Trail oefendag in Den Ham de foto's!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Trail oefendag in Den Ham de foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 21:48

Hier een kleine foto-impressie van de trail oefendag bij de Bosruiters in Den Ham (OV)

* ALICE v
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*ANKE v
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

* ELLEN v
Afbeelding

Afbeelding

* HERMA v
Afbeelding

Afbeelding

* JOYCE v
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

* KRISTEL v
Afbeelding

Afbeelding

* MARITH v
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

* MARJAN v
Afbeelding

Afbeelding

* MIRANDA v
Afbeelding

Afbeelding

* PIEN v
Afbeelding

Afbeelding

* REINOUTH v
Afbeelding

Afbeelding

* RENE v
Afbeelding

PROFIEL IS AANGEPAST, NU MET FOTO'S!!!!


Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:59

Leuke foto's. Het was vandaag erg leuk. We hebben er weer veel van opgestoken. Dit mag wel vaker georganiseerd worden OK dan! .

DubbelFun

Berichten: 88620
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:06

Leuke foto's, maar ik gooi um toch even naar IPT (met link). Haha!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:12

leuke foto's hoor vast ook een leuk daggie geweest Lachen
groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:24

lijkt me wel een gezellig boel daar by jullie!! *LOL* OK dan!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:58

Leuke foto's!!!
Mooie paardjes

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:06

Leuke fotos, doen ze bij ons op stal ook 1x per jaar voor de Niet-western ruiters.
Het enige wat mij nog nooit gelukt is, is het hekje... hihi ik laat alle koeien ontsnappen *LOL*

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 00:47

is die schimmel op de laatste foto van Erika?
want ik ken dat paardje Haha!
hun hebben als het goed is bij mij op stal gestaan, en die schimmel is een Quater Horse als het goed is dan

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48352
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 01:07

ziet er heel leuk uit... lijkt me fantastisch om ook een keer aan zoiets mee te doen als Banjer trailermak is... (we hebben al een tijd niet meer geoefend... Schijnheilig

Compliment aan de man met cap... Haha!

Signe

Berichten: 5805
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:03

Wauw! zite er reuze gezellig uit!
( leuk fjordje!)
en sjappo voor de mannen!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:57

Sorry SmithsGirl,

Volgens mij zijn er maar weinig mannen die ANKE genoemd worden Schijnheilig .


Groetjes Marjan

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 01:45

Die derde is gaaf! Ze zit zo glunderend op haar paard. geweldig! OK dan!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 03:21

Die rene ken ik volgens mij (laatste foto). Hij heeft samen met zijn vrouw in Soest les gehad op de BlacksRanch. Leuk!!!

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 13:30

Jammer, ik mag de foto's niet zien van m'n baas.... Tong uitsteken Zal wel door de vuurmuur komen hier.

Ben zaterdag even wezen kijken, maar was zo weer weg. Was voor toeschouwers niet veel te zien. Ik heb dus maar een half uurtje gekeken, maar het viel me op dat er helemaal niet samen gereden werd, dat mensen niet met elkaar in gesprek waren over de paarden en de trainingen.

Misschien was ik erg verwend in het westen, waren we daar misschien vertrouwder met elkaar of meer open,of was ik er zaterdag gewoon op een verkeerd moment, maar ik ervaarde het als een soort van gemiste kans. Er waren volgens mij genoeg mensen die nog wat van elkaar konden leren.
't Was overigens wel een schitterende locatie en ook heel mooi materiaal.

Er liep trouwens ook 1 Tong uitsteken -paardje bij: een bruin arabje met een meisje erop dat heel leuk reed. Staat misschien wel op de foto's maar die kan ik niet zien.

Ik hoop er in april heel veel mensen te leren kennen!!


missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 15:21

Jammer, inderdaad voor jou een gemiste kans denk ik om de andere bokkers te leren kennen. Had jezelf maar even voorgesteld.
Achteraf zeiden we tegen elkaar: ""Dat was toch net zeker niet...........?"" Jij dus maar toen was je al weer weg.

De meeste mensen kenden elkaar al van andere wedstrijden of dingen in de buurt. In de kantine werd wel degelijk gepraat over de verschillende manieren van trainen en was men geinteresseerd naar elkaar toe.
Tijdens de oefentijd was het wel een beetje ieder voor zich.
Misschien bedoel je dat.
Er werd spontaan geklapt nadat een ieder zijn/haar pattern afgelegd had. Of het nu wel of niet goed gedaan was maakte niet uit. Dat vind ik wel sfeer.

