STORM!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 15:33

Zo hé. Het stormt hier in Almkerk. Echt man, de bomen gaan er van zwiepen en de blaadjes(degene die de vorige winden nog hebben overleefd) vliegen door de lucht van hier tot tokio.

ben ik ff blij dat ik binnne zit.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 15:34

Bij ons zijn ze met de gevel van de flat bezig dus hebben ze een groot zeil gespannen, was vannacht aan 1 kant losgeschoten dus wapperde tientallen meters boven de flat in de lucht...pfffffffff dan doe je echt geen oog meer dicht wat een lawaai zeg!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 15:35

hier valt het volgens mij nog wel mee! alleen halve wolkbreuken, maar het waait ook wel. niet heel hard, maar ik zou deze wind niet tegen willen hebben op mijn fietsie! Party!!
ik denk dat ik vanavond ook de deur niet meer uitga! vind het wel best zo, buiten word ik alleen maar nat en krijg ik het koud!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 16:01

hier stormt en hagelt het moest er zonet doorheen fietsen en nu ben ik chagarijnig!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 16:18

En ik heb vanavond les.. hehe eindelijk eens wat actie. Knipoog

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 16:22

Haha ja precies Nath, ikke precies hetzelfde. Cooool! *LOL*

Hier regent het al de hele dag onwijs hard, echt niet leuk. Het waait ook best hard, maar toen ik net uit school kwam had ik gelukkig wind mee. WHIIIIEEEEEEE!!! *LOL*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 17:09

en mij les gaat niet door! heb buiten les Boos! Frusty
en ik zat op de fiets en het begon te hagelen Frusty Boos!
ik HAAT de winter!!


Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 17:18

Ik had gister buiten priveles, toen waaide het ookal zo hard. Normaal staat ze les te geven met een microfoon en luidsprekers, maar omdat je nu dan toch niks zou horen had ze iets anders verzonnen Haha! ik kreeg een zendertje aan mn broek gehangen, en een oortje in zodat ik alles kon horen Party!! ik vond het wel een stoere oplossing

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 18:38

ik was uit en ik liep naar de fietsen om mijn fiets te pakken en naar huis te fietsen (fiets fiets fiets Haha! ). alleen toen waaide het erg hard en viel een fiets om: en je raadt het al die daarnaast stond dus ook en die daarnaast stond ook! en ik riep zo keihard: joehoe domino express! Haha! *LOL*

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 21:19

hahahaha dat zeg ik ook altijd als dat bij ons op school gebeurd Haha! Party!! *LOL* Lachen Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zoe, BeFunny, Dennenboom, Esbjerg, Kirrietje, Kmbrly, kreekie, nano, Pellelilly, Tamara1991, Telpeva, Verara, xRooss, YandexBot en 128 bezoekers