Wat viel het tegen zeg ! (strodorp)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Wat viel het tegen zeg ! (strodorp)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 12:34

Jeetje wat viel het strodorp me tegen zeg !
Allemaal luxe dingen die 9 van de 10 mensen niet kunnen betalen. En zo vreselijk klein !

Vroeger was het nog leuk, veel standjes met 'goedkope' dingen, veel meer informatie over dingen. Nu kon je er ondergoed kopen, een motor, een bed, Gala kleding Haha!. Oh en vergeet de champagne lounge niet.

In Den Bosch viel het me ook al zo tegen.
Ben ik nou de enige die dat vind ?

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:12

Om eerljikte zijn kan een stro-dorp me niet zo boeien. Als ik dat wil zien ga ik wel naar een Equitana oid.

saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 14:41

Ik vond het ook erg tegenvallen, had wel gekoopt er een mooie zweetdeken en wat sjabrakken te kunnen scoren maar helaas!!

The thing I treasure most in life can not be taken away!

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 14:53

Het stro-dorp vond ik klein ja. Maar al had het nog zo'n groot stro-dorp geweest, dan had ik er nog niet lang rondgelopen, want daar kwam ik helemaal niet voor Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 15:57

Ik vond het idd ook megategen vallen. Het was helemaal het oude Jumping niet meer..
Het losrijterrein was opzich wel leuk..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 16:52

Ik vond het ook verschrikkelijk tegenvallen. Ok, ik kom niet speciaal voor het strodorp, maar ik vond t altijd zo leuk om er heel lang door heen te lopen. Dingen te bekijken, enz enz. Het was hartstikke klein, en er waren haast geen leuke standjes.
Het was inderdaad het oude Jumping helemaal niet meer...

*geen onderschrift*

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 17:37

Het strodorp was idd klein maar dat maakt ook mij niet zoveel uit. Miste wel de eet-en drinkgelegenheden van vroeger want er was maar weinig waar je kon zitten.

Vond wel de rijhal en de tribune ontzettend tegenvallen. Veel minder mooi en killer dan voorheen. Het leek absoluut niet op het 'oude' jumping en dat dus in negatieve zin.

Ik liep overigens ook heel gewoontegetrouw naar de ingang van de europahal maar daar was het verdacht stil Bloos
Gelukkig hebben de dressuurruiters gisteren veel goed gemaakt! *LOL*

puntje puntje puntje

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:16

Ik vond het ook wel tegen vallen.
Er waren wel een paar leuke standjes, maar daar werden bijna allemaal gewoon winkel prijzen gehanteerd. Vorige keer waren er volgens mij veel meer aanbiedingen ed.
Ik heb toch nog een paar zwarte handschoentjes (en nog getwijfeld over bordeauxrode Roeckl handschoentjes, choc-bruine ankypad, mosgroene ankypad, walnoot ankypad, leuke zweetdekentje, dat ene frontriempje... Schijnheilig ) gekocht! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:35

Je hoort overal om je heen de kritieken dat het allemaal wat weinig was voor zoveel geld. De kans is groot dat de RAI er nu voorgoed mee ophoudt en er dus geen Jumping meer komt daar. Het is een evenement dat verschrikkelijk veel ruimte inneemt, maar misschien maar weinig oplevert?? Dat is dan mijn vermoeden, dat weet ik niet zeker, maar lijkt me niet ondenkbaar.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:11

Gelukkig had je een gratis kaartje Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 22:42

Diana_Mabel schreef:
Gelukkig had je een gratis kaartje Lachen

Ja als ik de prijzen hoorde die je moest betalen voor een avondje

Ik denk dat ze onwijs veel moeten betalen voor de standjes zodat de 'normale' winkels het niet meer kunnen betalen.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:10

Ja, ik vond het ook heel erg tegenvallen. Heel veel stands waren niet eens paard gerelateerd en waren nog duur ook.
Ook zat ik in vak H,ging bij G omhoog (dit was sneller), maar omdat er een bar en de febo stand daar vlak voor zaten was er bijna geen doorkomen aan soms!

Ook dat één lange kant van de tribune nu alleen voor VIPS was stond me erg tegen. Zijn de 'gewone' mensen niet meer belangrijk?

Misschien dat ik volgend jaar liever naar JIM ga... Lachen

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:45

Ik heb drie dagen op de tribune's gestaan om de dagen te controleren!!
Ik vond het een ramp! Mijn god! Eerst stond ik op de pers tribune. Niets aan alleen maar zeikende mensen!
Vrijdags stond ik bij vak H en zaterdags stond ik op de vakken A, B en C

En dat was helemaal erg!! VAK A bestond namelijk niet en de kaareten waren wel verkocht!! Dsjeezus wat een ramp!!!

