Minco met mij op stap geweest....................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Minco met mij op stap geweest....................

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 21:23

Hahaha nou de tekst zegt dus al genoeg Bloos
Ik ben gistermiddag samen met Judibo een buitenritje wezen maken,en het begon super relaxt.
Nou is dat ook wel logisch want Minco is net een dieseltje en heeft nogal veel tijd nodig om warm te lopen.
Maar op en gegeven moment zouden we even een gallopje doen,en Minco hoeft het woord gallop maar te horen,dan heeft muppet al weer in de gaten wat de bedoeling is.
Dus wij een gallopje,nou mooi niet Minco vliegt er als een halfe gare vandoor,de teugels gleden gewoon door mijn handen heen en ik had dus helemaal niks te zeggen Boos! Judibo vondt dit wel grappig geloof ik want die hoorde ik smakelijk lachen achter mij Haha!
De tweede keer weer hetzelfde liedje,op de terugweg hadden we afgesproken dat als ze zich konden gedragen dat we dan weer een gallopje zouden proberen,nou Minco wist al niet eens meer hoe hij stappen moest de hele tijd drammen terwijl Judibo met Donja lekker relaxt aan het stappen waren Verward (en dat terwijl Donja nog maar zo'n 3.5 jaar is OK dan! en Minco bijna 10 jaar Haha! )
Man wat was die knol druk zeg Hyper! het was op het laatst gewoon niet leuk meer we hebben ondertussen nogal veel gestapt en gedraafd in de hoop dat meneertje wat rustiger zou worden Schijnheilig ,dus niet.
Op het laatst toch nog een poging gewaagd en heb em toen maar even losgegooid,en snel dat ie ging Tong uitsteken jemig ik onderschat die haflingers nog steeds hoor Schijnheilig maar ja het terug nemen ging niet zo soepel,er stond in de verte een man met een hond en die is gelukkig even aan de kant gaan staan want ik kreeg Minco echt niet voor die tijd in de stap.
Maar al met al is het wel goed gegaan,ik heb ondertussen wel een beetje last van mijn armen Bloos Haha!
Ik hoop dat ie zich met de boktrit niet zo aanstelt,maar dan krijgt ie in elk geval een ander bitje in OK dan! Tong uitsteken


Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:28

Ja die haflingers af en toe... Tong uitsteken Vandaar dat wij ook met een pelham rijden, beter voor de veiligheid voor zowel de ruiter als het paard Knipoog

Ik hoop dat het tijdens de boktrit beter doet!

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:44

oh oh die minco zeg... wat een boef. Hij had er dus duidelijk zin in zo te lezen! Ik herken het wel hoor... maar het is niet altijd even handig.

p.s. welke boktrit? Schijnheilig

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:55

Oeps, zou dit typerend zijn voor Maestro-zonen? Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 22:26

Buitenzorg schreef:
Oeps, zou dit typerend zijn voor Maestro-zonen? Haha!


Nou dat denk ik wel Verward toen ik nog lid was van de aangespannen haflinger kreeg ik al het advies om hem weg te doen,alleen maar omdat Minco een nakomeling van Maestro was/is Verward
Papa schijnt nogal moeilijk te zijn,nou Minco heeft ook genoeg goeie dagen hoor Haha!

Maar inderdaad zoals Pellie al zegt handig is het niet,ene met de boktrit krijgt meneertje mooi een ander bitje in OK dan!

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 01:52

Goh Haflingers.... Schijnheilig
Je verhaal klinkt me bekend in de oren...
(en ehhh hoe ouder hoe gekker dus Donja zal ook nog wel beginnen hoor...Knipoog..kunnen ze samen gaan racen. Haha! .)

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30608
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:20

Dit komt me nogal bekend voor, alleen gaat het op voor mijn Welsh Cob.
Max die 3/4 broer is van Maestro heeft er veel minder last van. Hoewel, als hij eenmaal de gang heeft wil hij weleens wat snel worden.
Als ik met 1 iemand rijdt gedraagd mijn Welsh Cob zich wel, maar in een groep niet meer.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:11

En hij leek nog lief Verward Haha!.
Foei Minco Tong uitsteken

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:14

Hahahaha, stoute Haf Haha!

Blij dat ik daar geen last van heb met Amethyst Tong uitsteken Knipoog

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:59

HAhaha haffies he !!
ALtijd leuk , hij had er duidelijk zin in !!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:29

Hahaha, hij moest zich even afreageren omdat hij zich zondag met Syan en Andrew zo goed gedragen had!!! Toen was hij heel braaf! (we hebben alleen niet gegalopeerd omdat de bermen en paden zo nat waren...)

Hahaha, dat wordt gezellig met die boktrit!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 15:00

mickydo schreef:
HAhaha haffies he !!
ALtijd leuk , hij had er duidelijk zin in !!


ja echt leuk hoor die haflingers,ze zeggen bij mij op stal wel eens ,van nou daar zou je ook geen kwartje voor geven Verward staat ie er echt als een uitgeputte ouwe bok bij Tong uitsteken Haha!
En dan ineens tijdens een rit krijgt hij het weer op zijn heupen Haha!
Nou Yoline jij hebt wel gezien hoe braaf hij de rit begon OK dan! hahahah Minco is een echte donder hoor.
Maar soms heeft ie er naar mijn idee wel eens wat te veel zin in.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Alenthe05, Bielsje, BlauweSteen, idion, Malle_meid, MiniTrex113, tienus63, vilheide, WendyKtH en 143 bezoekers