Hoekse Waarders: stal de Greup in OBL...???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Hoekse Waarders: stal de Greup in OBL...???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 14:31

Wie kan me hier meer over vertellen? Wat is er allemaal qua rij mogelijkheden, de bakken enzo?
Is er een wei? Hoe zijn de stallen?
Wat wordt er allemaal gedaan en hoe veel kost stalling??
Kasmeria gata hier misschien heen, maar ik ben er nog nooit geweest.

Xono...jij hebt hier toch gestaan??

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 15:19


Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 16:15

Ja, bedankt. Ik wist niet dat ze een website hadden!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:34

Ik heb er 2 keer gereden, 1 keer priveles en 1 keer groepsles. Ik vond het een leuke manege, de eigenaren zijn ook heel vriendelijk.

Ze zijn alleen wel voornamelijk gericht op western. Prijzen e.d weet ik niet meer maar ik zou gewoon ook een keertje langs gaan,kun je zelf een indruk krijgen van de binnenbak en buitenbak Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:33

Ik heb er diverse keren les gehad. Aanstaande maandag heb ik daar trail-les en 15 febr. onze eerste wedstrijd. Ik vind de sfeer super, heel ongedwongen en vriendelijk.

Qua stallingsprijs vind ik het vrij veel, maar ik ben doordat ik in Zeeland woon heel andere prijzen gewend. Voor Randstad-prijzen qua pension ligt ie denk ik op het gemiddelde. (Volgens mij was het iets van 320 in de maand inclusief) Bij mijn weten is er geen tot nauwelijks weidegang. Wel een binnen- en buitenbak, een roundpenn en zit er een wekelijkse les bij je stalling.

XoNo heeft idd hier gestaan. Het is wel een western-manege en in je profiel zie ik dat je dresuur rijdt?

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:35

Je kan er ook dressuur rijden maar de manege is vooral western egricht pareltje (?) van bokt geeft er les

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:03

Ik ben er een keer geweest. Voornamelijk wersternstal.
Was wel een hele relaxte sfeer, viel gelijk op.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:22

Als je geen western rijdt zou ik kiezen voor manege Flemming (http://www.manegeflemming.nl/) die zit ook aan de Stougjesdijk, maar dan een stukje verderop.

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 08:50

KarinvdM schreef:
Als je geen western rijdt zou ik kiezen voor manege Flemming (http://www.manegeflemming.nl/) die zit ook aan de Stougjesdijk, maar dan een stukje verderop.


Eeeh, nee. Daar staan we nu naast. De buren (eigenaren v.d. paarden) zijn familie van elkaar en hebben gigantisch ruzie. Dus dat is absoluut geen optie.
We rijden idd dressuur met Kas. We zijn gewoon een beetje aan het orienteren. Dus vandaar de vraag.