Een dagje op stallenjacht!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Een dagje op stallenjacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 20:32

In een opwelling stelde Kim (gijsenkim) van de week voor om stallen te gaan kijken bij ons in de buurt. Vanochtend ging ik met de tram naar Kim toe, bij haar thuis dronken we nog een bakje koffie en spraken de planning door en daar gingen we...

Eerst op stap naar Stal Midden Delfland, omdat we daar min of meer een afspraak hadden gemaakt. Ik was al gewaarschuwd voor de troep en idd, die viel niet tegen. Ze zijn bezig van een oude boerderij met veel bijgebouwen een stal te maken. Opzich hele aardige mensen, ongedwongen sfeer. Ik had het idee dat de stallen waren met wat goedkoper materiaal gebouwd waren en ik vond de gangen wat smal. Verder verhuren ze de box kaal, je moet dus het bix, hooi en stro apart betalen.

Vervolgens gingen we naar Verboon. Jan Verboon is een boer die al z'n hele leven in de dieren zit. Hij fokt zelf slachtkoeien, daarnaast heeft hij een opfok en een stalling. De stalling was licht en ruim opgezet. Ik had een goed gevoel bij deze stal, hier laat je je paard met een gerust hart achter. De prijs was wel iets aan de hoge kant.

Toen door naar De Krekel. Eigenlijk viel deze stal sowieso al af, aangezien ze te weinig weidegang bieden. Verder vond ik de stallen wel erg mooi, het zag er allemaal netjes verzorgd uit.

Verder naar De Hooipolder, een stal waar ik al mindere verhalen over had gehoord vanwege de kleine donkere stallen en de smalle gangpaden. Het verhaal werd bevestigd, toen we daar aankwamen. Aardige stal voor pennymeisjes, maar niet voor mij...

Naast De Hooipolder zit Manege Chardon, ver boven m'n budget, maar toch maar even gaan kijken. Ik had eigenlijk luxere stallen verwacht, maar een overdekte stapmolen, losgooienbakken, enorme buitenbakken, 2 binnenbakken, kun je ook behoorlijk luxe noemen. Verder hebben ze volgens mij personeel in dienst om te vegen, je kunt hier bijna van de grond eten. Hier hebben we nog even een patatje gegeten en naar de manegeles gekeken. Sjok, sjok, sjok... wat zijn die beestjes toch lief.

Weer richting Delft gereden naar de goedje van Cees Poot. Hier had ik totaal niks van verwacht. Hij biedt stallen aan in een lagere prijsklasse en ik moet zeggen dat het me alles meeviel.

Vervolgens richting Rotterdam. Stal Neeleman; veel weide, stapmolen, een hoop lichte en wat minder lichtere stallen, solarium, spuitplaatsen. Bak was niet te rijden met dit weer en longeerring al helemaal niet. Dhr. Neeleman zelf sprak mij niet zo aan, dit zo ongetwijfeld een keer onenigheid worden. Maar weer verder dus...

Stal Nelville (tegenover Prinsenstad) een mooie stal, voor mij wel wat moeilijk te bereiken en op de een of andere manier had ik er niet helemaal een goed gevoel bij.

Recreatiestal Delftse Hout; wat een zwembad is die bak... laat maar zitten. De stallen leken mij behoorlijk tochten voor die beestjes.

Meyvliet (naast Drievliet). Eerst een rondje gelopen, het meeste ziet er keurig uit, ze hebben zelfs een ruime binnenbak. Daarna aangebeld bij "mevrouw Meyvliet", helaas stond zij ons zo belachelijk te woord dat ik daar echt niet zou willen staan.

Het dieptepunt van de dag was een stal in de buurt van Leidschendam. Ik liep een schuurtje in, daar waren 2 dichte schuurdeuren te zien met naast iedere deur een klein raampje met tralies. Door het raampje zag ik een paardenneusje. Hier zet je GVD je paard toch niet!! Achter de andere deur hoorde ik ook een paard. De stallen waren opzich van normaal formaat, maar dan nog... Van de overige binnenstallen werd ik depresief, de buitenstallen gingen nog wel. De bak was een zwembad in wording en in de paddock lag ook puin. Bij een klant nog even de prijs gevraagd... was nog best veel ook.