Vind het erg negatief gesteld van je en voel me op mijn tenen getrapt door het feit dat je steeds onderscheid blijft maken tussen mensen in het westen en in het oosten. Dit is niet leuk

Groetjes Marjan

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Ropers

Berichten: 527
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: markelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:24

Ik wil even zeggen dat het een superdag was.
Ik die trail eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt,heb me prima vermaakt.
Het was heel relaxt en de sfeer was goed, er werd voor iedereen geklapt na afloop.
En voor Sonja kan ik alleen maar zeggen ,je had gewoon mee moeten doen.
Dan was je er zo in gerold.
Dames van de organisatie een hele dikke pluim voor jullie.
Het was supergoed geregeld,en bedankt voor de gezellige middag.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

groetjes christel

De beste leerlingen hebben de moeilijkste opdrachten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:54

missgoldy schreef:
Tijdens de oefentijd was het wel een beetje ieder voor zich.
Misschien bedoel je dat.

** Yep, 'k kwam ook binnen tijdens het oefenen, dus dat is inderdaad wat ik gezien heb. 'k Vond het jammer dat er niet meer Samen geoefend werd, ook met inrijden.


Vind het erg negatief gesteld van je en voel me op mijn tenen getrapt door het feit dat je steeds onderscheid blijft maken tussen mensen in het westen en in het oosten. Dit is niet leuk

** Nou Marjan, als je je daar al over op je tenen getrapt voelt, dan ben je wel een errrrrrrrrreg overgevoelig typje hoor Ik zeg in mijn feedback duidelijk IK VIND en niet HET IS en ik geef ook aan dat het kan zijn dat ik op een onhandig moment binnenkwam.
En STEEDS ONDERSCHEID maken tussen west en oost? Volgens mij toch echt de eerste keer hoor...
Beetje jammer dit..... Huilen

In plaats van achteraf denken "Goh, was dat....." had iemand ons ook gerust aan mogen spreken. Wij stonden zo'n beetje als enige aan de kant. Al had iemand maar even gezegd "Joh de andere tribuneridders zitten daar en daar", dan hadden we ons er wel bijgevoegd. Wij (we waren met z'n 3en) zijn echt niet zo verlegen dat we niemand aan durven spreken, maar als we niemand zien, dan is het lastig contact leggen.

Jammer dat je zo negatief omgaat met positief bedoelde feedback Missgoldy.


Groetjes Marjan

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:55

missgoldy schreef:
Vind het erg negatief gesteld van je en voel me op mijn tenen getrapt door het feit dat je steeds onderscheid blijft maken tussen mensen in het westen en in het oosten. Dit is niet leuk

Groetjes Marjan


De foto's zien er gezellig uit. Of het ook leerzaam was kan ik van een afstand niet bekijken.

Wel wil ik aangeven dat ik Sonja's teleurstelling en haar verwijzing naar andere delen van het land wel begrijp! Immers het Oosten is wel de enige plek waar de bokt-gezamenlijke training niet van de grond is gekomen. En dat is m.i. niet omdat er te weinig westernruiters zijn in het Oosten.

Ook weet ik uit ervaring (ik ben 20 jaar geleden van het Westen naar het Oosten verkast en wil nooit meer terug naar het Westen) dat het idd zo is dat je in het westen spontaan wordt aangesproken door een groep (ook als die elkaar al jaren kent), in het Oosten is dat gewoon wat minder de gewoonte. Mensen zijn mensen, dat is waar, maar er is wel degelijk sprake van cultuurverschillen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:59

Ziet er gezellig uit hoor!! Die fjord is eg lief!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:01

Weet je Anya, daar hebben we verder eigenlijk nog helemaal geen last van gehad. Zowel hier in het dorp als op het werk, bij de recreantenvereniging, eigen manege etc. De meeste Twentenaren vind ik helemaal niet zo stug.

Maar zoals gezegd, ik durf ook best een groep binnen te stappen als die mij als eenling al niet aanspreken, maar dan moet ik wel een groep ZIEN.....

Ik vind het echt jammer dat dit meteen zo negatief gesteld wordt, en zou daar op mijn plaats ook wel weer over op m'n teentjes getrapt kunnen zijn, ware het niet dat dat geen enkele zin heeft.
(Tja wij westerlingen relativeren misschien beter... *LOL* Grapje)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:05

tari schreef:
En voor Sonja kan ik alleen maar zeggen ,je had gewoon mee moeten doen.
Dan was je er zo in gerold.



Christel, ik kwam kijken om te zien of het wat voor mij zou zijn, een eventueel volgende keer....

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:59

Mooie foto's, lijkt me leuk om een keer te doen, en dan vooral het westernrijden

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:59

Leuke foto's zeg!!!! wat kunnen ze dat allemaal goed zeg

. . . . . .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 09:32

Jammer dat er zelfs niet meer openbaar gereageerd wordt....
Ben nu inderdaad aardig teleurgesteld in "het Oosten"......
(dit is dus de tweede keer, die vergelijking. En wat dit betreft vind ik het westen een stuk sympathieker en communicatiever)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 50 bezoekers