Horselover = de moeite van de verplaatsing waard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Horselover = de moeite van de verplaatsing waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 09:47

Zaterdag gaan we geld uitgeven Haha! Ikzelf wil graag gaithers kopen en heel ev ’s kijken voor een 2dehands Wintec dressuurzadeltje, degene die meegaat heel wat spulletjes voor haar paard. Grote winkels zoals Divoza zijn er hier in België niet te vinden. Horselover heeft 1 winkel in België maar die is 90 à 100 km van hier, en nu vroeg ik me af of Horselover wel de moeite is om zo ver te rijden. Hun merk, Happy Valley, is dat goeie kwaliteit?

Als er nog Belgen een goeie ruitershop omgeving groot-Leuven zouden kennen... Bonhomme in Hannut ken ik al en Emmers in Hamont ook. Er moet wel wat keuze zijn dus liever niet van die kleine winkeltjes genre Dehertoghe in Heverlee....

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:28

Hey,

Ik weet niet zeker of het goede ruitershops zijn maar ze zijn wel in de buurt van jouw:

Equilook Benelux
Hippohal
Jochmans J
Sneyers-Schepers NV

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:44

Hoppa-sport in Heist-op-den-berg hebben ze ook vrij veel keuze

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:48

Horselover vind ik niet heel erg geweldig, persoonlijk. Happy Valley als kleding gaat wel, kwa spuollen hebben ze vooral veel Global en dat vind ik baggerkwaliteit. Als er een goede ruitersportzaak bij je in de buurt zit, ozu ik daar heen gaan, want dan is zo'n rit het echt niet waard.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:15

Ik heb het totaal niet op horselover.
Kun je beter nog helemaal doorrijden naar Divoza zoetermeer Haha!

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:16

Divoza vind ik vooral erg duur en van Mondoni als kleding merk ben ik ook niet heel erg ondersteboven, moet ik eerlijk zeggen.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:29

Elke paardenwinkel is te duur Haha!

Mondoni inderdaad niet, maar voor de rest vind ik Divoza een leuke winkel Lachen

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:05

Bedoel je dien winkel in Oostmalle? Ze hebben er wel redelijk veel, maar ze hebben ook veel dingen niet (vb wel eskadron, geen tot weinig BR), denk wel dat je er ook veel kan bestellen van de dingen die ze niet hebben. Ze sturen ook op... Ik vind het best een leuke winkel, maar ik weet niet hoe hij voldoet als je echt een eigen paard hebt en vanalles nodig hebt. De meningen in mijn omgeving daaromtrent zijn erg verdeeld, sommigen vinden er bijna alles en gaan er graag naartoe, anderen gaan liever naar Kerkhaert (of zoiets, weet niet juist meer hoe het geschreven wordt Bloos! ) of andere (kleinere) winkels. Over hun eigen merk kan ik niets zeggen behalve dat ze best fijne jassen hebben Ik moet wel zeggen dat het intussen een tijdje geleden is dat ik er nog ben geweest, maar ik neem aan dat er geen drastische veranderingen zijn gebeurt Knipoog

Winkels in de buurt van Leuven sorry daar kan ik je niet mee helpen.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:50

Ik ben in de horseloverwinkel in rotterdam geweest, ongeveer een jaar terug. Over het assortiment ben ik niet zo te spreken, erg weinig verschillende merken. Van happey valley heb ik een heel fijne jas en chaps, maar verder weining ervaring met andere spullen van dit merk. Van Global wisselt de kwaliteit, een hoofdstel of teugels kun je na een week weg gooien, mijn regendeken wil ik nooit meer kwijt. Nu na 3 jaar is ie nog steeds helemaal waterproof en heel.

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 18:21

Bedankt voor de reacties, blijkbaar heb ik bij Horselover niks te zoeken als ik dit zo lees. Hopa ken ik idd ook, daar heb ik zelf zowat alles voor mijn pony gekocht. Maar qua kleding hebben ze alleen duffe dingen, net zoals bij Bonhomme, en als ik dan toch gaithers koop wil ik er mooie en goeie. Waarom zitten wij op paardengebied toch zo achter op NL? Probeer in België maar ’s een rijbroek in een leuk kleurtje te vinden... Maar ok, het wordt dus wsch Bonhomme of Emmers!

boenif

Berichten: 38
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 18:54

alle spullen zijn van happy velly en globol is imitatie dus ik het lang niet zo goed al het echte merk en dus is het goedkoper maar doe je er minder lang mee dan het orginele dus ja wat je zelf wil

carinev

Berichten: 362
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:01

AVS-shop in Vorselaar vind ik echt de moeite!!!
Kijk maar op hun site : www.avs-shop.be

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:11

De Sellerie van Grez-Doiceau
Ziet er vanaf de voorkant heel klein uit, maar eens je binnen bent, zie je dat ze er veel hebben: het is redelijk ruim en alles staat er redelijk dicht op elkaar. Ze hebben heel veel keuze: vooral in zadeldoeken Haha!
Heb je die bordeaux zadeldoek gezien die ik bij Trixie had aangedaan bij de Boktwandeling in Meerdaalhof? Die komt van daar Lachen Hij was niet zo duur, €25 denk ik, en 't is daar echt héle goeie kwaliteit. Je moet wel zien dat je een beetje Frans kan, want niet elke verkoper kan daar even goed Nederlands Knipoog Maar ze zijn wel behulpzaam en vriendelijk Lachen

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:17

ik heb een jas van de Happy Vally, die is echt heel fijn en warm. Ik heb zo'n 4 in een jack waar een bodywarmer met uitritsbare mouwen.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:03

hey
als je echt iets nieuws wil, en vrij origineel, kun je naar kerckhaert gaan, dat is in temse (www.kerckhaert.be) maar die zijn vrij duur hoor! ik ga er bijna altijd, omdat dat nu eenmaal in de buurt is. Maar je moet echt opletten. je kan bijvoorbeeld best een dekje van hun eigen merk kopen (25 euro) anders ben je 75 tot 99 euro kwijt aan een dekje van RG. Ze hebben wel ook lami-cell, Br en Harry's horse hoor.
Rijbroeken hebben ze ook alles (pikeur, anky, hh, ...) en een enorme keuze in laarzen (let op, op maat gemaakt kost je 500 euro en 6 weken wachten! ) net als de rijvesten van Allessandro Albanese.
xxx