Manege Voortstede, ik had hier heel veel slechte verhalen over gehoord. Echter viel het mij alles mee. Deze stal vind ik echter te duur en veel te groot om zelf te staan. In de kantine vroeg Kim aan degene die achter de bar stond (die kende ze van vroeger) of er nog iemand een bijrijder zocht. Zo stond ik 5 minuten later naast een merrie (v. Amor). Een onwijs lief dier, maar niet te rijden. 15 jaar oud en nog nooit van nageven of aansporen gehoord. De eigenaresse reed haar nog even voor, maar dit was niks voor mij. Dat zou een en al gevecht worden, daar heb ik geen zin in.

Bekaf, behoorlijk verregend en een hoop wijzer gingen we vervolgens huiswaarts. Pfff.. wat een dag.
Laatst bijgewerkt door Tessebes op 31-01-04 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:37

Wat vroeg die vrouw van Meyvliet ook al weer Schijnheilig Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:38

tja, ik had het al gezegd; de bak bij recreatiestal de delftse hout is niets...........dat is ook de reden dat ik daar wegging met Mirage. Zo te lezen ben je niet bij drevijn geweest, dat is vlakbij de delftse hout, is stukken duurder maar ook erg luxe en fantastische bakken !!!!!

Over verboon; SUPER STAL hoor !!!!!!!!!!!!!
aardige man, goed mee te praten, een aanrader !!!!!!!!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 21:03

gijsenkim schreef:
Wat vroeg die vrouw van Meyvliet ook al weer Schijnheilig Haha!


Uhm... hoeveel rijervaring heb je?
Verward Wat doet dat ertoe, ik wil gewoon een paard stallen!
Hoelang heb je op een manege gereden?
Verward Niet al te lang goddank, maar waar bemoei je je mee?
De rest heb ik verdrongen geloof ik. Het ging nergens over iig, ze deed alsof we nergens wat vanaf wisten en zij wel, daar hou ik niet zo van.
Ik was bijna omgedraaid en weggelopen, maar we (lees: kim) hebben er nog wel een fatsoenlijk eind aan weten te maken.

johnvt
Berichten: 229
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:22

Eerst op stap naar Stal Midden Delfland, omdat we daar min of meer een afspraak hadden gemaakt. Ik was al gewaarschuwd voor de troep en idd, die viel niet tegen. Ze zijn bezig van een oude boerderij met veel bijgebouwen een stal te maken. Opzich hele aardige mensen, ongedwongen sfeer. Ik had het idee dat de stallen waren met wat goedkoper materiaal gebouwd waren en ik vond de gangen wat smal. Verder verhuren ze de box kaal, je moet dus het bix, hooi en stro apart betalen.

Kennelijk heb je dan je pb's niet goed gelezen, wij verhuren geen kale boxen.

Als het schip lek is, gaan de ratten van boord.

Wat een zelf spot hebben sommige mensen, ONGELOOFLIJK SAAI.

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:25

hey Tessebes,,wat heb je liever iets geweldigs maar waar de sfeer niets is ,,of iets waar mensen hun energie in steken om er wat van te maken ,,wat trouwens ook gelukt is,,en waar de sfeer wel leuk is,,het is maar hoe je t bekijkt maar ik heb met gold op een aantal stallen gestaan waaronder ook manege,s en ik moet zeggen deze springt er toch echt boven uit,,het is gezellie ,,en t is zeker nie duur ,,en ik moet zeggen mijn paard en ik hebben t hier gigantishe naar ons zin OK dan! OK dan! Nou als dat nie belangrijk is dan weet ik het ook nie meer dus ik raad ieder aan ,,kom naar STAL MIDDEN DELFLAND en ervaar t zelf,,,gewoon te gek,,daar leer je nog eens mensen kennen die echt om de paarden geven en nie alleen om t uiterlijk en geld OK dan! OK dan! OK dan!

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:25

IngridM schreef:
tja, ik had het al gezegd; de bak bij recreatiestal de delftse hout is niets...........dat is ook de reden dat ik daar wegging met Mirage. Zo te lezen ben je niet bij drevijn geweest, dat is vlakbij de delftse hout, is stukken duurder maar ook erg luxe en fantastische bakken !!!!!

Over verboon; SUPER STAL hoor !!!!!!!!!!!!!
aardige man, goed mee te praten, een aanrader !!!!!!!!!

