Wat droomde jij vannacht?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Wat droomde jij vannacht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 14:15

Ik hoop niet dat dit onder verzameltopic valt.

Mensen hebben vaak het probleem dat als ze een droom hebben gehad denken dat ze die wel kunnen onthouden zonder deze op te schrijven.
Dit is dus vaak niet zo Haha!
Schrijf hier dus je droom op!
Anderen zijn vrij op te zeggen wat zijn evan denken Haha! misschien lopen er hier een paar mensen rond die ze een beetje weten te analyseren!?
Misschien leuk als je er zelf bij schrijft wat JIJ denkt dat de reden is van de droom (heb je gister iets meegemaakt ofzo?) of wat jij denkt dat de droom betekend Haha!
Leef je hier uit!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:59

Iets over de jongen waar ik moregen (vrijdag) video bij ga kijken.
Reden lijkt me wel duidelijk Haha!
Heb er zin in.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:26

Niet vannacht, maar gistermiddag, ik was in slaap gevallen op mijn bankje en ik droomde dat mijn ouders mij vertelde dat ze gingen trouwens (ze zijn irl weet ik t hoe lang getrouwd), en ik vroeg, maar dat waren jullie toch al?
Vervolgens ging mn broer broodjes kroket voor me maken, maar telkens waren ze niet goed, te lauw, verbrand etc.

Het tweede gedeelte verklaard ik door het feit dat ik gewoon erge honger, had maar het eerste Verward

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:30

Droom weet ik niet meer... maar ik werd wakker doordat in mijn droom ,
speelde verder helemaal niet in een werk-gerelateerde omgeving geloof ik , maar ineens ging * TAAADAAA!* wham ! de deur van het kantoor open en stond mijn collega paraat in de deuropening , jasje aan , met de bekende uitroep : "ja jongens ! , eten !"

Zoals hij wel vaker doet tussen de middag Lachen

Nouja , en daardoor werd ik me dus bewust dat ik wakker moest worden...

Tsja. Collega was er wel van gecharmeerd geloof ik dat ik in bed aan hem dacht Haha!

Trustuh allemaal !
Laatst bijgewerkt door pmarena op 05-02-04 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:30

ik heb iets raars gedroomd. ik las hier op bokt een stuk over dat meisje die een ongeluk kreeg met de auto, ze kwam net terug van de bieb!
nu heb ik dus gedroomd over een ongeluk op een kruispunt bij onw in de stad ook bij de bieb. en de man van de andere bestuurder liep dus in een keer weg en was ineens spoorloos verdwenen

uhhhh ik geloof dat ik te vaak op bokt zit Haha!

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:54

Ik droomde iets met een jack russelpupje, daarmee was ik stiekum een huis binnen gedrongen bij mensen waar ik één keer geweest ben. Toen ik weg wou gaan, kwamen ze terug. Ik verstopte me ergens in een schuur ofzo. Toen stonden daar opeens mijn huidige verzorgpaard, een oudverzrogpaard, een dochter daarvan en een pony van een bekende. Die moesten allemaal ergens in en dan moest ik een schuifdeur dichtdoen Verward
Het hondje was het huis weer ingegaan. Ik wou hem gaan halen en kroop over het grasg zodat ik onder het raam bleef. Toen zagen ze me maar niemand was boos. Ik ging toen het hondje halen. En toen nog iets over miss world verkiezingen waar die mensen over spraken Verward
Erg vaag dus... Haha!

Een droom die ik vaker heb gehad ging over oorlog. Ik was aan het werk en toen werden we gebombadeerd. Iedereen ging in het magazijn schuilen. Ik ging een collega halen die eerst sigaretten moest hebben Verward
Vreemde droom, uiteindelijk ging een collega dood.. Scheve mond

Ach, dromen zijn bedrog.. toch? Scheve mond

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:55

Ik droomde vanacht dat ik een staaf ijzer kreeg en deze onder een hoef moest slaan...Het lukte niet omdat het ijzer nog de vorm van een rechte staaf had en er zaten geen nagelgaten in....Ik was helemaal in paniek en heb op goed geluk de staaf tot een ijzer omgeramd...Gepast en eronder getikt....

