heeft een Democraat op stal. Uit een Gribaldi x Amor moeder. Hij is ook een schimmelhengst. Wouter heeft wel fotootjes van hem.
Hij is erg lief en nu bijna 3 jaar en 1.67 m. groot.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 20:44

Zie het Topic in mijn onderschrift, daar staan nl ook foto's van een Democraat X Turbo ruin.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:19

Zoals Suzanne al zei, ik heb een Democraat x Gribaldi x Amor, ook nog een Democraat x Goodtimes en een Haarlem x Democraat Knipoog

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:41

Ik heb een Democraat x Flemmingh x Amor, bruine merrie van 5,5. In mijn profiel vind je foto's van haar. Ze staat trouwens te koop, dus als je nog een Democraatje helemaal voor je zelf wilt ....... Knipoog Haha! .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Dees

Berichten: 18900
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:44

Ik heb op stal een jonge Sjapoer x Democraat (2,5 jaar oud)
Die ga je niet geloven: op Democraat na helemaal volbloed arabisch gefokt, en zo ontzettend kwpn-type Nagelbijten / Gniffelen

Moeder was 1.56m., vader was 1.56m., en meneer [naam verwijderd] staat al op 1.60m. en daar gaat echt nog een eind bij komen. Heel hoogbenig.
Ik ben razend benieuwd hoe die er over 2 a 3 jaar uit ziet. ik vind hem nu nog veel te jeugdig om ook maar iets mee te doen...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:48

Jup van Sonja Gademann is ook een Democraat.

Dees, Je gaat toch wel geen 2 jaar wachten alvorens hem zadelmak te maken hé.

Dees

Berichten: 18900
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 12:48

Nee, [naam verwijderd] gaat pas dit najaar onder het zadel; hij is nu echt nog niet rijp genoeg Nagelbijten / Gniffelen
Maar het is verstandig wel heel rustig aan te doen de eerste 2 jaar, hij is nog lang niet op zijn uiteindelijke krachten.

Ik reageerde op dit topic om aan te geven hoe bepalend de aanwezigheid van Deomcraat kan zijn een afstamming; al het arabische bloed van Sammie is er kennelijk praktisch totaal ondergeschikt aan, zo dominant drukt Democraat via de merrie op het veulen.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 19:40

Degene die ik verzorg is ook zeer pittig en voorwaarst en heeft erge moeite met stilstaan! Verder is het een beest met een gouden karakter!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers