Sommige Mensen..... :D Haha

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Sommige Mensen..... :D Haha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 20:37

Vandaag sta ik Destiny een beetje te poetsen enzo,komt er ineens een hele kudde mensen binnen die zich een beetje verspreiden over de manege en massaal paarden gaan aaien.
Op een gegeven moment loopt er een vrouw naar een paard toe dat schimmel heeft om hem te aaien,dus ik zeg:'Mevrouw,dat paardje heeft schimmel,een besmettelijke ziekte die mag u dus niet aaien'
Ze kijkt me raar aan en aait het beestje en veegt vervolgens haar handen aan dr broek af en aait het paardje ernaast 'Ach ja,zegt ze,het is al weg'. Verward

GRRRRRR....Sommige mensen... Boos!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:39

tjsah, maar ik denk dat het ook wel een fout is van de manege hoor!
Als een paardje schimmel heeft moet je iets van een rek boven zijn deur doen en een heleboel a4tjes ophangen dat het paard never niet aangeraakt mag worden enzo....

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:46

Erg vervelend ja!!!
Zo was ik vanmiddag aant springen bij ons op de manege op het buitenterrein.. komen er opeens 2 meiden uit het bos gereden(van een andere stal, want kende ze niet), zo het terrein op.. en niks geen gedag zeggen en maar om die hindernissen rijden zodat ik niet verder kon springen en toen ik ze erop aansprak of ze zich wel gemeld hadden bij de kantine, (want je mag bij ons niet zomaar op het terrein komen rijden als je dat niet eerst even fatsoenlijk vraagt en bespreekt), keken ze me heel boos aan.. en verdwenen ze weer..
egt vaag

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 21:00

Sjonniej schreef:
tjsah, maar ik denk dat het ook wel een fout is van de manege hoor!
Als een paardje schimmel heeft moet je iets van een rek boven zijn deur doen en een heleboel a4tjes ophangen dat het paard never niet aangeraakt mag worden enzo....


Het is een PrivePaard,dus die eigenaars verantwoording..

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 21:01

JECKYLL schreef:
Erg vervelend ja!!!
Zo was ik vanmiddag aant springen bij ons op de manege op het buitenterrein.. komen er opeens 2 meiden uit het bos gereden(van een andere stal, want kende ze niet), zo het terrein op.. en niks geen gedag zeggen en maar om die hindernissen rijden zodat ik niet verder kon springen en toen ik ze erop aansprak of ze zich wel gemeld hadden bij de kantine, (want je mag bij ons niet zomaar op het terrein komen rijden als je dat niet eerst even fatsoenlijk vraagt en bespreekt), keken ze me heel boos aan.. en verdwenen ze weer..
egt vaag


Das wel een goede regeling van jullie stal!!Zo voorkom je mensen die je liever niet op je terrein hebt....

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:50

Jady"]
[quote="Sjonniej schreef:
tjsah, maar ik denk dat het ook wel een fout is van de manege hoor!
Als een paardje schimmel heeft moet je iets van een rek boven zijn deur doen en een heleboel a4tjes ophangen dat het paard never niet aangeraakt mag worden enzo....


Het is een PrivePaard,dus die eigenaars verantwoording..
[/quote]

Is dat zo, als mijn paard schimmel zou hebben en ik zou op een grote stal staan dan zal de staleigenaar toch wel degelijk voorzorgsmaterialen moeten nemen. Mijn paard besmet dan wel degelijk veel andere paarden van andere paardeneigenaren. Zullen die mensen blij mee zijn.... Verward

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:01

hmmmm lekker Verward echt ... sommige mensen... Maar ja je kan niet paarden mensen het natuurlijk niet al te kwalijk nemen dat ze niet weten wat schimmel is...
maar ja mensen kunnen ook schimmel krijgen Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 01:23

Whahahahahha ok het is een serieus iets...maar zie het al helemaal voor me Haha!

Moet er wel bij vertellen dat ik persoonlijk compleet uit mijn slof zou gaan, zelfde geldt geven ze mijn paard bij de uitgang nog een aai en zit ik emt de gebakken peren.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 01:31

Sjonniej"]
Als een paardje schimmel heeft moet je iets van een rek boven zijn deur doen en een heleboel a4tjes ophangen dat het paard never niet aangeraakt mag worden enzo....
[/quote]

Wel een duidelijk briefje, anders krijg je dit soort taferelen:

[quote="JoT schreef:
Ik moest meteen aan dit topic denken, ik heb half onder de tafel van het lachen gelegen toen ik dit las. Het was een topic van Jady, hij heette 'Grappig pennymeisje' (geen idee hoe je zo'n link maakt eigenlijk).

