Beetje vreemd

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Beetje vreemd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 14:52

Ik zit nu op werk en krijg een waarschuwing dat de weers verwachtingen extreem gevaarlijk zijn Verward Het zonnetje schijnt het is droog je zou bijna in de tuin gaan zitten. In het bericht stond dat rond 15.00 uur er een zware sneeuwstorm op komst is.... Echt vaag binnen nu en ... is het wit van de sneeuw terwijl nu het zonnetje schijnt.

Ik moet zo met de scooter 11,5 km afleggen Scheve mond

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank



Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:15

Kijk maar uit met je scooter, een ongeluk zit in een klein hoekje.
Bij ons is het al wit, maar mijn mams was zo lief me naar me werk te brengen en weer op te halen omdat ik nog wat lasr heb van mijn hersensschudding.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:22

hier zie ik nog niets.. oh oh gouda is niet ver van leiden vandaan.

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:26

fsoudan schreef:
Ik zit nu op werk en krijg een waarschuwing dat de weers verwachtingen extreem gevaarlijk zijn Verward Het zonnetje schijnt het is droog je zou bijna in de tuin gaan zitten. In het bericht stond dat rond 15.00 uur er een zware sneeuwstorm op komst is.... Echt vaag binnen nu en ... is het wit van de sneeuw terwijl nu het zonnetje schijnt.


En de zon schijnt nog steeds....het zal wel rond vijf uur beginnen, als iedereen de weg opgaat Scheve mond .

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:26

Hier in utrecht schijnt het zonnetje en is het ook nog helder. Ik ben benieuwd. Ik vond het vanochtend al vrij vervelend op de fiets.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:33

Hier (tussen Breda en Roosendaal) ook nog een heerlijk zonnetje... Het is wel al harder gaan waaien *brrr*... Hopen dat vriendje vanavond wel naar huis kan komen, hij werkt in Lopik (bij Utrecht). Vannacht mag het dan best tekeergaan wat mij betreft: zijn we morgen misschien wel ingesneeuwd Vingers aflikken


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:41

Ik kan me er ook nog weinig bij voorstellen, hier schijnt ook het zonnetje nu en het ziet er behoorlijk rustig en vredig uit.
Kreeg net een SMS van mijn moeder vanuit Noorwegen, daar ligt echt een dik pak sneeuw, ze moet morgen terugvliegen naar Nederland, maar vraagt zich af hoe ze bij de bus moet komen morgen, aangezien ze niet met de auto wegkunnen.
En mijn zusje zit in Oostenrijk, die moet ook overmorgen weer naar huis, dus ik hoop dat het een beetje rustig weer blijft.

Hanniebal

Berichten: 501
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:10

Nou hier in Eindhoven, heeft het smiddags ff gesneeuwt, maar daar bleef het ook bij. Het is ook niet blijven liggen. En nu is het weer heel rustig weer...

- Pecunia non olet -

It's Heavy On My Heart, I Can't Make It Alone, Heavy On My Heart, I Can't Find My Way Home

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:14

Citaat:
Update 15.42 uur
Het KNMI heeft om 15.41 uur een nieuw weeralarm opgesteld:

"ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Over de Noordzee trekt een actief sneeuwgebied zuidoostwaarts. Deze actieve sneeuwbuien bereiken rond 1700 uur het noorden van het land. De voorste begrenzing wordt tegen 1900 uur langs de lijn Schiphol - Assen verwacht. Rond 2100 uur ligt deze grens op de lijn Breda - Den Bosch. "

Komt er dus wel echt aan Knipoog

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:15

Hier in het oosten niet zonnig, maar wel stukken helderder dan vanmiddag rond 1 uur, toen het hier zachtjes aan het sneeuwen was. Je ziet nu lichtblauwe plekken tussen de wolken en het is heel rustig, het waait niet.

Ben benieuwd wanneer de hel losbarst, dan zal het vannacht wel zijn. Vanmorgen was het hier tenslotte ook ineens wit en gisteravond nog niet. En in het oosten weet je het tenslotte nooit, 't is bijna landklimaat hier Haha!. Dat belooft dan wat als ik morgen weer met het autootje naar m'n werk moet. Straks ben ik ook ingesneeuwd, net als Cody's moeder... Scheve mond

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:38

ItsMe schreef:
Citaat:
Update 15.42 uur
Het KNMI heeft om 15.41 uur een nieuw weeralarm opgesteld:

"ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Over de Noordzee trekt een actief sneeuwgebied zuidoostwaarts. Deze actieve sneeuwbuien bereiken rond 1700 uur het noorden van het land. De voorste begrenzing wordt tegen 1900 uur langs de lijn Schiphol - Assen verwacht. Rond 2100 uur ligt deze grens op de lijn Breda - Den Bosch. "

Komt er dus wel echt aan Knipoog



Nou, het wordt gebracht als een kleine ramp. Wegwezen maar, hoop dat ik thuis ben voor het losbarst. Iedereen voorzichtig vanavond!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:40

Zelfs Assen wordt genoemd, dan moet het wel heel heftig worden Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:43

Haha, het is hier zonnig en de sneeuw is nagenoeg verdwenen. Vanmorgen was het wel heel mooi, toen ik opstond, alles wit en dan zonder sporen in de sneeuw....

