ANky Zadeldekjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

ANky Zadeldekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 10:54

Ik was net even op ankys site aan het kijken en zag de dekjes staan..hier zit helemaal geen lus of nix aan Verward schuiven die niet onder je zadel uit tijdens het rijden?

Melody T (Vitano x Gomel ox )
Fuente (First stayerhof Ramzi x Vitano)
Devarana's Balance (Reflection x Vitano )
In training,binnekort ter dekking
General Two (Generals Goldenboy x Doc's chinch bet)


IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:01

nee hoor blijven prima liggen

jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:03

nee, veel meisjes bij mij op stal hebben ze, en ze blijven perfect zitten. wel zijn ze dunner dan je zal denken

Don't take life to serious, you never get out of it alive...

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:04

Ik heb er ook 1, die blijft ook prima liggen hoor.
Idd hij is wel wat dunner dan andere dekjes.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:12

en toch schuift die van mijn vriendin alle kanten op (vandaar dat ze "het kreng" maar verkoopt Haha!)

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:13

Ik hoorde van veel mensen dat de anky pad ging verschuiven.
Ik heb daarom maar een polypad gekocht, blijft super liggen


Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:25

Die van mij blijft prima liggen hoor! En dun vind ik ze ook niet echt. Voordeel vind ik ook dat de onderkant zo heerlijk zacht is en mijn paard geen huidirritatie bezorgt, wat bij andere dekjes nog wel eens het geval is.

27-10-13: Weer eens wat rijfoto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1748038
Romanov (Rubin Royal x Ramino x Weltmeister [OLD]): M2 + 6 dressuur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:27

Ik heb er ook een gehad, hij bleef wel goed onder het zadel liggen maar hij bleef niet opgetrokken in de kamer zitten, hij trok steeds strak op de schoft.
Ook vond ik de paarden er meer onder zweten ipv minder Verward
Ik heb hem dus weer verkocht.
Ik vind het materiaal te slap, heb liever een mooie stevig shabrak van katoen die wel mooi in de kamer blijft zitten.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:29

Ik heb een Poly pad(dat is een beetje vergelijkbaar) en die blijft prima liggen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:29

stef schreef:
en toch schuift die van mijn vriendin alle kanten op (vandaar dat ze "het kreng" maar verkoopt Haha!)


Dat is meestal een teken dat het zadel niet goed past!

Bij een goed passend zadel moet het schabrak vanzelf blijven liggen, zonder lussen of wat dan ook.

Met de ANKY dekjes heb ik geen ervaring, wel leg ik mijn gewone schabrakken ook altijd los onder het zadel.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:32

Dennis schreef:
Ik heb een Poly pad(dat is een beetje vergelijkbaar) en die blijft prima liggen.


Alleen zijn de poly pads er in 3 verschillende diktes te verkrijgen, en vind ik het materiaal fijner dan de Anky pads.

Het enige waar de Anky pads de Poly pads verslaan is naar mijn mening, met de mooie kleuren van de Anky pads. (poly pads heeft vrij standaard kleuren)

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:37

ik heb ook anky pads en ze blijven dus ook onder mijn zadel niet goed liggen, terwijl het zadel is aangemeten voor mijn paard dus dan zou ik denken dat het niet aanhet zadel ligt..

ondanks dat ze schuiven ben ik wel helemaal anky geil en blijf die dingen ook kopen Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:52

alja schreef:
ik heb ook anky pads en ze blijven dus ook onder mijn zadel niet goed liggen, terwijl het zadel is aangemeten voor mijn paard dus dan zou ik denken dat het niet aanhet zadel ligt..



Vind ik ook. De laatste zin heb ik even eruit gequoot, omdat die niet op mij betrekking heeft... Ondanks mijn Anky-manie, koop ik ze niet meer. Ze blijven onder mijn zadel echt niet liggen, en mijn zadel zit als gegoten op mijn paard.

Toos paardloos

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:54

Op de Manege Heeft ook iedereen ze.....
ik zie ze eigenlijk nooit schuiven...

