wat !@#%^!& weekend gehad!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

wat !@#%^!& weekend gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 13:46

nou het was weer een ontzettende interessant weekend!! het begon vrijdag al goed. Mijn vriend belde om 17.00uur op dat hij wéér niet kon komen eten bij mn ouders..we hadden dit al ruim een week van te voren afgesproken! Stoom uit je oren Hij kon er ook niet aan doen er was iets gebeurt op zn werk waardoor hij niet meer kon komen maar ik vond het toch wel heel erg vervelend. nou ja s'avonds is hij dan lekker bij geweest...we hebben het heel leuk gehad! *LOL*

zaterdag ben ik met mn oude buurmeisje naar puk geweest en heb ik s'avonds op gepast op mn oude overbuur jongetjes. Kom ik zondag beneden ligt er een brief van mn huisgenoot, waarin stond dat hij het allemaal niet meer kan betalen en dat hij zich schuldig voelt over het feit dat ik alles doe ik huis. nou ja dat is vind ik een kwestie van je poten uit steken en gewoon je bed uitkomen. Ik verwacht niet dat hij gaat lopen stoffen ofzo maar je ziet toch echt wel of de afwas zo ongeveer weg loopt en dat er ff gezogen moet worden. En hij kon het allemaal niet meer betalen...nouja dat kan ik vind het alleen een beetje vreemd dat ik hem 2 weken voordat ik om de huur vraag aan tel hoor zeggen dat hij zijn huur bijelkaar heeft en dan als ik het vraag is het ineens weg!!!??
aangezien het enige wat hij doet is slapen en uitgaan...kom ik tot de makkelijke conclusie dat hij MIJN huur heeft weg gezopen!
maar goed om een lang verhaal kort te maken ...wil hij er dus uit ..geen idee wanneer en ik zit met een kamer die ik moet vullen want anders moet ik er zelf ook uit!! FIJN!! hij gaat gewoon lekker naar huis toe ik zit met de oliebol! Boos!
mijn beste vriendin wil er wel graag in maar ja dan moet ze wel werk hebben natuurlijk! nou gaat zij kijken of ze niet nog wat meer druk achter de uitzendbureau's kan zetten om te zorgen dat ze werk heeft! maar toch ..t blijft lastig! hoop hoop hoop dat zij bij kan komen wonen!!

als zij er niet in kan dan heb ik echt probleem..dan zou ik bijwijze van spreken iemand van straat moeten plukken en daarmee gaan wonen. maar wat je dan zal moeten doen is de boel opsplitsen ..dat de 1 boven woont en de ander beneden.Maar het is zooo'n leuk huisje..dat zou ik echt zonde vinden!

verder stond er in de brief dat mn vriend al meerdere malen met andere meisjes gezien is dat hij niet te vertrouwen is. nou weet ik dat hij veel contact heeft met meisjes..ik heb zelf ook meer vrienden dan vriendinnen...of eigenlijk afgezien van 1 beste vriendin heb ik alleen maar vrienden. ik heb hem er mee geconfronteerd en hij zei dat absoluut niet waar en dat hij dat nooit zou doen. Ik geloof hem wel ...maar ik blijf op mn hoede zeg maar.
ik heb t zelf ook een aantal keer meegemaakt dat ik kennelijk vreemd was gegaan omdat iemand me met een andere jongen had zien lopen (dit was trouwens in een vorige relatie) en ik weet hoe gauw er verhalen beginnen en wat voor wilde ideen mensen dan kunnen hebben..die helemaal nergens opslaan. het scheelt dat hij heel slecht kan liegen..je ziet het gelijk...hij wordt helemaal rood enzo...dus ik kon wel aan m zien dat hij de waarheid sprak. Ik heb hem the benifit of the doubt gegeven. nou kan ik mezelf wel gek gaan maken over het feit dat hij misschien wel of niet gelogen heeft maar ik heb ook zoiets van aan verhalen heb ik ook niet zoveel die worden zo ontzettend vaak aangedik ( ook uit eigen ervaring meegemaakt) dat ik echt bewijs moet hebben dat hij liegt. misschien ook omdat ik het zelf zo vaak heb meegemaakt dat er de wildste verhalen over me rond gingen en dat iedereen wist wat ik allemaal wel of niet had gedaan en met wie..behalve ik!!

