paarden, wat vinden jullie ouders enz. ervan??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

paarden, wat vinden jullie ouders enz. ervan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 13:59

ben benieuwd wat jullie
vriend/man/ouders/zusje/broertje/enz.
ervan vinden dat jullie een
paard hebben.vinden ze het ook leuk,
of vinden ze er niks aan?

mijn vriend vind ze doodeng maar gaat
aventoe wel mee om te kijken.
en mn moeder is er ook doodsbang voor.

ben benieuwd!!

groetjes brenda


[Edit Karin] titel & verplaatst naar PP [/edit]

21-10 indoor mm Barsingerhorn


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:11

Mijn eigen ouders geven er helemaal niks om. Ze gaan ook nooit naar wedstrijden kijken ofzo. Mijn vriend rijdt zelf ook, dus da's wel duidelijk! En mijn schoonouders komen ook heel vaak kijken.

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:06

Mijn vriend vind het leuk, maar mopperd af en toe op de kosten als er weer eens een veearts is geweest ( en zo vaak is dat niet)
En mijn ouders hebben zelf vroeger mijn 1e pony voor mij gekocht, dus die vinden het erg leuk, maar sinds ik samenwoon komen ze niet zo vaak meer kijken

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 15:41

dat mopperen komt me bekent voor,
als ik weeris een nieuwe deken ga kopen ofzo.
maar nu moet hij niet meer zeuren heeft zelf net
een nieuwe dure hobby zweefvliegen.
(je hoort hem nu steeds minder)

21-10 indoor mm Barsingerhorn


fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:54

mijn moeder en mn zusje rijden zelf ook dus dat is al helemaal geen probleem! Mijn vriend vind er nix aan, leuk dat ik het doe maar voor hem hoeft het allemaal niet en hij gaat ook zelden mee Tong uitsteken

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:59

Ik heb geen paard mee. Wel gehad, die heb ik toen van mijn ouders gehad. Mijn moeder heeft niets met paarden, mijn vader wel die heeft zelf heel lang gereden.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:05

mijn vader + moeder + zusje vinden het wel leuk.
Mijn zus wil er niets van weten :p

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:09

Mijn zus en broer hebben zelf ook een paard, mijn moeder gaat wel eens mee en dan zet ze ze ook los!!! ze mest uit en knuffelt ze, maar verder wilt ze er niets van.
mijn vader vind ze helemaal geweldig, hij heeft zelf een paar jaar geleden op het paardje van mn zus gereden en mijn uzs en ik hielpen hem daarbij.
Mijn vriend vind ze helemaal geweldig hij poetst mijn pony en k nuffelt altijd met r. het gevolg: mijn paard loopt liever mee met mijn vriend dan met mij!! hij geeft haar ook altijd snoepjes en wandelt wel eens met r, erop gaan wilt ie nog niet (maar ik krijg hem nog wel zo ver)...

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:14

Mijn hele familie is zowiezo dieren gek Knipoog
Mijn moeder had vroeger al paarden mijn opa was ooit eens boer. Mijn vader vind ze maar eng.
Verder hebben alle broertjes en zusjes wel eens op mijn paarden gereden. Vooral mn jongste zusje heeft de liefde overgenomen Lovers

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:21

Mijn hele familie geeft niet om paarden, maar ze gunnen het me wel... Heb paard gehad voor mn havo examen en mn ouders helpen me zo nu en dan...

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:34

Mijn zusje rijdt ook paard, oruion is dus ook van ons samen! Mijn moeder heeft blauwe maandag gereden,maar vind het nu dood eng, dus die gaat gewoon mee om te knuffe en mijn vader vind het ok allemaal erg leuk...dus conclusie: Mijn ouders staan zeker wle achter mijn hobby..(maar ze vinden eht wel duur:P)

Ach gutWees maar niet bang, overwin dat gevoel, 't gaat niet vanzelf, ik weet precies wat je bedoeld.
Nu heb je angst, weet je niet hoe het moet. Wees maar niet bang, het komt vanzelf weer goed! Ach gut


Bokkende Fjorden Rijder #94

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:37

Mijn vader geeft weinig om de paarden.. Maar hij vind het wel leuk dat ik het leuk vind.. Me moeder rijd zelf ook en is ook gek op paarden maar durft niet op die 2 van mij te rijden (hebben ze wel samen gekocht met de gedachten dat zij ze ook zou rijden).. Me broetje vind het helemaal niks..
En me nieuwe vriend weet ik nog niet tot nu toe vind hij het heel leuk.. Maar dat vond me vorige vriend ook tot we een half jaar veder waren.. Toen was het allemaal stom en niet leuk meer..