'T is daar idd erg ideaal!
Laatst bijgewerkt door Sietez op 31-01-04 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:26

bij stalmidden delfland even een kleine aanvulling; hooi/kuil zit bij de prijs inbegrepen! (of ben ik nou gek)

maarre, zoek je nog een bijrijdpaard dan? ik ben zoekende naar een bijrijdster Haha! *hint*

edit; ben niet de enige die dat 'kale' heeft opgemerkt Knipoog

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 21:30

johnvt"]
[quote="tessebes schreef:
Eerst op stap naar Stal Midden Delfland, omdat we daar min of meer een afspraak hadden gemaakt. Ik was al gewaarschuwd voor de troep en idd, die viel niet tegen. Ze zijn bezig van een oude boerderij met veel bijgebouwen een stal te maken. Opzich hele aardige mensen, ongedwongen sfeer. Ik had het idee dat de stallen waren met wat goedkoper materiaal gebouwd waren en ik vond de gangen wat smal. Verder verhuren ze de box kaal, je moet dus het bix, hooi en stro apart betalen.


Kennelijk heb je dan je pb's niet goed gelezen, wij verhuren geen kale boxen.
[/quote]

Ok, je hebt gelijk. Hooi of kuilgras zit idd bij de prijs in. Voeren wordt gedaan, als je het klaarzet.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:31

Tessa is zeker wel gecharmeerd van Midden Delfland........ Maar zij heeft een aantal dingen tegen elkaar af te wegen. Wat de een teveel heeft heeft de andere te weinig. Ze weet ook dat John en Anoes heel hard werken om er een leuk stekkie van te maken en daar heeft ze ook veel bewondering voor. Geloof me wij zijn vandaag nog bij een hele berg andere stallen geweest en op elke stal was er wel wat aan te merken, dat kan ook niet anders. Een stal liep ik voorbij en dacht bij mezelf, dat mag vast nooit van de DB........ om maar een voorbeeld te geven.

Middendelfland is een leuke stal! Absoluut!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:38

gijsenkim schreef:
Tessa is zeker wel gecharmeerd van Midden Delfland........ Maar zij heeft een aantal dingen tegen elkaar af te wegen. Wat de een teveel heeft heeft de andere te weinig. Ze weet ook dat John en Anoes heel hard werken om er een leuk stekkie van te maken en daar heeft ze ook veel bewondering voor. Geloof me wij zijn vandaag nog bij een hele berg andere stallen geweest en op elke stal was er wel wat aan te merken, dat kan ook niet anders. Een stal liep ik voorbij en dacht bij mezelf, dat mag vast nooit van de DB........ om maar een voorbeeld te geven.

Middendelfland is een leuke stal! Absoluut!



duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:11

bij verboon staan je paarden goed idd, maar zoals je zegt aan de prijs.
wij staan daar met 2 veulens en hebben het er prima naar ons zin.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 22:16

duivelintje schreef:
bij verboon staan je paarden goed idd, maar zoals je zegt aan de prijs.
wij staan daar met 2 veulens en hebben het er prima naar ons zin.


Ik moet zeggen dat de prijs van de "gewone" stalling in verhouding met zijn prijs voor de winteropfok van een jaarling erg meeviel.

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:17

Ik ken iemand uit Delft die haar paard in die regio super heeft staan, perfecte verzorging en lekker altijd de wei in. Lijkt me leuk voor jou jonge paardje (tenminste, ik begreep dat je een jong paard hebt). Diegene die haar paard daar heeft staan is erg veeleisend (net zo'n zeikerd als ik dus), die zet 'm echt niet zomaar ergens neer.
Wil je dat ik voor je de naam van de stal en het adres achterhaal en dan aan je PB?

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:22

Tessebes"]
[quote="duivelintje schreef:
bij verboon staan je paarden goed idd, maar zoals je zegt aan de prijs.
wij staan daar met 2 veulens en hebben het er prima naar ons zin.


Ik moet zeggen dat de prijs van de "gewone" stalling in verhouding met zijn prijs voor de winteropfok van een jaarling erg meeviel.
[/quote]

wij betalen nu 150 euro voor onze veulens... jaarlingen dus (moet ik nog aan wennen hoor) en ik geloof dat de pension iets van 230 is? ik weet alleen bij de pension niet of dit incl is of niet (van voer etc.). ik weet trouwens niet wat we na de zomer gaan betalen, alleen dat het duurder wordt.
had hij trouwens nog boxen over voor pension? want volgens mij zijn alle boxen bezet (wat ik zo snel heb gezien hoor).