en om de boel nog ff af te maken heb ik gister gehoord dat mijn vroegere verzorgpony is ingeslapen vorig jaar Verdrietig ...de mevrouw die haar toendertijd gekocht heeft heeft haar super verzorgd en als ik het verhaal gister hoorde had ik zelf niet beter of anders kunnen doen OK dan! ...maar ik vond het toch vervelend om te horen dat ze in geslapen....al was het voor haar absoluut beter hoor! leuk is om te horen is het alleen niet!

sorry voor dit ongelofelijk lang verhaal maar ik moest t echt ff kwijt...al met al een poedersuiker weekend!

Samantha_

Berichten: 10804
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 13:51

Jeetje balen zeg. Scheve mond
Alles komt tegelijk als ik t zo hoor.
Kan je geen advertentie zetten op marktplaats dat je een mede bewoner zoekt?
Sterkte! Ach gut

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 13:51

zo wat een lang verhaal hoop dat het van je af schrijven heeft opgelucht. Nu maar hopen dat volgend weekend beter is. Het zou leuk zijn als je huisgenoot weg gaat en je vriendin er kan komen wonen je kunt moeilijk overal voor opdraaien.
Jeetje wat er in die brief stond zou ik ook niet zonder meer geloven hoor. Als die gene al 'liegt'over het niet kunnen betalen van de huur...

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 13:58

Misschien een tip voor de volgende keer.
Zet iets op papier, bijv. een opzegtermijn van een maand.
Vind dit niet meer dan redelijk en dit gaat eigenlijk altijd zo.
Dan heb jij tenminste een maand de tijd om iemand anders te zoeken.
Balen van je weekend verder, maar er komen er nog een hele boel meer die beter zijn moet je maar denken!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 14:06

om de kamer op te vullen kun je ook een advertentie zetten op
www.kamernet.nl
Denk niet dat je je daar druk om hoeft te maken.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 15:00

't zou wel zonde zijn als het door middel van een 'vreemde' opgelost moet worden met het huis... Het kan wel, maar ik vind het huis er niet echt geschikt voor...

Voor de rest, take is easy sweetheart, alles komt wel weer goed....

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 15:13

ik zou het ook echt zonde vinden om het met een vreemde op te moeten lossen!! ik heb veeeeeeeeeel liever dat jij bij me komt wonen!!!!
is t gewoon echt geen huisje om in 2 tweeen te delen!!

thanks dat je gister naar me toe bent gekomen!!!

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 15:57

Och jeetje wat een verhaal! Lekkere situatie hoor... Heb je je vriend al wel geconfronteerd met die uitspraken? Waar rook is, is vuur (helaas heb ik zelf ook in zo'n situatie gezeten..., en dacht eerst ook net als jij). Succes ermee in ieder geval.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 16:03

ja ik heb mn vriend er al mee geconfronteerd en hij zegt dat het absoluut niet waar is en dat hij dat nooit zo zou doen. Ik heb tot nu toe geen reden gehad om hem niet op zn woord te geloven..dus geloof ik m. Hij heeft gewoon veel vriendinnen en dan gaan er al snel verhalen rond..en aangezien het allemaal info via-via-via vind ik het niet betrouwbaar...kijk komt iemand met directe concrete dingen is het een ander verhaal maar tot die tijd heb ik vertrouwen in mn vent

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:08

pukkielover schreef:
ik zou het ook echt zonde vinden om het met een vreemde op te moeten lossen!! ik heb veeeeeeeeeel liever dat jij bij me komt wonen!!!!
is t gewoon echt geen huisje om in 2 tweeen te delen!!

thanks dat je gister naar me toe bent gekomen!!!



lieve schat, best friends, remember....

Je weet dat ik heel hard op zoek ben, weet niet of het op tijd lukt, maar doe m'n best... En ik denk met je mee...

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 16:20

ja i know dat heel hard op zoek en ik ook voor je ..je kan niet meer dan je best doen he! ik moet gewoon een oplossing vinden...maar dat moet wel lukken..t is gewoon weer iets wat gewoon ff zo op mn pad gelazerd wordt!