Even voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Farinca
Berichten: 218
Geregistreerd: 22-11-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 16:42

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik mij even in het kort voorstellen. Mijn naam is Brigitte, ben 24 jaar en woon in Den Haag. Toen ik 8 was ben ik begonnen met paardrijden bij Manege De voorstede en later bij Manege Berestein hier in Den Haag. Toen ik 15 was verzorgde ik samen met 2 andere meiden 4 pony`s die in de straat achter ons stonden. Dit waren Denver, Starlight, Farinca en Geertje en naar de laatste 2 ben ik op zoek. Maar dat komt nog wel wat ik heb maar één foto van ze en die moet ik even opzoeken, als ik hem gevonden heb hoop ik dat jullie mij misschien kunnen helpen want wie weet kent iemand ze. Verder heb ik nog 2 honden, Magic een American Staffordshire Terrier van 7 jaar en Tankie een American Bulldog puppie van 6 maanden. Ook heb ik 3 Perzische katten en een gevonden zwerfkatje, een Papegaai en wat vissen. In Juli dit jaar heb ik een andere hond van me moeten laten inslapen, dat was Donar een vreselijk lieve Bordeaux dog. Omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan komt er binnenkort wel weer een Bordeauxdogje bij. Ik heb geen eigen paard maar hoop er ooit één aan te kunnen schaffen en daar dan western mee te kunnen gaan rijden. Nou, dit was het wel zo´n beetje. Ik ga nu maar eens even rondneuzen op de site.

_________________
Groetjes Brigitte.
Afbeelding
Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Farinca op 2001-11-22 15:47 ]</font>


blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 17:00

welkom! het is hier heel erg leuk en gezellig, maar ook ongelooflijk verslavend....
maar je zal een te gekke tijd hebben hier!
laat snel nog een x wat van je horen! Party!!


puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 17:02

Hoi, welkom hier!
Het is meestal erg gezellig, veel plezier!

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 17:26

verslavend idd, hihi

welkom hier!

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 17:27

Hoi welkom en hoop dat je hier een leuke tijd hebt. Maar wel verslavend hoor.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 17:59

als je een hondenliefhebber bent, pas je ook al aardig in het gezelschap hier hoor. zelf heb ik ook een hondje en 3 paarden.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 19:07

Ahhhhh *kwijl* stafford en een amerikaanse buldog.. echt super hondjes. kei gaaf! Kwijl
Welkom! Haha!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 21:55

Hee welkom hier! Pas op het is erg verslavend!
P.S. Starlight... Dat doet me aan een ander paardje denken...

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, Aeva, Angie91, BETUWE, Kabayo, Lalladidoo, marleen_88, mvdende, nafkedemi, Remembrance, Roosch, Selina, SemrushBot, Sintara, Swift, Theseus, Touchem, xxxmh en 139 bezoekers