Karin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 23:09

je zei dat er foto's van jou en je dagje bij heike op het plaatjes forum stonden maar kan ze helaas nergesn vinden...Boos!
leuk dat je net zo'n leuke dag had als ons en inderdaad voor herharling vatbaar!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 00:14

Yep, ik dacht dat Heike daar wel heel snel mee zou zijn. Maar van Bart begreep ik dat het snoertje dat je nodig hebt om de camera op de pc aan te sluiten nog bij haar ouders lag, dus die foto's komen nog wel. Ik had het alvast in het verslag gezet, maar het wordt dus nog ff geduld hebben voor jullie! *LOL*

Maar ik heb inderdaad een hele leuke dag gehad! Ik heb Friso ook gezien en dat is best een grote jongen... Menno was precies een mooi maatje voor mij (1.50).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 10:17

Ja precies een mooi maatje voor je Karin Lachen

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 11:48

Haha en dan (als heike dat kabeltje heeft) gaan jullie mij in galop zien rond crossen Lachen

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 11:55

Mij niet, alleen maar heel hard draven... Cool

Maar ik heb de foto's al ff in het heel klein gezien op de camera zelf, en ze zijn heel leuk geworden! Hoop dat het kabeltje snel gevonden is...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 14:07

Ja ik ben benieuwd, vooral dat filmpje van mij in galop lijkt me gaaf. Maar al van te voren ik zit veeeeeel te ver naar voren maar ja zoals je leest dat ben ik me al bewust Lachen

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 14:08

Hihi, en ik klapper met m'n benen, maar vooral als ik geen chaps of laarzen aan heb (zoals zaterdag). Ben er ook benieuwd naar...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 14:13

Ow ja en ik zit ook niet echt stil, ik 'duw' Menno te veel. Lachen
Hmmz aanleren is makkelijker dan afleren. Ik moet gewoon vaker in de spiegel kijken en dan tegen mezelf zeggen: wat zit je er toch weer beroerd op Iris Pling

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 17:06

Ik ook hoor dames! trek m'n hakken op als ik meer kuitdruk nodig heb eigenlijk zou ik een spoortje moeten gebruiken of 'm ff bijtikken....
ene Karin dat heb ik dus ook he zonder lerenlaarzen meestal kan ik dan echt niet zitten maar het viel me eigenlijk deze keer wel mee. Friso zat gewoon heel lekker hou het daar maar op Tong uitsteken

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 20:11

ik trek mijn hakken op (niet eens zo heel erg, gelukkig, maar het zit zo verrot omdat ik dan kramp in mijn bovenbenen krijg) en ik heb een bolle rug ipv hol... Tja, is een schoonheidsfoutje, ga ik niet zo heel erg veel aan veranderen, behalve als ik dus echt ga trainen, maar dan gaat het automatisch beter...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 11:59

Hmmz nog een foutje Lachen , ik kan men benen erg moeilijk stil houden. Maar ik heb al wel gemerkt dat dat voor een groot deel komt omdat ik Menno veel moet aandrijven. Als ik op een paard zit dat meer voorwaarts is dan kan ik erg goed mijn benen stil houden.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Appeltje_1, Emmaa_92, Ghazella, onpaard, Pierus, Skye93 en 123 bezoekers