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:35

goldflower schreef:
hey Tessebes,,wat heb je liever iets geweldigs maar waar de sfeer niets is ,,of iets waar mensen hun energie in steken om er wat van te maken ,,wat trouwens ook gelukt is,,en waar de sfeer wel leuk is,,het is maar hoe je t bekijkt maar ik heb met gold op een aantal stallen gestaan waaronder ook manege,s en ik moet zeggen deze springt er toch echt boven uit,,het is gezellie ,,en t is zeker nie duur ,,en ik moet zeggen mijn paard en ik hebben t hier gigantishe naar ons zin OK dan! OK dan! Nou als dat nie belangrijk is dan weet ik het ook nie meer dus ik raad ieder aan ,,kom naar STAL MIDDEN DELFLAND en ervaar t zelf,,,gewoon te gek,,daar leer je nog eens mensen kennen die echt om de paarden geven en nie alleen om t uiterlijk en geld OK dan! OK dan! OK dan!


ben ik het helemaal mee eens Natas!
iedereen mag natuurlijk zelf weten waar je gaat staan, iedereen wil iets anders.

persoonlijk vind ik het ideaal dat je zelf je voer klaar kunt zetten en dat je zelf bepaald hoe veel stro je gebruikt! Ik heb m'n pony gewoon het liefste dik in het stro staan (zoals de meesten op stal eigenlijk wel) en eindelijk geen gezeik meer van stalhouders over het stroverbruik Lachen iemand anders wil misschien weer goedkoop uit zijn en gebruikt dan maar een paar plakjes per dag.. dat is dan je eigen keus!
je kunt zelf gewoon bepalen wat je paard voor voer krijgt, er zijn zo veel soorten brok en muesli.. ik pas Evita haar voer aan aan haar werk, als ze (bijvoorbeeld nu door een los ijzer) een weekje "stil" moet staan zet ik haar iets omlaag in het voer.. kortom ik vind het alleen maar handig Lachen

stro en brok kun je trouwens gewoon bij John en Anoes krijgen dus je hoeft het ook niet zelf te bestellen Lachen

ik ben super tevreden op stal midden delfland Lachen het zijn inderdaad hele lieve mensen en ze doen heel veel voor jou en je paard!! OK dan!
kom over een jaartje nog eens kijken zou ik zeggen *LOL* weet zeker dat er dan weer heel veel veranderd is!

stal verboon is ook leuk inderdaad, daar ben ik een tijdje geleden een keer gaan kijken en vond het er leuk uitzien.. jammer alleen dat ze alleen in de zomermaanden het land op mogen en dan ook alleen overdag (dat was toen tenminste voor de pensionpaarden).

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 22:39

duivelintje"]
[quote="Tessebes"][quote="duivelintje schreef:
bij verboon staan je paarden goed idd, maar zoals je zegt aan de prijs.
wij staan daar met 2 veulens en hebben het er prima naar ons zin.


Ik moet zeggen dat de prijs van de "gewone" stalling in verhouding met zijn prijs voor de winteropfok van een jaarling erg meeviel.
[/quote]

wij betalen nu 150 euro voor onze veulens... jaarlingen dus (moet ik nog aan wennen hoor) en ik geloof dat de pension iets van 230 is? ik weet alleen bij de pension niet of dit incl is of niet (van voer etc.). ik weet trouwens niet wat we na de zomer gaan betalen, alleen dat het duurder wordt.
had hij trouwens nog boxen over voor pension? want volgens mij zijn alle boxen bezet (wat ik zo snel heb gezien hoor).
[/quote]

Mijn veulen staat ook nog in de opfok hoor, ik heb nog tijd zat! Volgens mij waren idd alle boxen bezet.

Ik bedoel dus de komende winterstalling voor jouw veulens/jaarlingen, die kost toch 180 euro? Wat kost het eigenlijk als ze nog ouder worden?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 22:45

Ireentjuh schreef:
ik ben super tevreden op stal midden delfland Lachen het zijn inderdaad hele lieve mensen en ze doen heel veel voor jou en je paard!! OK dan!
kom over een jaartje nog eens kijken zou ik zeggen *LOL* weet zeker dat er dan weer heel veel veranderd is!


Het gaat mij niet over dat apart betalen van stro en bix, maar in de staat dat het nu is, vind ik het op dit moment voor mijzelf nog wat te veel afzien. Ik weet gewoon voor mijzelf dat bepaalde dingen mij na verloop van tijd tegen gaan staan, maar ik kom absoluut in de toekomst nog een keer kijken! Begrijp me niet verkeerd hoor. Ze zijn goed bezig en het gaat absoluut wat worden. OK dan!