Jah...Had gister smeedles..Heb er zelfs nachtmerries van Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 01:12

Ik onthoud niet zo vaak wat ik droom. Meestal alleen als het me echt aangreep, dan kan ik ze wel onthouden. Vaak heb ik zelf ook zo mijn ideeen bij wat ze betekenen, maar bij andere kan ik dat echt niet zeggen. Bij mezelf weet ik gewoon waarom ik dat droom Lachen

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 14:23

Ik heb vannacht wel eng gedroomd. Ik reed over de autobaan naar huis, 's nachts. Voor me was een vrachtwagen en ver achter me 2 personenauto's. Ik wilde die vrachtwagen in gaan halen maar op het moment dat ik er bijna naast was zag ik opeens niet goed meer. Alles was vaag, dus maar snel op de rem getrapt en weer achter die vrachtwagen. Beeld werd weer scherp, dus weer een poging gewaagd. Weer op het moment dat ik naast die vrachtauto kwam werd alles vaag en daarna zwart voor mijn ogen. In paniek weer op de rem getrapt, maar ik zag nog steeds niks. Auto slingeren over de weg en toen kwam ie tot stilstand dwars over de autobaan. Ik zag nog steeds niks maar wist dat die 2 personenauto's achter me er met 120 km per uur aankwamen en elk moment mij zouden kunnen rammen. Ik probeerde op de tast de knipperlampen aan te zetten maar kon het niet vinden. Toen werd ik zo moe dat ik in slaap wilde vallen. Maar dat kon niet, want die 2 auto's konden elk moment bovenop mij knallen....

En toen schrok ik wakker. Gelukkig in mijn eigen bed! Ik zal die droom zelf maar even uitleggen. Een paar maanden geleden ben ik bijna verongelukt op die autobaan toen het heel hard regende en ik een poolse personenauto in wilde halen. Ik raakte toen in een slip.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 15:29

Vanacht heb ik niet veel bijzonders gedroomd geloof ik maar gister nacht droomde ik wel iets grappigs Haha!

Ik deed mee aan een hardloopwedstrijd. Nou is dat zowiezo een wereldwonder, want daar zou ik echt nooit aan mee doen.
Maar ik deed het leuk..huppelend en springend, kruipend en hinkelend Haha! Clown
Ik werdt er wel moe van Haha!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 16:21

hehe wat een verhalen Haha! jah, ik had vannacht zowaar ook een droom die ik een beetje heb kunnen onthouden :S al tijden niet meer gehad,maar ik denk onthouden omdat ik gister dit topic heb geplaatst.

Nou, ik kwam op mijn werk (gehandicaptenzorg) en toen moest ik ineens naar een buurgroep toe die officieel leeg stond in mijn droom, ik moest maar even een nieuwe groep gaan starten Verward Kort daarna zat ik met die groep ineens op een vakantie-eiland OP *8 MEI!!! (*8 mei heb ik een sponsorrit dus hebvoor toen vrij gevraagd, de vakantie van de bewoners valt officeel op 8 mei)
Dus ik ben toen mopperend met de mdededeling dat ik weg moest in een boot gestapt die als je naar links stuurde naar rechts ging en naar rechts stuurde naar links ging, het leuke was ook nog, het stuur zat aan de achterkant van de boot dus je moest achterstevoren in de boot gaan zitten wilde je kunnen varen Verward
Nagoed, uiteindelijk kwam ik in een middeleeuws ogend stadje terecht, hier kreeg ik trek dus liep een aantal winkels in, (er was iemand bij me, maar weet daar verder niks van, er was gewoon iemand) naja, bleek dus dat ik te weinig geld bij me had voor een fatsoenlijke hap, ik kreeg wel het aanbod of ik 2 sinasappels wilde, ja hoor, wilde ik wel (ik hou helemaal niet van sinasappels, maargoed) nou, ik wil die sinasappels aanpakken, worden ze in een frituurpan gegooid Verward
Naja, ik loop dus maar weer weg omdat ik ze zo niet moest, uiteindelijk stond ik in een kerkje en toen werd mij gevraagd of ik voor lange jan wilde spelen (ook zoiets mafs) oftewel, ik moest op stokken gaan lopen van zeker 20 m lang......
Ineens zat ik weer in het huisje bij mijn woongroep, en toen begon ik te zeuren over dat ik gewoon vrij had en dat ik wel andere afspraken had als van donderdag t/m zondag op vakantie te zijn met de meiden..... En ging tellen hoeveel dagen ik in totaal zou werken als ik donderdag t/m zondag ook nog zou werken, jawel, 15 dagen achter elkaar! (wat dus ook zou kloppen met mijn rooster dat ik nu heb!!!)
Naja, en toen werd ik wakker.... vreemd he? Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:24