Ik ging net heel even naar stal om Destiny haar medicijnen te geven,komt er zo'n meisje van een jaar of 9 naar me toe gerent met dr cap op en zweep in de aanslag.
-Meisje:''Mevrouw!!"
-Ikke: " Whehe ik ben geen mevrouw hoor!"
-Meisje:"Oh nou,euh, Meisje kom eens mee! Er is iets ergs gebeurt!"
-Ikke:''Ohja?!Vertel!"
-Meisje:''Ja,er is daar een stal en er staat op :Niet aaien,Schimmel. Maar er staat een bruin paard in die stal!!Dus het witte paard is ontsnapt!"
Ik in onwijze lachbui dus uit gelegd dat er geen schimmel in die stal stond, maar dat het bruine paard daar gewoon hoorde maar dat hij een soort huidziekte had die schimmel heet.

Komt er een pennymeisje nummer 2 aangerend.
Pennymeisje 2 tegen pennymeisje 1: En???
Pennymeisje 1: Hij heeft schimmel dat is een soort huidziekte en dat bruine paard hoort daar gewoon te staan,dus er is geen wit paard ontsnapt ofzo.
Pennymeisje 2 kijkt heel wijs en leunt op dr zweep:Ja dat dacht al!

Hihihi Haha!



Nou geef toe, helemaal fantastisch toch?


[PP] Meest grappige penny-uitspraken op bokt

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:26

Dat laatste *LOL*
Maar idd wel vervelend!

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:30

een beetje een fout van de manege!
maar die uitspraken *LOL*
geweldig!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 10:53

OOO wat STOM, wat moet je nou met zulke mensen Boos!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:43

Jady schreef:
Vandaag sta ik Destiny een beetje te poetsen enzo,komt er ineens een hele kudde mensen binnen die zich een beetje verspreiden over de manege en massaal paarden gaan aaien.
Op een gegeven moment loopt er een vrouw naar een paard toe dat schimmel heeft om hem te aaien,dus ik zeg:'Mevrouw,dat paardje heeft schimmel,een besmettelijke ziekte die mag u dus niet aaien'
Ze kijkt me raar aan en aait het beestje en veegt vervolgens haar handen aan dr broek af en aait het paardje ernaast 'Ach ja,zegt ze,het is al weg'. Verward

GRRRRRR....Sommige mensen... Boos!


tuurlijk balen voor de paarden op stal, maar op zich vin dik het wel weereen strakke actie...... Haha! Weten die mensen veel...........

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 22:51

Vonnie84"]
[quote="Sjonniej"]Als een paardje schimmel heeft moet je iets van een rek boven zijn deur doen en een heleboel a4tjes ophangen dat het paard never niet aangeraakt mag worden enzo....
[/quote]

Wel een duidelijk briefje, anders krijg je dit soort taferelen:

[quote="JoT schreef:
Ik moest meteen aan dit topic denken, ik heb half onder de tafel van het lachen gelegen toen ik dit las. Het was een topic van Jady, hij heette 'Grappig pennymeisje' (geen idee hoe je zo'n link maakt eigenlijk).

Ik ging net heel even naar stal om Destiny haar medicijnen te geven,komt er zo'n meisje van een jaar of 9 naar me toe gerent met dr cap op en zweep in de aanslag.
-Meisje:''Mevrouw!!"
-Ikke: " Whehe ik ben geen mevrouw hoor!"
-Meisje:"Oh nou,euh, Meisje kom eens mee! Er is iets ergs gebeurt!"
-Ikke:''Ohja?!Vertel!"
-Meisje:''Ja,er is daar een stal en er staat op :Niet aaien,Schimmel. Maar er staat een bruin paard in die stal!!Dus het witte paard is ontsnapt!"
Ik in onwijze lachbui dus uit gelegd dat er geen schimmel in die stal stond, maar dat het bruine paard daar gewoon hoorde maar dat hij een soort huidziekte had die schimmel heet.

Komt er een pennymeisje nummer 2 aangerend.
Pennymeisje 2 tegen pennymeisje 1: En???
Pennymeisje 1: Hij heeft schimmel dat is een soort huidziekte en dat bruine paard hoort daar gewoon te staan,dus er is geen wit paard ontsnapt ofzo.
Pennymeisje 2 kijkt heel wijs en leunt op dr zweep:Ja dat dacht al!

Hihihi Haha!



Nou geef toe, helemaal fantastisch toch?


Dit is het zelfde paard,waar ik het over heb.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:10

Ooohw haha lol