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:47

eh.... 180 euro? x 2 da´s.... een hele hoop centjes.
ik weet dat ze voor de jaarlingen van deze winter rond de 162 euro betalen, maar geen idee of dat zoveel omhoog gaat. heeft jan dit tegen jou gezegd misschien? (wij hebben het eerlijk gezegd ook nooit gevraagd, maar vind het wel een grote verhoging van 150 naar 180 *zucht*).
helemaal geen idee dus, wat het kost als ze nog ouder worden (krijg al angstige beelden van allerlei hoge cijfertjes).

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:52

Tessebes schreef:
Het dieptepunt van de dag was een stal in de buurt van Leidschendam. Ik liep een schuurtje in, daar waren 2 dichte schuurdeuren te zien met naast iedere deur een klein raampje met tralies. Door het raampje zag ik een paardenneusje. Hier zet je GVD je paard toch niet!! Achter de andere deur hoorde ik ook een paard. De stallen waren opzich van normaal formaat, maar dan nog... Van de overige binnenstallen werd ik depresief, de buitenstallen gingen nog wel. De bak was een zwembad in wording en in de paddock lag ook puin. Bij een klant nog even de prijs gevraagd... was nog best veel ook.


Was dit toevallig tegen over een kinderboederij? Dat is namelijk waar mijn pony's staan. ( de kinderboerderij dan he Tong uitsteken )
Laatst bijgewerkt door LovingTweety op 31-01-04 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 22:53

duivelintje schreef:
eh.... 180 euro? x 2 da´s.... een hele hoop centjes.
ik weet dat ze voor de jaarlingen van deze winter rond de 162 euro betalen, maar geen idee of dat zoveel omhoog gaat. heeft jan dit tegen jou gezegd misschien? (wij hebben het eerlijk gezegd ook nooit gevraagd, maar vind het wel een grote verhoging van 150 naar 180 *zucht*).
helemaal geen idee dus, wat het kost als ze nog ouder worden (krijg al angstige beelden van allerlei hoge cijfertjes).


180 euro is mij verteld idd, toen ik op zoek was naar een opfok voor mijn veulen. Dat vond ik ook een beetje veel te gek!

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:59

het is jammer dat ik net vandaag de stalling betaald heb, anders had ik het voor de zekerheid even na kunnen vragen. ik hou het in mijn achterhoofd en gaat dit zeker eens navragen. i kweet anders niet of we dit volgend jaar kunnen (en willen) betalen voor 2 jaarlingen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 23:04

duivelintje schreef:
het is jammer dat ik net vandaag de stalling betaald heb, anders had ik het voor de zekerheid even na kunnen vragen. ik hou het in mijn achterhoofd en gaat dit zeker eens navragen. i kweet anders niet of we dit volgend jaar kunnen (en willen) betalen voor 2 jaarlingen.


Daarom ben ik er ook niet gaan staan... ik vond het nogal veel centjes. Misschien kan hij jullie matsen?! Ik ga bij mijn opfok iig 105 euro betalen komende winter.

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:41

waar sta jij ook alweer?
mijn vriend en ik zijn 2 mutsen die minimaal 2x per week even langs gaan en nu staan ze redelijk dicht bij huis.
ook met het oog mocht er iets mee gebeuren dat je snel ter plekke ben, vandaar dat we ze niet al te ver weg willen hebben.
al moet ik zeggen dat 105 een stuk beter klinkt dan 180. hoe is dat verder geregeld waar jij staat? bij ons komen de hoefsmit e.d. er nog eens bij (was vandaag ook 368 euro lichter en dat voor 2 veulens van nog geen jaar, mijn portomonee heeft ernstige pijnen nu).

p.s. voor ik mensen over me heen krijg die zeggen dat we dan geen 2 veulens hadden moeten nemen als we dat niet kunnen betalen en dat de kosten alleen nog maar hoger zullen worden als ze ouder worden.... dit weten en beseffen we. en zou er ook geen probleem mee hebben als dit voor een pension gevraagd zou worden, maar het gaat hier om jonge paarden en dan vind ik het te ver gaan.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 01:04

pfff 150 en straks 180 , auw
ik ben nu 45 in de maand en vanaf begin mei 60 euro per maand(inc. enten, kappen en ontwormen)
schrik er van, van die prijzen

maar je hebt nu wel een beetje overzicht in wat er geboden word tegen welke prijzen, dat is altijd handig
en volgens mij kom je op zo een tocht ook wel een paar dingen tegen waarvan je denkt , nee doe maar niet
of juist , hee goed idee

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Afanaisa91, Bielsje, Elegance_, josien_m_, mirriejj, Monique1963, Poekkie, SusanH en 41 bezoekers