Dat mijn vriend dood was.. Ik geloofde het niet, en besefte ook dat het een droom was maar ik kon niet wakker worden.. beetje erg vaag..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 16:26

btw, wij hebben zelf een motorboot, vandaar waarschijnlijk die boot in mijn droom, en ik ben er jaren van overtuigd geweest dat de grasmaaier van mijn opa in tegengestelde richting reed als waar ik naartoe stuurde (klopte bij nader inzien niet, maargoed)
Verder is er gezeik watbetreft de vakanties, ik loop het risico niet vrij te kunnen krijgen op het moment dat er vakantie geboekt is, oftewel, ik zou dan moeten werken Verward
maar dat van die sinaasappels en de frituurpan snap ik echt niet.... ik snap dat ook niet van die lange jan!
Verder, 1 van de klusters (ergens anders op nieuwenoord, niet een buurgroep) is sinds een week weer in gebruik...denk dat ik daarom droomde over een nieuwe groep :S

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:03

Ik onthou eigenlijk nooit mn complete droom, alleen flarden. Meestal schrik ik wakker door de wekker en t schijnt dat je daardoor je dromen vergeet, klopt dus wel. Ik heb vannacht gedroomd over een leuke jongen van school die ik mn MSN gaf, over 2 vriendinnen, ik heb onder water gezeten.... Verward De rest ontbreekt dus waar het nou over ging....

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:18

Ik droom de laatste tijd alleen maar over paarden.
Komt denk ik doordat ik nu al 2 weken niet heb gereden (morgen weer Party!! ), en ik mis het de hele tijd heel erg.

Ik droom bijvoorbeeld over de wedstrijd die ik in het voorjaar heb.
Of ik droom over ponykamp enzo, of over mijn ex-verzorgpony Verdrietig

Mja, heel vreemd.

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

o0Lassie0o

Berichten: 15
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:25

Ik droom de laatste tijd steeds dat ik in een bootje zit en dat dat bootje dan bij een snelle stroming komt en dat ik dan naar de kant moet zwemmen en bijna verdrink:s
Betekenis: Misschien de komende dagen niet met een bootje gaan varen?;) Verward
Maar de meest gekke droom is toch dat ik met mijn pa een zwarte hond ga kopen en dat die dan door de grond zakt en met mijn ma ging ik daarna een witte hond kopen en die zakte ook door de grond:(
Betekenis: Ik zal nooit een hond van mijn ouders krijgen?!!! :'(:'(:'( snik snik snik

<center>Greetzzz!
Lassie de paarden&honden freak! </center>

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:45

wist je dat ik eraan dacht om ook zo'n topic te openen! Lachen
Ik weet mijn droom niet meer van vanacht, maar wel van gister:

Ik had gedroomd dat bij de ingang van de fietsen kelder van onze school een oud stadje was.
Een of ander paarden gebeuren.
Mijn ouders en broertje waren er ook bij en er was dus een man, die had een voerbak voor zijn vee voor het huis neergezet.
Daar waren een paar paarden in gaan staan Verward Daar had hij dus klachten over gehad.
Terwijl de paarden er makkelijk omheen konden.
Toen ging ik zelf ook rijden. Echt heel vaag allemaal Scheve mond
Ineens zaten we weer in de auto en toen we de parkeerplaats voor ons huis opreden liep mijn broertje de hele tijd om de auto heen enzo Verward opeens raakte hij tussen de auto en de muur in. Ik stapte uit en hij zei dat hij pijn had in zijn arm. Ik ging kijken en er stak een heel bod uit(wel met vel eromheen) Ik zei tegen mijn ouder dat we naar de eerste hulp moesten.
Voordat we weg gingen ging ik nog even iets anders aantrekken Verward een grote jogging broek. Maar dat mocht niet van mijn moeder ofzo Scheve mond terwijl we eigenlijk snel naar de eerste hulp moesten.

