Knielen, liggen, en veel meer kan Frits!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Knielen, liggen, en veel meer kan Frits!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 22:21

Vandaag weer ff foto's gemaakt van de knappe hengst.

Spaanse pas.
Afbeelding

Afbeelding

Steiger!
Afbeelding

Ff pauze.
Afbeelding

Fout.
Afbeelding

en nu knielen.
Afbeelding

Nog een.
Afbeelding

Van voren.
Afbeelding

En acheren.
Afbeelding

Zijkant.
Afbeelding

Laten liggen.
Afbeelding

En nu plat.
Afbeelding

Tot slot!!! De mooiste
Afbeelding

Braaf jochie.
Afbeelding

En dat voor een anderhalf jarige pas!!


Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:43

Vind dat je beter nog even had kunnen wachten met die kunstjes... Het is nog maar een jong beestje, ander half jaar Verward Ik zou wachten tot ongeveer 2,5 ...

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:46

Gaaaaf leuke fotos! leuk ventje! mooie bos manen en staart Lovers
Laatst bijgewerkt door Buckje op 07-02-04 23:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:50

Sorry, maar ik schrik een beetje van de leeftijd en dat hij nu al deze oefeningen doet Scheve mond VD-oefeningen zijn net als rijden e.d. belastend voor het paard, en zeker als het nog zo erg jong is. Je kan beter nog een jaar wachten en dan nog voorzichtig zijn en niet te veel vragen. Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:04

Ik vind het ook nogal vrij vroeg om al met kunstjes bezig te zijn, maar het zijn wel mooie foto's

Maar waarom heeft hij twee touwen aanhangen? En het knielen is verkeerd denk ik, volgens mij moet het hoofd niet tussen de benen zitten. Knipoog

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:13

Ik vind het wel knap en mooie foto's. Maar ik schrok ook idd van de leeftijd! Je mag pas beginnen met de basis als ze 2,5 zijn! Maar er zal vast mee hierover gezegt worden dus ik zeg maar niet meer. En knielen is idd fout. Compliment is het hoofd tussen de benen. Knielen is dat ie ook leunt op zijn knie(ën).

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:16

Relliej, compliment is knielen op 1 been hè met hoofd tussen de benen is buigen Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:20

K vind het echt knap hoe jullie dat allemaal doen! Ik ben er al een half jaar mee bezig en mijn pony kan (alleen) Kusje,Voet en op t blok Tong uitsteken! Maar hij blijft toch de liefste hoor! Tong uitsteken

~*~:+: I LoVe DjUuKiEj! Lovers~*~

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:21

Summertje schreef:
Relliej, compliment is knielen op 1 been hè met hoofd tussen de benen is buigen Knipoog

Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Tong uitsteken

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:22

Crisis, anderhalf jaar?

Dat is hetzelfde als een peuter naar de middelbare school sturen... het is een veulen zeg!

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 23:31

Jeje wat een negatief commentaar ! alleen maar napraten van elkaar sorry. Het leuke is hij doet het allemaal zelf!! Hij kan op op kistjes staan en laatst had ik hem vast staan om te poetsen. Stapt hij er zo op uit zichzelf! Dus wat is nou belastend?

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 23:34

xKatleentjex schreef:
Ik vind het ook nogal vrij vroeg om al met kunstjes bezig te zijn, maar het zijn wel mooie foto's

Maar waarom heeft hij twee touwen aanhangen? En het knielen is verkeerd denk ik, volgens mij moet het hoofd niet tussen de benen zitten. Knipoog



Zoals je zelf zegt, hij is nog jong dus moet dan alles meteen goed gaan??


Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:47

Code
Jeje wat een negatief commentaar ! alleen maar napraten van elkaar sorry. Het leuke is hij doet het allemaal zelf!! Hij kan op op kistjes staan en laatst had ik hem vast staan om te poetsen. Stapt hij er zo op uit zichzelf! Dus wat is nou belastend?




Ja dat is zeker belastend.. Jeej doe niet zo eigenwijs.. Pony vind het misschien wel leuk maar is nog veel te jong..
Ja is misschien wel allemaal napraten van elkaar.. maar zo te horen is helpt het niet want je bent er nog steeds van overtuigd dat het allemaal lief en aardig is als je pony nog maar 1,5 is..


Maar ja je hebt eigenwijze mensen die zelf denken te weten wat goed voor hun pony is (terwijl dat het niet is)


maar Ziet er wel heel gaaf uit...
Wel knap dat ie dat zo snel oppikt.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:47

Leuk dat ie het allemaal kan hoor Lachen
Ziet er al netjes uit!
En dat je wat te vroeg begonnen bent weet je nu ondertussen wel...

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 10:20

Napraten van elkaar? Iedereen vind hetzelfde, en als ze een zelfde mening hebben geven ze die.

