RE. Morgen de grote dag, mensen ik ben geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

RE. Morgen de grote dag, mensen ik ben geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 14:08

Beste mensen,

Nou gisteren 4 1/2 uur in de auto gezeten Bloos! na een paar keer fout te hebben gereden waren we er

Het huis is daar zooo groot, de stallen zijn er zo mooi ze hebben er 2 1/2 ha. land, daar is een bak op gezet en ze hebben veeeel wei, dus das was al helemaal toppie voor ze!!!!

Toen we naar de stallen ging herkende ze me gewoon Pling Verdrietig gelukkig maar, ook zeiden de eigennaaren van pluck en beauty dat ze ons wel heel erg miste in het begin ( ja ik ree iedere dag zeker 2 uur in het bos en dan ineens niets meer dat gaan ze missen).

Na lekker hebben gelunched te hebben, gingen we de stallen in, paardjes poetsen net of ik het gisteren nog gedaan had zo gek, en daarna lekker rijden ook net of ik iedere dag nog op haar had gezeten, lekker gereden in het bos en gisteren regende het de hele dag en wij gaan rijden en het is de hele weg gewoon droog !!!!!
Om half 7 zijn we er weg gereden met de auto was nog rotweer onderweg lekker bij de mac gegeten en om kwart over 10 was ik thuis ik was heel er moe, dus gelijk me bed in.

Foto's zijn heel erg leuk alleen dat uploaden gaat niet mijn foto's zijn te groot ofzo maar ik weet niet hoe ik ze kleiner moet maken dus misschien dat iemand me kan helpen?! Bedankt alvast.

Groetjes Saskia en een hoefje van Pluck

mama van 2 prachtige jongens


cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:33

Ik snap het verhaal niet helemaal, geloof ik Verward

Toen de eerste paar regels had gelezen dacht ik dat je ging verhuizen naar een boederij ofzo, later dacht ik o die is op vakantie geweest en gaat haar ponys die in pension hebben gestaan ophalen, maar na een paar keer lezen ben ik er nog niet uit. Blond

Ik vind het wel fijn voor je dat je blij was om je pony's te zien en dat je lekker gereden hebt OK dan! , maar misschien kun je iets duidelijker zijn *LOL*

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:40

was het je oude pony die je ging opzoeken?

wel errug leuk dat ze jou nog herkenden en dat die mensen daar jou op je oude pony lieten rijden enzo *LOL* OK dan!

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 14:44

Lees dan eerst het ene verhaal, dan snappen jullier er meer van er staat ook RE boven toch?!!!

mama van 2 prachtige jongens

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 14:46

Dit was mijn eerste verhaal, even voor de mensen die er geen ..... van snappen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja ja mensen het is alweer 4 maanden geleden dat mijn lieve paardje is weggegaan, samen met haar zusje.

Morgen ga ik samen met een vriendin die haar zusje had naar haar toe!!!
Ben zo benieuwd hoe ze t er heeft en natuurlijk of ze me nog zal herkennen?!

So people wish me goodluck.

Foto's komen er snel op te staan als ik weet hoe t moet en als ik een goede upload site weet te vinden.

Groetjes Saskiaaaaa

mama van 2 prachtige jongens

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:48

okee, nu snap ik het Lachen

Als je voortaan zo'n reactie zet, is het handig als je bovenaan je post gewoon heel even in het kort de voorgeschiedenis schetst, niet iedereen kan alle reacties lezen (dus iets van: *link* in dit topic zei ik het al: ik ging m'n oude pony opzoeken, en vandaag was de dag!)

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 14:55

ja maar ik dacht jullie weten allemaal toch wel wat Re betekent dat krijg je ook als je iets doorstuurt op je email ofzo.

mama van 2 prachtige jongens

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 15:10

Hier komen de foto's met dank aan pmarena,


Afbeelding

Dit zijn de stallen.

Afbeelding
Plucker lekker in stal te eten na de lekkere lange bosrit.

Afbeelding
Deze foto heeft wel iets vind ik.

Afbeelding
En deze ook.

Afbeelding
Pluck, die was nieuwsgierig en keek ff wat ik aan t doen was foto's maken he?! hahaha

Afbeelding
Hej wat doet ze nou weer achter me?!

Afbeelding
Deze foto vind ik echt zoooo moooi!!!

mama van 2 prachtige jongens

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:00

mooi dat je het leuk hebt gehad ...

hij heeft echt leuke aftekeningen


Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:02

Waaah wat een gave bles heeft Pluck!!! Stoer!!

Oja... wat misschien handiger is als je de volgende keer een 'vervolgverhaal' schrijft: de link van het andere topic kopieƫren en in dit topic zetten. De mensen die dan niet weten waar het over gaat kunnen dan zo op het andere topic komen. Is een stuk duidelijker want ik snapte er zelf ook weinig van.

:D

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:17

Plucker schreef:
Lees dan eerst het ene verhaal, dan snappen jullier er meer van er staat ook RE boven toch?!!!


Helaas zijn we niet allemaal zo slim als jij, dat blijkt maar >;)

Maar ik snap het nu idd geval, bedankt voor je uitleg

Mooie pony met een hele leuke aft. op z'n hoofdje, wel mazzel dat je er een rit op kunt maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lanouska, SemrushBot en 147 bezoekers