Ik kan me echt niet voorstellen dat het zo'n baggerweer gaat worden. (toch maar even snel de paarden voeren, voordat de sneeuwstorm eraan komt)

Toos paardloos

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:44

Ik ga dus maar niet naar stal... 2 van mijn lieve vriendinnen hebben mijn paardjes overdag gedaan... anders zou ik rond 19:30 langs de dijk naar de bushalte moeten lopen... dat is eventjes na de voorspelde zware winterse buien nabij schiphol... en laat ik daar nou net moeten zijn... ik zie mezelf als over de dijk de vaart in glibberen op mijn hakjes... Haha! Overigens was het hier een half uurtje geleden ook nog zonnig en waren alle sporen van sneeuw verdwenen... nu is er echter een dreigend dik grijs wolkendek te zien...

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:46

We zouden eigenlijk vandaag naar de ardennen gaan met school om te gaan langlaufen, wij hadden er kei zin in, gaat het niet door omdat onze busmaatschappij het niet aandurfde... begrijpelijk dus... maar ik had er wel zin in eigenlijk Scheve mond

Nou had ik vandaag in de hagel en sneeuw naar huis moeten fietsen Scheve mond

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:50

Nou ik zat lekkr in het zonnetje vandaag Haha!

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:55

Hier idd ook nog lekker zonnetje, heb wel aan twee kleine hagelbuitjes op mn kop gehad.

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:58

Vanochtend was het hier helemaal wit, maar een paar uurtjes later was het al weer helemaal weg. De zon schijnt hier nu niet meer en ze hebben net gestrooit, dus het slechte weer zal wel over een tijdje losbarten.

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:04

tot nu toe is het hier in Adam nog gewoon goed weer. Het ziet er nog niet donker uit, wel wat wolkjes maar verder niks...
ben benieuwd of er nog iets gaat komen, moet ook nog naar Remy toe.

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:13

Ik hoop dat het allemaal wel mee gaat vallen. Ik moet zo van Den Haag naar Utrecht met de trein en die reis is zonder oponthoud door sneeuw al lang genoeg...
(Nou ja, gelukkig ben ik net begonnen in LOTR1, dus ik heb in ieder geval wat te lezen... Lachen )

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:42

Hier nog geen sneeuw (vanmiddag even een flinke bui, maar was met tien minuutjes over en is niets blijven liggen).
Hopelijk blijft het hier ook goed weer, heb morgen tentamen en moet met OV naar de uni en daarna met OV terug naar amersfoort. En laat het met sneeuw nou even nog slechter rijden dan normaal.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:50

Avanti schreef:
Nou ik zat lekkr in het zonnetje vandaag Haha!


Grrrrrrrr........... Boos! Lachen Knipoog
Bij ons sneeuwde het echt super hard de hele dag!

Live,LOve,'ndLaugh

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 18:03

vanmorgen sneeuwde het heel erg, maar sinds vanmiddag was het droog en scheen de zon, die nu dus onder is Knipoog

maar vanavond om 7 uur komt die storm dus hier denk ik...leuk...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 18:09

Lelystad heeft haar ambtenaren naar huis gestuurd. Mijn collega en ik die in Almere werken zijn om vier uur naar huis gegaan. Toch maar het zekere voor het onzekere. De politiecommandant van Almere telefoneerde spreciaal naar de burgemeester met een waarschuwing.

Dus ze verwachten heel wat.

Rond 17:00 verwachtten ze het in de strook in het Noorden. Om 19:00 verwachten ze het op de strook Schiphol - Assen en om 21:00 op de lijn Breda - Den Bosch

'Paint' it 'Black'

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 18:13

Hier helemaal niks! Alleen een klein beetje hagel en dat was het Verward

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angieeeee, fleurtjeuh, girlyggirl, Goldwynn, GrapeshotBot, IASCrawler, Klis, Kmbrly, Little_Gift, LouLi, meintje, Olikea, ReadTheRulez, Sanniejtjuh, Saskiaa_, TessaxQuincy en 61 bezoekers