ik mis tender!!!(brenda)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-01 23:56

zo erg!!ik heb haar al zolang niet meer gesproken,hoe zou het nou met haar zijn!ik vond haar altijd zo lief en verwarmend.....bren waar zit je!!!!!!!!! Huilen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 00:04

IK OOK!!!!
Wie heeft haar gegevens?? dan kan ik haar een kaartje sturen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 00:53

Ja ik mis haar ook! Heb voordat ik naar NZ ging nog leuk met haar gemaild, maar ja, nu heeft ze geen e-mailadres meer...

Brenda waar zit je??? :?

Misschien dat *tijn* ons kan helpen?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 11:11

Tja, wie niet?????
Ik vond Bren altijd een wereldmeid, lief, opbeurend en nooit zeikerig.... Ik hoop dat ze heel snel weer I-net heeft....

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 09:32

Ik heb *tijn*gemaild, maar kreeg mijn mail steeds terug. Dus die is ook al niet te bereiken. Ik heb nl. info over de vader en moeder van Tenders arabier.

Zucht, misschien krijgt Brenda in de toekomst toch internet en spreken we haar weer!

Groetjes Mieke

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mieke op 2001-04-09 09:33 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 10:34

Jongens, ik ben zelf maar een zoektocht begonnen. Er zijn nu 2 vragen: Is de achternaam van Brenda dezelfde als die van Peter (zijn ze getrouwd?). Woont ze echt in Coevorden, of meer er vlakbij??
Wie het weet mag het zeggen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 10:39

Sherlock is my middle name, hihi... Cool

Hier op m'n werk heb ik de digitale Gouden Gids, waarin je op naam en regio kunt zoeken. Ik heb exact de achternaam ingetikt die in haar vroegere mailadres stond, maar met haar voorletters is er niemand te vinden in die regio, alleen rondom Den Haag en Rotterdam. Dus da's niks... Frusty

Als iemand weet hoe haar vent van achteren heet, wil diegene me dan ff een privéberichtje sturen? Dan zoek ik ff verder!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 10:52

Ik heb het adres, dus dan moeten jullie mij even mailen. d.a.brisko@bwk.tue.nl
En ik vind het ook heel jammer dat ze hier niet meer rondstruint.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 12:30

ik heb het tel.nr van haar nog ,en ik ga haar nu bellen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 12:32

ahhhhhhhhhhhhhhh ik heb haar net gebeld!!!en het gaat heel goed met haar en ze mist internet ook,maar op haar nieuwe werk heeft ze het heel erg naar haar zin,en met tender en woody gaat ook alles goed en tender wordt alsmaar mooier en braver!!!!groeten aan iedereen van haar!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 12:38

Hey leuk Sanderijn! Blij te horen dat het goed met haar gaat en dat ze ons mist (dat laatste is voor haar niet zo leuk maar voor ons wel). Ik heb inmiddels haar adres gekregen van Desiree, dus ik ga haar deze week ff een kaartje sturen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 20:56

Oh leuk! Als iemand haar spreekt of schrijft, doe haar dan de groetjes van mij. En zeg maar bedankt voor alle hulp en het luisterend oor. Ze weet wel wat ik bedoel (hoop ik), tenminste als m'n naam erbij gezet word.

Zou ze niet mee kunnen naar de Efteling als 't boktweekend niet doorgaat? Ze hoort erbij, dus lijkt me wel gezellie.

Pling Knuf Mayo Pling

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:11

ook groeten van mij graag!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:44

Zo, meteen de daad bij het woord gevoegd en een kaartje aan Brenda geschreven, met jullie groetjes, en specifiek van iedereen die hier boven een berichtje heeft geplaatst! Lachen

Ik bedenk alleen net dat ik vergeten ben er iets op te zetten over 5 mei, maar ik heb de kaart al dichtgeplakt ('t is zo'n ansichtkaart met zo'n flapje dat je over het tekstgedeelte plakt). Nou ja, als we zeker weten dat het Boktweekend niet doorgaat en het een dagje Efteling wordt, dan kunnen we haar altijd nog ff bellen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 08:25

Karin wil je mij haar adres ook even toe sturen? kan ik haar ook een kaartje sturen en dan zet ik het er wel op van de efteling

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 10:13

Kim, je hebt een privébericht! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 12:05

mag ik het adres ook??

JOEPIE!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 12:10

Oh, ik wil haar ook graag een kaartje sturen! Mag ik 'm ook?

Groetjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gaby, Linde_C, rien10, Vagabondo en 111 bezoekers