onderleggercrisis

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

onderleggercrisis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 16:03

heb al eens naar oscar ge'pb want ik zit met een onderleggercrisis Haha!

je vindt hier vele topics over setjes enzo, heel leuk, heel mooi; MAAR IK HEB EEN SCHIMMEL!

de topics over setjes zijn altijd van mensen met een bruine of vos. daar ben ik dus vet mee Clown

nu gaf oscar me een tip => een site waar je kunt zien wat er bij je paard past.

m'n paard zit wel net tussen 2 kleuren in: Boos!
Afbeelding
Afbeelding

het gaat al meer naar wit, maar er zit nog grijs tussen, alleen niet zo donker als hierboven.

bruin:
Afbeelding
marine:
Afbeelding
soort oker:
Afbeelding
of zou ik voor een totaal andere kleur gaan?
en om het moeilijk te maken, bestaat die keuze ook in de ankypads? Clown


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:19

Hé, welke site is dat? Ik wil ook!!

Ik denk dat Marine leuk zou zijn op jouw paard!!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 16:19


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:21

Marineblauw is heel mooi, maar ook mosgroen (die kleur die Sjuimpje heeft voor die vos) vind ik heel mooi bij die kleur. Evt. bordeaurood (niet te fel). Die okerkleurige vind ik niet zo mooi bij schimmel.

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 16:24

ok, ik ga effe sjuimpje haar profiel onveilig maken op zoek naar mosgroen.

spijtig dat gofoto er weer uitligt anders kon ik een foto uploaden. ga toch maar eens een andere uploadsite proberen.

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:26

www.baduh.nl Knipoog

op een schimmel staat heel veel mooi... vooral donkere kleuren. donkergroen, marineblauw, bordeaux rood enz ook zwart staat natuurlijk erg mooi

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:31

Ja, en eigenlijk alle blauwe kleuren...en blauw en blauw en blauw niet vergeten...

Ik heb alleen blauw...en ben geen setjes maniak.

Zonder gekheid, bordeauxrood staat ook mooi.
Lichtblauw, rookblauw, grijs, zwart, taupé enz... ik denk dat je gewoon moet durven..

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:36

kattebeest schreef:
ok, ik ga effe sjuimpje haar profiel onveilig maken op zoek naar mosgroen.


Nou hoop ik dat het inderdaad Sjuimpje was met die mooie kleur. Ik denk het wel... Als ik aan setjes denk, denk ik aan Sjuim.... *LOL* *LOL* *LOL*
Volgens mij heeft ze die foto's toenertijd (is al even terug hoor) op ITP gehad. Beetje leger/moskleurig, heeeeel sjiek Lovers

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:51

Ik denk dat op een schimmel eigenlijk alles wel past. Mijn schoonzusje had ook een schimmel en die had een knal oranje dekje. Stond ook wel erg gaaf, al had ik dat zelf niet zo vlug gekozen. Tja je moet maar durven he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:34

Ik heb nog een foto van mijn jonge paard met het mosgroene shabrack in mijn profiel staan Haha!
Verder kan je met een schimmel net zoveel kanten op als met een vos.
Donkergroen en donkerblauw staan heel erg chique, zandkleur is ook ontzettend mooi.
Ook grijstinten kunnen heel goed, met name gemelleerd donkergrijs.
Auberginekleur is ook nog een hele originele en super mooie optie.
Je kan echt enorm veel kanten op hoor. Zachtgeel, of olijfgroen, ook al zo supersjiek!
Alleen liggen de meest originele kleuren niet voor het oprapen, je zal er dus wel voor op trektocht moeten.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:36

Ja die op dat bruine paard, dat is 'm, die bedoel ik Tong uitsteken

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:37

Gewoon zwart en zadelvormig, dan zit je altijd goed Haha!

Nulla tenaci invia est via

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:37

Ik vind Bordeaux bij een schimmel altijd erg mooi!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 17:57

lissy, bedankt voor de verbetering! de j moet er idd vantussen!

alane, dat is het probleem, ik heb enkel witte onderleggers , dus het wordt écht tijd voor een kleurtje!

Heike, ik hou niet zo van felle kleurtjes, ik hou het liever bij zachte of donkere kleuren of wit Haha! ik ben nog steeds belgische (weliswaar met een nederlands paard) Haha! Haha!

sjuimpje, niet alle foto's doen het in je profiel. bedoel je die foto waarboven staat: verrast door mijn ma voor de kleur mosgroen?

de kleur van triumph zou niet bepaald voor m'n schimmel staan denk ik, het lijkt wel oranje? of is dat die zandkleur?

aubergine (donkerpaars) en bordeaux zou wel chique zijn. maar een iets ongewoner kleurtje mag ook wel.

heeft er iemand een afbeelding van gemelleerd donkergrijs, want ik kan me der niet veel bij voorstellen.