Hebben mensen nog een kaart gehad waarvoor die plaats er al niet was?

Euh,...?? Tsjah,...


Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 08:10

Chantalleke schreef:
Ik heb drie dagen op de tribune's gestaan om de dagen te controleren!!
Ik vond het een ramp! Mijn god! Eerst stond ik op de pers tribune. Niets aan alleen maar zeikende mensen!
Vrijdags stond ik bij vak H en zaterdags stond ik op de vakken A, B en C

En dat was helemaal erg!! VAK A bestond namelijk niet en de kaareten waren wel verkocht!! Dsjeezus wat een ramp!!!

Hebben mensen nog een kaart gehad waarvoor die plaats er al niet was?


Ik zat in Vak A, zaterdagmiddag. Vak A stond aangegeven en we werden keurig naar onze plek geloodst, wat dat betreft had ik dus niets te klagen.
We zaten net naast de A-C-lijn, prima uitzicht dus!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:25

Wat is iedereen negatief zeg...
Ik vond echt dat het heel goed georganiseerd was en ik heb zaterdag echt een superdag gehad. OK dan!

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:04

Ik vond het in zoverre tegenvallen, dat het naar mijn idee allemaal van die exclusieve toestanden waren. Je kon er zelfs lingerie aanschaffen, en dan niet speciaal voor het pardrijden, maar echte luxe setjes. Maar dan wel passen in de stand he! Haha!
Wij gingen nog op zoek naar een lange waxjas, maar die zijn we helemaal niet tegengekomen. Ik vond het ook jammer dat er geen mooie aanbiedingen waren. Nee, aan het stro-dorp had ik niets gemist als ik niet was gaan kijken.

...

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:32

Ik vond het ook redelijk klein in vergelijking tot voorgaande jaren.. Toch ben ik ook goed geslaagd voor wat dingen die ik graag wilde hebben,nwe winterjas,ankypad,handschoentjes,nwe bloes en een borstel voor het verharen van asterix! En nog wat kleine dingetjes..
Verder hebben we wel een top dag gehad!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:33

Ik vond het ook wel een beetje tegenvallen. Ik was zelf op zoek naar een nieuw hoofdstel maar kon niets vinden wat me aansprak. Bij die stand van Teun van Riel hadden ze wel mooie spullen, maar het was daar echt heel druk en krap, dus dat was minder.

Nog eventjes Franke Sloothaak zien losrijden op het inspringterrein, dat was wel de moeite waard. De sport was ook super. OK dan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:50

Chantalleke schreef:
Ik heb drie dagen op de tribune's gestaan om de dagen te controleren!!
Ik vond het een ramp! Mijn god! Eerst stond ik op de pers tribune. Niets aan alleen maar zeikende mensen!
Vrijdags stond ik bij vak H en zaterdags stond ik op de vakken A, B en C

En dat was helemaal erg!! VAK A bestond namelijk niet en de kaareten waren wel verkocht!! Dsjeezus wat een ramp!!!

Hebben mensen nog een kaart gehad waarvoor die plaats er al niet was?


ha die chantal! dat gesms was wel lachen he Haha!
ik stond zondag weer bij vak C te controleren, gelukkig deed Jan het meeste en kon ik op mijn luie gat zitten Bloos *LOL*

het strodorp viel idd vies tegen! tis allemaal erg commercieel geworden
die stoelen waren trouwens wel zalig Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:59

antoinette schreef:
Ook dat één lange kant van de tribune nu alleen voor VIPS was stond me erg tegen. Zijn de 'gewone' mensen niet meer belangrijk?


ja en het erge is... ze kijken niet eens!!!

en ja ook wij hadden mensen naast ons die stoel 24 en 25 hadden maar alleen die stoel 25 bestond niet!!! dus moesten wij een plekje opschuiven, niet erg, maar wel als er mensen naast ons hadden gezeten...

Zo'n evenement is een hele kunst om te organiseren, maar stoelen verkopen die er niet zijn vind ik een hele kunst...

Ook vond ik het strodorp saai, en duur. geen evenements prijzen absoluut niet. Ik weet wel daar kom je niet voor... maar wat moet je anders doen in die elle lange pauzes. dan ga je het strodorp in... Maargoed. er waren inderdaad weinig zitplaatsen bij de eetgelegenheden dat vond ik ook ja en dat ze er weinig van verkopen vind ik ook niet zo gek. 2.20 voor een flesje cola is ook niet normaal....

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:05

Michelle"]
[quote="antoinette schreef:
Ook dat één lange kant van de tribune nu alleen voor VIPS was stond me erg tegen. Zijn de 'gewone' mensen niet meer belangrijk?


ja en het erge is... ze kijken niet eens!!!

en ja ook wij hadden mensen naast ons die stoel 24 en 25 hadden maar alleen die stoel 25 bestond niet!!! dus moesten wij een plekje opschuiven, niet erg, maar wel als er mensen naast ons hadden gezeten...

