Lui en toch een ook beetje actief

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Lui en toch een ook beetje actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 22:47

Mevrouw lag zoals je ziet plat in haar stal Gaaaap Slapen Dromen

Afbeelding

Dan maar even proberen op te tillen, maar na veel geduld en gesjor kwam mevrouw over eind Gaaaap

Afbeelding
Na een poetsbeurt moest ze er toch aan gaan geloven. Aan de arbeid. ~~}>
Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
Nog een plaatje van haar leuke koppie Lovers

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:52

Leuke foto's en een mooi paardje(alleen lui zoals je zei) ach ja hebben we ALLemaal wel eens toch???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:22

GRRRRRRRRRR, ik zie die foto's weer eens niet, ga t morgen wel weer ffies proberen...

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 10:48

bakkie schreef:
Leuke foto's en een mooi paardje(alleen lui zoals je zei) ach ja hebben we ALLemaal wel eens toch???


Ze gaat meestal tussen 14.30 en 17.00 ff plat om een tukkie te doen. Ze doet dat ook in de zomer in de paddock. Ik kan er gewoon bij liggen en haar kroelen. Sta ik op, dan gaat haar koppie omhoog en kijkt me aan van: "Kom nou aaien, vind ik lekker" Lovers

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:51

PhiaBink"]
[quote="bakkie schreef:
Leuke foto's en een mooi paardje(alleen lui zoals je zei) ach ja hebben we ALLemaal wel eens toch???


Ze gaat meestal tussen 14.30 en 17.00 ff plat om een tukkie te doen. Ze doet dat ook in de zomer in de paddock. Ik kan er gewoon bij liggen en haar kroelen. Sta ik op, dan gaat haar koppie omhoog en kijkt me aan van: "Kom nou aaien, vind ik lekker" Lovers
[/quote]


Ow das wel lief!!! ik heb mijne nog nooit zien liggen!! ja met rollen maar verder..

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 13:10

Ze heeft dat al vanaf de eerste dag toegelaten. Ze lag toen heel veel omdat ze niet lekker in haar vel zat. Het heeft ruim een jaar geduurd voordat ze zich weer lekker voelde. Nu gaat ze als een speer, zeker vergeleken bij 2 jaar geleden.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:19

Mooi diertje met heel erg lieve uitstraling.
Heb je meerdere foto's van haar?

Wanestha RIP !!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:33

Leuk paardje zeg!
Grappig hoor; lui in de stal liggen!
Die laatste foto trouwens is mooi, heel leuk koppie!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 15:27

Arabsrulezz schreef:
Mooi diertje met heel erg lieve uitstraling.
Heb je meerdere foto's van haar?


Dank je!!!

Ze is heel lief maar het is toch een aparte. Henk kan haar na 2 1/2 jaar nog steeds niet in de paddock doen of uit de paddock halen. Ze rukt zich los of gaat omhoog, terwijl Henk heel rustig is en er nooit iets is gebeurt. Tegen veel mannen is ze heel angstig. Bij bijna iedereen loopt ze giga teugelkreupel Verward . Ze doet dat bij zowel B als ZZ ruiters/amazonnes. Ze staat het liefst alleen en kan geen 1 paard in haar buurt verdagen. Eten en slapen is een hele grote hobby van haar.
Tegen mij is ze heel lief en ik kan, zoals je ziet, alles met haar doen. Ze is mishandeld geweest en ze kwam in een hele slechte konditie bij mij. Nu is het een goudhaantje en ik ben super trots op haar.

Zo zag ze er 2 jaar geleden uit. Ik heb heel veel foto's van haar.
Afbeelding

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:32

Wat een schatje zeg! Leuk ing en dat zo lief in de stal

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 17:22

Hoe zo lui Dromen Slapen Gaaaap Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

Afbeelding

Lovers

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:28

Mooie foto´s je paard ziet er gezond uit. Ik snap alleen niet helemaal het nut van rondjes lopen aan een lijntje. Op deze manier wordt t paard nog niet getraind. Of was dit alleen maar t opwarmen?

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 20:41

GribaldiFAN schreef:
Mooie foto´s je paard ziet er gezond uit. Ik snap alleen niet helemaal het nut van rondjes lopen aan een lijntje. Op deze manier wordt t paard nog niet getraind. Of was dit alleen maar t opwarmen?


Ik longeer haar vrij veel, 2 a 3 keer per week, en altijd zonder bijzet, touwtjes of andere dingen.
Volgens de Osteopaat zitten haar spieren op de juiste plaats en gebruikt ze haar rug goed. Ze heeft haar gezien aan de longe en vond dat ik er niks aan hoefde te hangen. Zij is een voorstander van longeren en als het kan zonder dwangmiddelen. Dus rondjes lopen aan een lijntje heeft weldegelijk nut bij dit paard.
Foto's maken en longeren gaan niet samen . Normaal loopt ze met haar neus over de grond en moet ik uitkijken dat ze niet in de longe lijn stapt.