Rolleyes ah, jullie helpen me niet, jullie overspoelen me met kleuren. Rolleyes

ik ga op het eind van de maand (ja ik moet een aantal weken weg, dus bokt missen) ga ik op strooptocht!!! dan zien jullie het resultaat wel.
en die kleur bij schouderbinnenwaarts tijdens de les, dat oker, lijkt me ook wel wat.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 18:07

Bij mij doen alle foto's het hoor?

beige/zandkleur:
Afbeelding

Midden-grijs:
Afbeelding

Ijsblauw kan ook heel mooi zijn op een schim:
Afbeelding

Mosgroen:
Afbeelding

Lichtgrijs:
Afbeelding

Goud:
Afbeelding

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 18:25

dat mosgroen is super op je vos.

goud ben ik dan weer ietsje minder voor. het past mooi op triumph, maar of het op een schimmel staat...

de foto in het lichtgrijs kan ik in je profiel niet zien. dat is idd heel mooi.

voorlopig is het mosgroen (hebben ze die kleur ook in de ankypads?) en wat een zoektocht moest dat geweest zijn om daar passende bandages bij te vinden?!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 18:43

Ik heb met mijn schimmel niet zo'n moeite om passende kleuren te vinden. Ik vind alleen dat rood echt not-done is. dat begint iedereen over het paard van sinterklaas... verder vind ik beige wat minder, maar ik heb meestal blauw/zwart/grijs/wit en alle combinaties die daar tussen mogelijk zijn. Donker licht,maakt me niet uit.

Ik heb er zelf wel altijd wat moeite mee om haar op een my little pony te laten lijken. Ik vind bijv. de paarse kleur die BR afgelopen zomer had wel mooi, maar Pris is al zo'n echt meisjespaard en dan wordt het helemaal zo'n pony of Barbiepaard...


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 18:52

Anky pads zijn er inderdaad ook in mosgroen.

Ook nog opties:
Champagne
Afbeelding

Donkerbruin (is er ook in Anky)
Afbeelding

Paarsig/aubergine
Afbeelding

Donkerblauw, tegenwoordig hebben de meeste shabracken super luxe biezen waardoor zelfs traditionele kleuren als donkerblauw opeens weer supersjiek worden.
Afbeelding

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 18:54

kattebeest schreef:
voorlopig is het mosgroen (hebben ze die kleur ook in de ankypads?) en wat een zoektocht moest dat geweest zijn om daar passende bandages bij te vinden?!


Heel simpel Kattebeeest, ipv een ANKY, koop je een Lamicell-dekje, hebben ze vlgs mij wel in het mosgroen, en daar heb je ook van Lamicell bijpassende bandages bij OK dan!

Lamicell is een heerlijk merk als het op setjes aankomt! Knipoog

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 18:58

jezus sjuimpje jij hebt er echt veel, en dan ook nog bijpassende rijbroeken......


stiekum jaloers Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 19:08

dank je voor de tip idra! nou nog een lamicell verdeler vinden!

donkerbruin is ook wel toppie!

champagne vind ik persoonlijk iets minder, zeker als je schimmel eens wat minder wit ziet...

nou heb ik enkel witte, donkerblauwe, donkergroene, licht groene, donkerblauw/ijsblauw zwart -kleurige rijbroeken, mss moet er dan nog een ander kleurtje volgen??? Haha!

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:39

Oooh op een schimmel kun je zoveel varieren er staan echt veel kleuren mooi op

Er zijn veel mooie opties genoemd, blauw (verschillende tinten), mosgroen, Paarsig/aubergine, zwart, grijs, bruin/natureltinten... zo even denk ik dat ik dat de mooiste kleuren vind

Sjuimpje, mag ik eens nieuwsgierig zijn en vragen hoeveel stejes je hebt? Er zitten er veel mooie tussen Kwijl

Weet iemand of er een website bestaat waar je Lamicell producten kan bekijken? Veel mensen zijn er over bezig, maar ik ken er maar weinig spullen van...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:07

Geen idee hoeveel ik nu heb Verward
Ik tel ze niet meer.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:10

Tanjake schreef:
Weet iemand of er een website bestaat waar je Lamicell producten kan bekijken? Veel mensen zijn er over bezig, maar ik ken er maar weinig spullen van...


Geen idee, maar in de ruitersportzaken hier in mijn buurt, is het niets dan Lamicell dat de klok slaat! Superdekjes! Ben er echt enorm tevreden over Lachen

Het is ook nog maar sinds kort in Nederland, misschien dat A'pen wat later aan de beurt komt dan de rest van België?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:13

Ik heb een vliegenschimmel! Ook moeilijk qua kleur maar ik gooi er van alles op.
Heb nu een donkerblauw setje, babyblauw, kobaltblauw (blauw is me favo kleur Haha!) , Walnootkleur (die van anky), Grijs , Beige/Camel, Knalrood, Bordeaux rood, donkerbruin, en zwart.
Je kan erg veel gebruiken maar probeer erg lichte kleuren te vermijden.
Ik zal eens foto's zoeken van me setjes!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Em_, GrapeshotBot, laura22, lina1998, MirjamRobin, simoneeee, sterregoud, VosjeN en 45 bezoekers