Zo'n evenement is een hele kunst om te organiseren, maar stoelen verkopen die er niet zijn vind ik een hele kunst...

Ook vond ik het strodorp saai, en duur. geen evenements prijzen absoluut niet. Ik weet wel daar kom je niet voor... maar wat moet je anders doen in die elle lange pauzes. dan ga je het strodorp in... Maargoed. er waren inderdaad weinig zitplaatsen bij de eetgelegenheden dat vond ik ook ja en dat ze er weinig van verkopen vind ik ook niet zo gek. 2.20 voor een flesje cola is ook niet normaal....
[/quote]

hele stomme fout natuurlijk....
maar de organisatie tekent alles uit en plaatst de stoelen in de computer om deze vervcolgens te verkopen...
maar de brandweer heeft een aantal weg gehaald vanwege een aantal regelingen...tja dat was dus wat te laat, de kaarten waren rond donderdag(voor zat en zon) al zowat uitverkocht!

ik weet verder niet wat drinken kostte...ik kreeg steeds bonnen, op een gegeven moment had ik 8 bonnen, en ik kon bij Hoppe flesjes(plastic) halen voor 1 bon! nou dan heb je zo 8 gratis drinkflesjes *LOL*

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:09

Ik was gister echt teleurgesteld en nu nog een beetje eigenlijk. Ik heb er echt een tijd lang naar uitgekeken. 50 euro voor een dagkaart uitgegeven, wat ik achteraf echt zonde van m'n geld vond. Ik kom namelijk niet alleen voor de wedstrijden, maar om er een hele dag lekker eruit te zijn en het gezellig te hebben en in de pauzes rondneuzen in het strodorp. Maar helaas zat het er dit jaar niet in. Ik vond het ontzettend tegenvallen.

Veel stands waren gevuld met artikelen niet niets met paarden te maken hebben. Ook was er geen genoeg gelegenheid om ergens rustig wat te zitten eten. Er was maar 1 rijhal.

Vroeger zag je ook dat de pauzes werden opgevuld met bijvoorbeeld clinics, shows, shetlanderraces, wedstrijden van de pony's, een stukje western, enzovoorts.

Kortom ik baal ervan!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:17

Citaat:
ik weet verder niet wat drinken kostte...ik kreeg steeds bonnen, op een gegeven moment had ik 8 bonnen, en ik kon bij Hoppe flesjes(plastic) halen voor 1 bon! nou dan heb je zo 8 gratis drinkflesjes


leuk voor jouw maar die bonnen heb ik niet gezien...... waarom kreeg jij ze dan???

Ik vind het gewoon slordig van die stoelen klaar uit. of het nu achteraf bepaald is of niet... dan hadden ze dat eerder moeten regelen.

Verder vond ik het niet veel voorstellen. het was wel leuk maar niet echt de moeite waard.


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:09

Michelle schreef:
Citaat:
ik weet verder niet wat drinken kostte...ik kreeg steeds bonnen, op een gegeven moment had ik 8 bonnen, en ik kon bij Hoppe flesjes(plastic) halen voor 1 bon! nou dan heb je zo 8 gratis drinkflesjes


leuk voor jouw maar die bonnen heb ik niet gezien...... waarom kreeg jij ze dan???

Ik vind het gewoon slordig van die stoelen klaar uit. of het nu achteraf bepaald is of niet... dan hadden ze dat eerder moeten regelen.

Verder vond ik het niet veel voorstellen. het was wel leuk maar niet echt de moeite waard.




nee idd, een stomme fout! die makkelijk verkomen had kunnen worden
bij die luxe stoelen begonnen ze een praatje te houden dat het goed voor je was als je paard reed Verward jahoor!!!!!!!
dan is het ook goed als je aan schaken doet zeker? Schijnheilig

ik kreeg bonnen omdat ik als vrijwilliger hielp op jumping voor onze vereniging zo verdient onze vereniging wat geld! en voor ons is het gratis....we moeten alleen kaartjes controleren, en dan kan het strontvervelend zijn als je van die zeurende en zeikende mensen hebt....ik sta daar ook voor de lol hoor
gelukkig kon ik er zo af en toe tussenuit, ff rondneuzen...maja veel boeiends was er niet ik zocht een bed....maybe had ik even in die vrachtwagens moeten kijken Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:34

reddytobias schreef:
ik zocht een bed....maybe had ik even in die vrachtwagens moeten kijken


en daar mocht je niet in... Haha! Haha! in het leefgedeelte athans... toen ik er was... Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 6 bezoekers