Pfff...aanrijding gehad, deel 2.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Pfff...aanrijding gehad, deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 15:10

Voor de nieuwsgierigen, het vervolg op dit topic: [VvdD] Pfff...aanrijding gehad...

Vandaag heb ik mijn auto naar de garage gebracht. De expert van de verzekering zou komen kijken. Ik kreeg een vervangende auto mee, omdat dat volgens de voorwaarden van mijn polis betaald zou worden.

Ik twijfelde en heb toch maar even de maatschappij gebeld. Krijg ik zo'n boer aan de lijn, die mij vertelde dat dat alleen maar is, als je geen schuld had. Tsja, officieel was het mijn schuld. (even voor de duidelijkheid: een vervangende auto kost 25 euro per dag. En de reparatie gaat minimaal een week duren. Reken maar uit Geld, geld! ).

Ook ging hij mij even vertellen dat ik schuld had en dat ik maar niet op alle hulp hoefde te rekenen, want ik was zo stom om tegen een auto aan te rijden. Ik was gewoon te verbijsterd om te reageren Verdrietig . Of dat ik er wat aan kon doen. Nou, dan had ik dat echt wel gedaan. Zo leuk vind ik het allemaal niet. Huilen

Dus ik in tranen mijn vader gebeld. Hij boos de maatschappij gebeld. Bleek dat hij al vaker ruzie met die man had gehad. Leuk hoor, heb ik weer. Boos! Stoom uit je oren

Maar goed, alles uitgepraat, maar ik kreeg het nog steeds niet vergoed. Dus mijn pa naar de garage gebeld. Nu hebben zij besloten dat ik niet zoveel hoef te betalen, omdat ze het toch wel banketstaaf vonden.
Echt toppie. OK dan!

Maar goed, ik heb vandaag voor het eerst eens flink gehuild. Alles kwam er ineens uit na dat gesprek met die boer. Ik had het helemaal gehad.
Gelukkig bestaan er nog aardige mensen op deze wereld. Party!!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:15

Wat een eikel zeg van die maatsschappij.
Fijn dat je alsnog tegen een lagere vergoeding een leen auto mee krijgt, aardige mensen bestaan dus toch nog Lachen
Hopelijk is je auto snel klaar.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:21

Sjemig, op zo'n vent en zulke opmerkingen zit je echt niet te wachten
Alsof het nog niet beroerd genoeg is.
Hij kan ook op een fatsoenlijke manier uitleggen wat de regels zijn, daar hoeft hij echt niet zo bot om te doen Boos!

Fijn dat de garagehouder je wat tegemoet wil komen, zo ben je de komende week in elk geval mobiel (voor een redelijke prijs) Knipoog

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:30

Nou, lekker dan... De baas van die klojo zou eens moeten weten hoe hij met klanten omgaat, belachelijk gewoon! Nou, gelukkig dat je die auto tegen een gereduceerde prijs krijgt uiteindelijk, maar het blijft flink balen zeg!

Ik vind dat je nu ook wel een meevaller hebt verdient!
Hopelijk ben je snel van alles af en krijg je gewoon je normale auto weer helemaal heel terug... Ach gut

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:30

verzekeringsmaatschappijen Boos! asl ze zich ergens onderuit kunnen wurmen dan doen ze dat. sterkte ermee hoop dat je auto gauw klaar is.

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 17:44

Bedankt allemaal. Tsja, verzekeringen, wat een drama. Nou ja, ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Maar ja, ik heb ze ook nog nooit nodig gehad. Nu dus wel. En dan krijg je dit.....