Als 1 iemand zegt: Hij is te jong en het is te belastend, en de rest niet. Zou het dan lijken of het echt erg is om te doen met zo'n jong ding? Nee! Zijn er meer mensen met dzelfde mening, dan is het inderdaad 'ernstig' (om het zo maar even te zeggen).

Verder zijn de fotos wel mooi hoor, maar was hij minstens 1 jaar ouder had ik gezegt: LEUK!

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 10:28

Ik schrik idd. ook een beetje van de leeftijd Scheve mond. Met anderhalf jaar hoort een paard leuk te spelen met zn vriendjes, en niet zulke kunstjes te laten zien... zelfs al vindt hij het zo leuk. Ik zou het gewoon ff laten rusten en over een jaartje weer verder gaan.

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 10:34

Het is jouw pony... als ie met z'n 16e verkloot is dan weet je waar het door komt.

Op zich vind ik het commentaar wat je teruggeeft bijna zielig:
Citaat:
Zoals je zelf zegt, hij is nog jong dus moet dan alles meteen goed gaan??


Als mensen zeggen dat ie te jong is vind je dat napraterij, maar als er dingen niet goed gaan zeg jij dat dat is omdat het te jong is... beetje inconsequent....

nog een stukje uit je profiel:
Citaat:
Titsie zijn echte naam is Vyzarro's Davie Frits. Hij is een shet hengst van 1,5 jaar oud. Ik heb hem nu ruim 1 jaar. Hij is ongeveer 1 meter hoog nu (ook frits heb ik gemeten en hij is 99 cm groot!!) Ik kan nog helemaal niks doen met hem omdat hij nog zo jong is


dus je weet het zelf ook...

Kana

Berichten: 9043
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 10:53

ik ben het eens met de anderen
dit is gewoon zielig en wat ga je doen als die later porblemen krijgt met zen botten ?
zeg je dan tja voor wat hoort wat

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:06

Titsie"]
[quote="xKatleentjex schreef:
Ik vind het ook nogal vrij vroeg om al met kunstjes bezig te zijn, maar het zijn wel mooie foto's

Maar waarom heeft hij twee touwen aanhangen? En het knielen is verkeerd denk ik, volgens mij moet het hoofd niet tussen de benen zitten. Knipoog



Zoals je zelf zegt, hij is nog jong dus moet dan alles meteen goed gaan??
[/quote]

Je hoeft daarom niet zo bot te reageren, ik geef je alleen maar advies, of had je liever dat ik zei dat je heel goed bezig was terwijl je het je pony verkeerd hebt aangeleerd zonder dat je het misschien zelf wist Lips are sealed

neemt wel het feit niet weg dat ik het met de andere eens ben en dat dit beestje veel te jong is

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:17

Ik vind het echt heel knap dat die het nu al kan!! En zo te zien vind ie het ook leuk.. Lief pony'tje!
(Ik ga niks meer zeggen over de leeftijd, want ik ben het wel met de andere eens..)

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:33

Ik heb je gepb't Lachen

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:36

Gaaf joh!! Dat lijkt me echt heel gaaf om een pony dat te leren!!

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 12:16

Hallo mensen. Bedankt allemaal voor je reacties. Frits komt echt wel buiten om te spelen met zijn vriendjes. Dit doet hij normaal gewoon altijd. Elke dag 6 uur lang. En niet dan jullie gaan denken dat ik hier stieken elke dag op oefen. Echt niet. Maar hij doet het zelf allemaal heel snel. Maar ik ben niet eigenwijs en luister echt wel naar wat echt geschreven word. natuulijk doe ik dit NIET te vaak!

[quote="Ellende"]Het is jouw pony... als ie met z'n 16e verkloot is dan weet je waar het door komt. [quote]

Tja en dit,... vind ik onterecht.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:21

Ik neem aan dat jullie goed kijken naar de reactie van de pony Verward A;s hij dat leuk vind doet hij het; anders doet ie dat lijkt mij niet of duurt het veel langer totdat hij een kunstje leerd ( sunny vind er geen bal aan en wil dus niet eens achteruit lopen alks ik dat van haar vraag.. de muts is nu 6.. ben er al een half jaar mee bezig onderhand Scheve mond )

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

wendy007

Berichten: 2128
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: *Lemmer*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:29

Hij is pas anderhalf maar slecht voor de knieén is dit niet dat is als je gaat longeren met een anderhalf jarige omdat ze dan nog niet uigegroeid zijn. Wel zou ik het gewoon op een laag pitje zetten zal ik maar zeggen want hij is pas anderhalf

Unieke neusriemonderleggers!
Webwinkel:http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ydnewcreations/
Facebook:http://www.facebook.com/neusriemonderleggers/
Jimte fan Fjildsicht. Maurits x Beart. M2+3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers