kennen jullie het blad pferdemarkt????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-01 13:55

met al die foto's van aangeboden paarden?? weet iemand of er zoiets in het nederlands al bestaat?????

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 14:24

Ik ken het blad ziet er best mooi uit.

Het bestaat niet in nederland heb er weleens navraag over gedaan. Op zich wel jammer maar er staat eigenlijk net te weinig info over het betreffende paard.

Gr Pris

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 14:26

Nee het is nog niet in Nederland het komt er wel heb ik gehoord..
Ik vind het een leuk blad om het te lezen en kijken foto's

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 17:07

ja ken het vind het ook erg leuk om door te bladerenb en dacht toe ookal jammer dat het niet in NL is

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 17:59

De Pferdemarkt is een heel goed blad en staat ook bij iedere serieuze fokker bekend. Je kunt dan wel een nederlandse versie maken, maar dan is het nog maar de vraag of je ook zo'n groot bereik hebt.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yootha op 2001-04-09 17:59 ]</font>

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-01 18:37

al zouden jullie een paard te koop hebben zouden jullie het dan in zon blad zetten???? en wat vind je een goede prijs om te adverteren???

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 21:44

Ik ken hem ook. En jammergenoeg is hij niet in het nederlands..
Ik zou mijn paard er gerust in te koop zetten maar ik wil mijn paard niet zomaar naar het buitenland.. Ach.. misschein ook wel als hij het goed krijgt.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 21:48

Kennen jullie het Engelse blad Your Horse dan wel? Daar staan ook heel veel advertenties in, met foto's. Bovendien altijd hele leuke artikels, koop hem meestal voor we op vakanti egaan. Ben ik altijd heel lang in aan het lezen, in't engels valt het nog niet mee Party!!

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:06

Ik lees het wel regelmatig, en er staan ook meestel wel een aantal Nederlandse adverteerders in.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-01 08:36

waarom ik dit wilde weten is het volgende: ik lees het blad zelf ook iedere keer en nu zit ik er over te denken om een aantal uitgevers te bellen of zij samen met mij een nderlandse versie van pferdemarkt willen maken. misschien stom idee maar ik wil iets voor mezelf beginnen en dit lijkt me nou echt leuk om te doen je eigen paarden magazine uitgeven. ik ben heel benieuwd of hier animo voor is??????? geef jullie reacties eens???

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 08:49

ja denk het wel.
Als je kijkt naar marktplaats daar staan ook veel advertentie's met foto's en kijk eens naar de paardenkrant op de zaterdag wat een zooi daarin staat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 10:07

Volgens mij is er wel animo voor maar het is wel een groot risico. NL is wel heel kein vergeleken met Duitsland. Misschien zou je kunnen proberen bij de uitgever van Pferdemarkt of het mogelijk is om voor de Nederlandse markt er een nl-katern bij te doen. Die je er dus alleen in Nederland bij krijgt.
De Your Horse koop ik ook wel eens, die is leuk om te lezen ja. Die bewaar ik ook altijd.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-01 10:30

nederland mag dan wel kleiner zijn als duisteland maar je kunt het blad daar toch ook aan aanpassen?? en het duitse blad ligt ook in nderland dus waarom dan zo'n blad niet in duiseland??? en in de paardenkrant staan geen foto's erbij. ik vind het juist prettig als ik een paard zou zoeken dat ik een foto zie want jemoet toch voor een paard vallen vind ik. dus het idee: een blad met advertenties met foto's (of zonder) en aparte paginas voor grote stallen. en misschien in ieder uitgave een paar pagina's informatief erbij. ik ga eens kijken of zoiets van de grond te krijgen is. ik weet alleen nog niet bij welke uitgever.het lijkt me een leuke uitdaging als het lukt en het lijkt me leuk werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 10:40

Tuurlijk kan je je blad aanpassen aan Nederland maar dat is gewoon moeilijker. Er zijn minder mensen die het kunnen kopen, gewoon demografisch gezien. Dus de oplage moet kleiner en dat is relatief gezien duurder. Het is dus een groot risico of er genoeg mensen zijn die het willen kopen, het ook echt kopen en het blijven kopen. Voordat je naar een uitgever stapt zou ik eerst proberen een onderzoekje te doen naar de koopbereidheid. Als die positief is heb je ook wat achter de hand om aan de uitgever te presenteren.
Persoonlijk ben ik ook voor foto's bij de advertenties want dat maakt het ook veel aantrekkeliker voor mensen die niet op zoek zijn naar een paard maar het wel leuk vinden om plaatjes te kijken en paarden te vergelijken.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-04-10 10:42 ]</font>