De Fries longeer ik af en toe met een bijzet. Ook hij gaat met zijn neus over de grond en gebruikt zijn rug goed. Dus waarom zou ik er iets aan hangen????

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:43

ik snap je motivatie, vroeg het me af dus vandaar mijn reactie.

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 00:57

Erg dat ze vroeger mishandeld is geweest.

Vind haar echt een hele leuke en lieve uitstraling hebben.Bij jou loopt ze hoop ik niet teugelkreupel?Heb je ook foto's van onder het zadel?

Wanestha RIP !!


Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 02:06

Ik krijg altijd de zenuwen als mijn paard ligt(zie het gelukkig bijna zelf nooit, maar hoor het wel eens van stalgenootjes) want mijn eerste ervaring met haar toen ze lag was niet best......zwaar koliek en ik dacht in eerste instantie dat ze lekker in het zonnetje lag te genieten en kon ook bij haar gaan zitten ,totdat ik iets zag in haar ogen wat me verontruste en het klopte,
Op stal moeten ze er altijd om lachen als ik weer zo,n paniekhoofd trek als ze zeggen dat ze haar hebben zien liggen, vertellen me er dan ook gelijk bij dat ze effe later weer gewoon nieuwsschierig met d'r koppie naar buiten stond te loeren en dan is het ook goed.
Wat een muts ben ik he????

Maar het zijn idd hele leuke foto's en erg aandoenlijk dat je zo bij haar mag komen! OK dan!

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 13:59

Ik schrok toen ik die eerste fotow zag... Lijkt wel of ze heel ziek is ofzow. Maar slaapt dus gelukkig alleen maar.
Mooi pony. *LOL*

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 16:16

Oliver schreef:
Ik schrok toen ik die eerste fotow zag... Lijkt wel of ze heel ziek is ofzow. Maar slaapt dus gelukkig alleen maar.
Mooi pony. *LOL*



Pony Verward Ze is 1.69 hoog Haha!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Annemar

Berichten: 21
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 15:51

Wat een lief koppie! Je kunt wel zien dat er een groot verschil zit tussen die foto van 2 jaar geleden en nu. Ze ziet er nu een stuk gelukkiger en gezonder uit. Goed werk verricht! (en veel liefde neem ik aan) Lachen

Annemar

Berichten: 21
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 15:57

Jammer genoeg komen die van mij altijd direct overeind als ze mij zien of horen. Ze krijgen van mij altijd het voer, dus zijn ze er als de kippen bij. Ze kunnen niet klok kijken en kijken dan ook altijd even voor de zekerheid of er al weer wat te halen valt. En knuffels zijn ook altijd welkom, dus staan ze binnen no time. Het lijkt me heel leuk om je paard liggend te kunnen knuffelen. Vroeger reed ik altijd pony bij een boer. Bij die pony kon ik ook altijd gaan liggen. Lekker er tegen aan en samen wat suffen. Geweldig!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 16:05

Leuke foto's.
Schattig dat ze blijft liggen als je bij haar komt

XANTHA

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 16:16

leuke foto;s!
die eerste vooral
jammer dat de tweede zo wazig is

HO HO HO, and a bottle of rum!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 23:52

Annemar schreef:
Jammer genoeg komen die van mij altijd direct overeind als ze mij zien of horen. Ze krijgen van mij altijd het voer, dus zijn ze er als de kippen bij. Ze kunnen niet klok kijken en kijken dan ook altijd even voor de zekerheid of er al weer wat te halen valt. En knuffels zijn ook altijd welkom, dus staan ze binnen no time. Het lijkt me heel leuk om je paard liggend te kunnen knuffelen. Vroeger reed ik altijd pony bij een boer. Bij die pony kon ik ook altijd gaan liggen. Lekker er tegen aan en samen wat suffen. Geweldig!


De paarden staan achter mijn huis, dus voer ik zelf. Ze weten precies wanneer ze eten krijgen, 8 x per dag Schijnheilig . Lisenka (roepnaam BEP) is als laatste aan de beurt. Vaak blijft ze gewoon liggen en als ik vlak bij haar ben , dan pas komt ze overeind.
Madam heeft als gewoonlijk tussen 14.30 en 17.00 een slaapuurtje Slapen . SVP niet storen Cool , alleen voor eten Vork kan je haar wakker maken. Als ze nog moet werken, dan is het een hele toer om madam overeind te krijgen. Maar na een flinke rosbeurt is ze weer wakker.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 89 bezoekers