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:59

Lydiia"]
[quote="Dennis schreef:
Ik heb een Poly pad(dat is een beetje vergelijkbaar) en die blijft prima liggen.


Alleen zijn de poly pads er in 3 verschillende diktes te verkrijgen, en vind ik het materiaal fijner dan de Anky pads.

Het enige waar de Anky pads de Poly pads verslaan is naar mijn mening, met de mooie kleuren van de Anky pads. (poly pads heeft vrij standaard kleuren)
[/quote]

Idd, ik heb nu ook een heel simpele blauwe. Ik heb zelf de dikste en heb een hele tijd met dunnere gewerkt bij een verzorgpaard.
Ik wil er nog 1 of 2 bij eigenlijk, maar dan dunner. De Anky pads zijn meer op grote dresuurzadels gemaakt ipv 15" vhz zadels Scheve mond .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:00

Ik heb er ook eentje,
ik gebruik hem zelfs onder mijn springzadel.
Hij trekt alleen iets naar achter als ik een rengalopje trek door de duinen, maar dan ook alleen bij Ozep, op Triumph ligt hij helemaal als een huis.

Verder blijven ze itt tot polypads ontzettend mooi, ook na verschillende keren wassen.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:28

Ik ben er ook over aan het denken om er eentje te kopen. Volgens vrienden die ze hebben, schijven ze absoluut niet.
Maar waarom zijn die krengen zo verschrikkelijk duur???????????

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:31

Wij hebben er ook eentje.. en hij blijft goed liggen bij ons!
En duur, dat weet ik nie, heb hem gekregen!! Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:05

Ik heb de walnootkleur Lovers ..
Ik vind het fijne dekjes. Van schuiven heb ik geen last. Wel vind ik dat je ze niet goed in de kamer kan trekken, op de een of andere manier zakken ze altijd een beetje terug.
Paarden zijn ook nat onder de ankypad, maar ze drogen veel sneller (naar mijn idee dan) als je uitstapt. Bij gewone dekjes blijft het dekje ook erg nat. ..

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:16

Mijn Polypad blijft ook super. Ik heb hem nu 2 jaar, word heel regelmatig gewassen maar is nog steeds als nieuw.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:22

Ik vind ze ook geweldig mooi. Heb jammer genoeg geen eigen paard, dus kan ze ook niet kopen omdat ik er niets aan heb. En dat is natuurlijk weer beter voor m'n portemonnee Haha!

Maar ik verkoop ze wel in de winkel waar ik werk. Vooral de kleuren en het materiaal vind ik heel erg mooi.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:53

Sjuimpje schreef:
Verder blijven ze itt tot polypads ontzettend mooi, ook na verschillende keren wassen.


Ik heb mijn polypad nu ook al heel lang en hij blijft erg mooi. Ik rij er per dag verschillende paarden mee, en heb hem ook al heel vaak gewassen.

Ik ben voor de polypads Haha!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:04

Ik heb het nu bij meerdere mensen bekeken en ik kan er niet echt wild van worden. Of mensen trekken 'm niet in de kamer zodat het ding strak op de schoft ligt of ze trekken 'm wel omhoog, maar dan krijg je weer rare rimpels omdat dat model er nou eenmaal niet in zit. Bovendien zag ik bij iemand die hetzelfde zadel heeft als ik dat ze een stukje tekort kwam aan de onderkant en dan zijn het nog niet eens extra lange zweetbladen.

Nulla tenaci invia est via

somexx

Berichten: 119
Geregistreerd: 22-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:30

ik vind de anky pads kei goed heb geen klachten over deze pads ook de poly pads zijn oke Schijnheilig

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:32

Ik heb ze nog in handen gehad bij de Divo vandaag maar toch maar gekozen voor de dikke BR dekjes. Vind het zo jammer dat er Anky op het pad staat.....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelief, Googlebot, Karma_k, Lightninggg en 15 bezoekers