Stomme aktie van mij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 17:40

Ik ben dus een beetje ziek, stom virusje ofzo. Maar ik ben me toch duf! Ik moest toch even boodschapen doen en naar Pablo natuurlijk, dus toen heb ik met mijn koortskop de voordeur dichtgetrokken terwijl mijn sleutels er aan de andere kant nog inzaten. Fijn. Gelukkig had ik wel mijn gsm in mjin zak gestoken. En gelukkig was mijn schoonmoeder net even thuis, die hebben een reservesleutel. Zij heeft toen de sleutel gebracht (gelukkig wonen ze ook in Geleen). Maar omdat mijn sleutels nog aan de binnekant zaten kreeg ik het slot niet open. Toen ben ik het balkon opgeklauterd (gelukkig wonen we op de begane grond maar er staat een half hoog muurtje wat tot mijn schouders komt). Dus heb ik de balkondeur opgengedaan met de reservesleutel en zo konik mijn eiegnsleutels pakken. Maar wat was ik blij dta mijn schoonmoeder thuis was! Ikkreegwel allemaal comentaar van voorbijgangers waarom ik dat balkon op klom natuurlijk Party!! Party!! Party!!
Oja, het regende ook nog keihard Pling


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 17:46

Haha... dat ken ik.
Toen wij vorige week mijn kamer aan het ontruimen waren, trok Robert de deur ook achter zich dicht. Hij vroeg nog of ik de sleutel had. En ja die had ik... van de auto.
Wij hebben bij de onderburen aangebeld of we via het schuurtje op het balkon mochten. En gelukkig hadden die stomme huisgenoten de balkondeur weer eens niet op slot gedaan (normaal: mopper mopper, nu: joepie!)

Konden we weer verder verhuizen.

Alleen bij ons regende het niet...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 23:39

Scheve mond\ ook zoiets...ik stap naar buiten met baby op arm om de buurvrouw wat te vragen, komt de oudste naar buiten en slaat de tuindeur zo hard dicht dat die op de hengels dichtvalt.... Kusje
Toen mocht ik bij een buurvrouw op de hoek wachten tot mijn man thuis kwam met sleutels... sindsdien heeft zij een extra huissleutel van ons... *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 08:38

hhahahaha ach kan gebeuren toch?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 09:27

O jee. Ik heb ook eens een raampje van mijn vorige huis ingetimmerd om de voordeur open te kunnen maken. Sinds die tijd hou ik altijd een reservesleutel in mijn portemonee (die heb ik eigenlijk altijd wel bij me) en heb ik de buurvrouw ook een sleutel gegeven!

Je voelt je zo stom! *LOL*
Groetjes Mieke

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:10

Aaargh, wat kan een mens zichzelf toch te pakken nemen he! Mij overkomt iets dergelijks ook wel eens. KWAAD dat ik dan ben op mezelf! maar achteraf kun je er altijd wel om lachen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:17

Wat wij een keer gedaan hadden dan...
Echt heel hard gelachen de volgende ochtend...
Ik moest (aantal jaar geleden) oppassen thuis op mijn 2 zusjes en broertje, maar we gingen om een uur of 11 naar bed. Ik alles op slot gedaan, voordeur op de klem en in de achterdeur de sleutel laten zitten dus pa en ma konden niet naar binnen (om een uur of 1).
Toen gingen ze tennisballen tegen onze ramen gooien (wij niet wakker worden *LOL* Toen gingen ze naar kennissen de telefoon over laten gaan... Ik lag met met hoofd naast de telefoon (op bed van pa en ma) maar werd niet wakker.
Toen heeft mijn pa het klapraampje boven de achterdeur open gwrikt en is mijn ma (gelukkig is ma best dun) door het klapraampje naar binnen gegaan (had het weleens willen zien hihi) eerst haar hoofd en dan de rest.....
hihi
pa en ma waren niet zo blij, wij moesten hard lachen

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Lalidan, LiDi, luuntje, Maren, pony33 en 201 bezoekers