Nouw dat was mijn droom.
Ik zchrijf mijn dromen op in een boek.
Het is echt heel leuk om terug te lezen

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:50

Ik heb gedroomd dat ik bij Sintels op kamp was. En er was een meisje een heel klein ponytje aan het leren longeren, terwijl liberty erop zat. Ze bleef maar met de zweep voor de pony zwaaien, en was dus kwaad dat de pony niet vooruit ging. Toen stond ik ineens te longeren, en ineens was de pony los Verward. Toen stond er op mijn papier(geen idee wat voor papier) dat ik onverantwoordelijk was en niet met paarden kon omgaan.

Nuja, heeele rare droom, maar heb er eigenlijk wel om moeten lachen, zoveel dingen kúnnen gewoon niet kloppen(ik ga er trouwens wel op kamp, en ben er ook al op kamp geweest Knipoog).


_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:53

is iets te ranzig om het hier neet te zetten,
2 jongens en een meisje waren met mij aan het praten en toen begon het gesprek van hun heel ranzig te worden en ze hielden maar niet op ,dus lag ik gisteravond in bed en heb er over gedroomd Boos! Ziek Misselijk

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:58

Ik droomde dat mijn trainers vonden dat ik niet genoeg mijn best deed en dat ik ondanks mijn goede cijfers niet werd aangenomen als stewardess Huilen

Maar vandaag kreeg ik te horen dat ze echt super tevreden over me zijn en dat als ik het examen haal en zo blijf presteren dat ik best in de toekomst op kan gaan tot purser Haha! Viel dus allemaal wel mee in werkelijkheid!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:10

ik droomde over bimbo-koekjes, heel lekkere koekjes waar ik en iemand uit mijn klas verslaafd aan zijn Tong uitsteken en er lagen er nog vier in de rekken op school, en wij namen die. heel gek Haha!

verder heb ik gedroomd over iemand die ik heel erg mis, die vorig jaar in mijn klas zit maar heeft moeten dubbelen en nu naar een andere school is gegaan. en ik mis hem heel hard, en ik droomde dus dat hij al de leerstof ingehaald had, en zijn vader had hem privéles gegeven enzo.... en dus was hij terug helaas, maar een droom

deze twee dromen zijn eigenlijk heel normaal, ook qua beeld, geen niet-kloppende dingen enzo. meestal is het wel anders... Haha!

Enya - Daya :-)

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:31

Ik had een hele korte droom, eigenlijk alleen een beeld. Onze kat zat te kotsen.
En ik weet heel goed hoe dat komt. Toen ik gisteravond naar bed ging (op blote voeten) stond ik in iets nats, en jawel hoor...

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:54

Waar ik al 8 jaar over droom;

Johnny Depp, Johnny Depp en....Johnny Depp Haha!

de detaills zal ik voor me houden Schijnheilig

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:07

ik droomde dat ik in een trein zat met mijn paard, en dat ik elke keer eventjes niks zag, en dat we dan opeens door een heel ander landschap reden, en dat we bij de stop van de trein in een land waren waar alles hinnikte dus toen ging mijn paard alles voor me vertalen, die kon dus praten :s? heel faag, en toen kwam er een kat naar ons toe ( die ook hinnikte en die ging zeggen/hinniken dat we weg moesten en toen stapten we weer uit de trein en toen zat ik opeens OP mijn paard, helemaal netjes ingevlochten en kreeg ik les van Anky van Grunsven in een hele grote hal met allemaal mensen die aan t kijken waren, en ik kon super rijden :s? ahum... en toen zat ik weer in de trein en toen kwam mijn lerares duits en die zei, GOED GEDAAN je krijgt een 10....:s? heel faag? toen werd ik wakker, en boven mij hing een poster van Anky van Grunsven op Gestion Salinero, de poster van Jumping Amsterdam, waar k ben geweest....

HEEEEEEEEEEL faag allemaal , egt gek, dat idee van GLISS is errug leuk, denk dat k dat ook maar es ga doen? of hebbie patent erop?
kusz miej

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:08

:S


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook en 124 bezoekers