Carrouselrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Carrouselrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 13:32

Het lijkt mij leuk om wanneer ik mijn rijbewijs en auto'tje heb weer op een manege te gaan rijden en met name carrousel. Ik ben eigenlijk niet zo bekend met carrousel dus ik vroeg me af of sommige bokkers die carrouselrijden me meer kunnen vertellen, bijvoorbeeld over de mensen die daar rijden (veel ervaring in de dressuur), instructie, paarden en wedstrijden. Eigenlijk van alles!
En waar kan je goed carrouselrijden leren? Op welke manege, en hoe is daar de sfeer?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:30

Op de manege waar ik altijd heb gereden hebben ze twee carousselgroepen, eentje voor ponys en eentje voor paarden. Ik heb er zelf ook een tijdje in meegereden. Dit gaat over manege Pothoven, in de buurt van Apeldoorn, dus dat zal wel te ver weg zijn voor jou, maar als je meer info wilt, moet je maar ff pb-en...

Nadiene

Berichten: 432
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:53

carrousel word vaak georganiseerd door manege's onderling, misschien even in de buurt vragen of ze zoiets doen.
het zijn vaak paarden of pony groepen, en goed kunnen rijden is minder belangrijk dan goed sturen en opletten. je hoeft geen middendraf of wijken te doen, maar wel een volte rijden op de juiste grootte, zonder dat je paard/pony naar binnen valt.
succes!


Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:52

Bij manege in Tinte (bij Brielle) kan je ook rijden... is heel erg leuk maar wel jezelf opgeven als je in die les wilt want hij is vol.
Anders moet je eens vragen bij manege's in de buurt.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RianneH en 41 bezoekers