Gelanceerd door Pinto ahha

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Gelanceerd door Pinto ahha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 19:44

Ik was gister aan het springen en ik had zo'n hindernisje van 1.15 misschien 1.20 en ik zij zo voor de lol tegen Anouk, ik weet bijna zeker dat hij dadelijk weigerd en dat ik eroverheen word gelanceerd, nou de eerste sprong sprong hij, dus ik dacht die 2e lukt ook wel, nou die lukte ook dacht ik tot hij INEEENS stil ging staan en ik werd gelanceerd, en ik hing met een arm over de hindernis, met mn heup ervol op en mn voet in de beugel hing ik daar: Ehmm Anouk.. volgens mij ging dit niet helemaal flex.. haha ik lag helemaal in een scheur, en nou is mn heup kei blauw, en overal spierpijn haha maar ja heb ik dat ook weer gehad. Allene nou moeten we morgen op school hoogspringen aaah (zonder paard he dan moet je zelf springen natuurlijk, maar die spierpijn zal er niet erg bevordelijk voor zij)

So close,
no matter how far.


o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:37

PintoNatal schreef:
Allene nou moeten we morgen op school hoogspringen aaah (zonder paard he dan moet je zelf springen natuurlijk, maar die spierpijn zal er niet erg bevordelijk voor zij)

hahaha dat vond ik even mooi gezegd, gelukkig dat het zo afliep en je erom kon lachen het klonk iig erg komisch Knipoog

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:33

Inderdaad, gelukkig dat je erom kan lachen *LOL*
Maar goed dat je niet van Natal bent gevallen, die
is een heel stuk groter Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:34

Wat gek, ben een jaar geleden ook van een paard afgedonderd bij springen: jawel hoor, het was een Pinto Haha!
Alleen weigerde die van mij niet, hij sprong wel, maar hoe wil je absoluut niet weten Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:03

Blij dat je er om kunt lachen.... Weet niet of ik dat nog had gekunt Knipoog


Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:11

Zo ken ik er nog eentje; Ascot eindelijk in een ontspannen jog, ik (stom stom stom) nog denken 'goh, wat is ie braaf' begint meneer keihard te bokken! Van onderen!!! En vervolgens stat meneer mij aan te kijken van 'Goh, wat doe jij nou op de grond???' Clown
Leuk he, meedenkende paarden?

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:57

hahaha ja leuk he.. goh wat doet baas nu? zo raar deed ik niet?? hihihi

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 08:48

Hahaha

So close,
no matter how far.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annuuuhh, Anomien, Articuno, Dido2316, Hobbyhorse, iphyn, Isa_Sofie, Jet, Marlou91, MightyMike, mylittlejoy, Nientsje, Pantykous, Poekkie, Prairy, rocky_1995, shaddy82, Skye93, SylS, Vagabondo en 103 bezoekers