"problemen" met schooljeugd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 09:56

ik woon vlak bij een centrum voor zwakzinnigen, en die mensen moeten 's morgens ergens heen, waarschijnlijk om te werken ofzo.
er fietst hier altijd een schat van een vrouwtje op een driewieler, en wij groeten elkaar altijd.
op een dag 's morgens vertelde ze mij dat er jongens naar haar gespuugd hadden.
de volgende dag gebeurde het waar ik bij was, ze spuugden naar haar en scholden haar uit voor k*th*er!!!!
één van die jongetjes had ik te pakken, maar hij trok zich los, mijn hond rende er ook nog even achteraan, en die is heel groot, en hij was best bang!
toen ben ik eerst de hele dag boos geweest, en ik heb de politie gebeld, maar het was vlak voor de zomervakantie, dus kwamen ze niet meer langs.
de vakantie is nu afgelopen en als ik haar zie vraag ik steeds of het nog gebeurd is, maar dat is niet zo gelukkig.
dat heeft die jongens ook echt iets bespaard, want ik heb een supersoaker aangeschaft en stinkbommetjes spul, waarmee ik had bedacht hun elke morgen te bespuiten, moet jij eens kijken hoe snel ze een omweg gaan nemen om dat 'gekke wijf' [mij dus] te ontlopen *LOL*
ik denk trouwens dat het verhaal van supertje [geweldig!!!] de beste oplossing is, er een keer een grijpen en het hem op laten ruimen.
veel succes met die rot kinderen, ik hoop dat je een oplossing vind zodat het ophoudt, want je wordt er natuurlijk gek van.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 09:58

Stoer Luxx............ ! Ik zou willen dat er meer mensen zijn als jij.........Dikke Pluim

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:54

Ik zou echt contact met de school opnemen!!! En dat filmen vond ik ook wel een goed idee!!! Laat je wel ff weten hoe het afloopt?

carina

Berichten: 2785
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:05

stef"]
[quote="_inge_ schreef:
Ik zou gewoon lekker bij de school gaan klagen. En dan een keer met een camera in de bosjes gaan liggen. Zodat je de pics aan de school kunt geven Extreme duivel


Ik heb geen bosjes Huilen
[/quote]

Dan wordt het toch verstoppen in zo'n Kliko... Schijnheilig Knipoog

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:14

Naar de politie gaan! Werkt hartstikke goed! Hoe ik dat weet? Mijn broertje is ook zo'n klerenjong dat kliko's omtrapten. Hij moest naar halt kreeg een taakstraf en heeft het nooit meer gedaan. Andere mensen ook nie omdat ze wisten dat je dan kans had om naar halt te gaan!