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:42

mijn vader die wou er eerst niks van weten en mijn moeder vond het helemaal mooi!!!

van mijn vader moest ik eerst maar gaan bewijzen dat ik echt achter een paard aan kon en moest dan nog maar even bij een manege lopen. na lang gezeur gingen we kijken naar een paard. hadden we er een moest ie weer weg omdat ie een blijvende peesbeschadeging had, was een heel gezeur met de eigenaar. en toen later kreeg ik lady en mijn vader die werd er steeds doller op. mijn moeder dus ook. en toen naar 1 1\5 jaar was mijn vader er zo gek van dat ie een veulen heeft gekocht voor mij als ik volgend jaar 18 ben. nou ik zou mijn vader voor geen goud willen missen. ik heb dit allemaal aan hem te danken. en hij zegt ook van als we in de geld problemen komen gaan de paarden nooit van mijn levensdagen weg.

nou is dat mooi of nie???
en verder vindt mijn familie het wel leuk

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:50

Mijn vriend vindt het wel grappig hoor een paard...Heeft haar zelfs al eens meegeholpen te poetsen..Maar erop krijg ik hem met geen mogelijkheid. Knipoog
Mijn moeder vind het vooral leuk met lekker weer en langs de kant en ze geniet ervan om ons te zien trainen.
Mijn vader vind het ook helemaal leuk gelukkig...Hoewel hij in het begin het minst van paarden moest hebben,lijkt hij het zelfs leuker te vinden als mijn moeder....Hij heeft mijn paard zelfs al enkele keren uitgestapt!En ging vroeger altijd fanatiek mee op wedstrijd..
Mijn broer vind het alleen leuk om af en toe eens een fotootje te zien..

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:07

Mijn vader reed
mijn moeder reed
mijn zusje rijdt
dus volgens mij is er niemand die er echt problemen mee heeft Knipoog

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:11

Me vriend vind het niet erg, die gaat altijd mee en heeft zaterdag voor het eerst ook even op marilyn gereden.

Me vader wil ooit ook nog eens rijden, me moeder vind het wel leuk. Alleen het wassen van al die vieze kleren niet Haha!

22 Januari verwachten we ons kleintje

bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 17:39

leuk jullie reacties!! OK dan! .
vind het erg leuk om te lezen wat
jullie fam. er nou van vind. *LOL*

21-10 indoor mm Barsingerhorn

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:51

Mijn ouders hebben niks met paarden. Ik sta sinds oktober vorig jaar bij een nieuwe stalling en ze is daar zelfs nog nooit geweest. Ik regel alles dan ook. Eigenlijk vind ik het niet zo heel erg, ik mag er gewoon heen wanneer ik wil, alleen hebben ze er niks mee.

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:02

Mijn vader vind paarden van een afstand geweldig, dus alleen om naar te kijken, maar van dichtbij vind hij het niks. Soms geeft hij tarzan wel een aaitje en dat vind hij wel genoeg.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:05

mijn vriend moppert ook wel eens maar vind het diep in zijn hart wel leuk.
mijn ouders vinden het geweldig mijn moeder is door melody van haar paardenangst afgekomen.
maar van familie voel ik vaak afgunst als ik bv zeg jeetje ik hed geen geld over deze maand we zijn maar niet uitgegaan, krijg ik meteen te horen had je je maar niet zo'n rotknol moeten kopen alsof die 50 euro per maand het uitmaaken

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:08

Mijn vade vind het erg leuk een gaat af en toe mee.
Mijn moeder wil dat ik hem zo snel mogelijk verkoop.... aan haar Haha!
Mijn broer vind het maar niks.
Mijn vriend vind het wel leuk voor mij, maar is er zelf bang voor.
M'n vrienden vinden het soms vervelend dat ik wat minder tijd heb.

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:17

mijn ouders vinden het wel leuk, mn zusje interesseert het niet zo...
en de rest van familie en vrienden vinden het afwisselend van superleuk tot doodeng zeg maar Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:29

Mijn man vind het prima. Het is niet zijn hobby, maar gaat af en toe wel met mij mee. Tijdens vakantie maakt hij ook altijd een buitenrit mee.

Mijn zusje werkt beroepsmatig in de paarden en is oo mijn instructrice.
Mijn moeder rijdt ook één keer per week en rijdt Laiser tijdens mijn vakanties. Verder is het verschillend wat vrienden betreft, sommige rijdne ook of hebben gereden en anderen moeten er weinig van hebben.

Quest

Berichten: 764
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: In Duitsland naast mijn paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:40

Mijn vriend en ik hebben nu 2 paarden en hij is nu hard aan het lessen. Hij vindt het heel erg leuk en ook dingen kopen vindt hij geen probleem *LOL*
Mijn ouders komen ook wel spontaan langs, mijn moeder heeft gereden en mijn vader, tja, mag je op een Bels zonder zadel zitten en stappen rijden noemen Verward !
Nu alleen nog mijn moeder overtuigen om weer een keer op te stappen Schijnheilig Ze weet het alleen zelf nog niet Tong uitsteken

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:33

Mn ouders vinden het wel leuk, maar ze rijden zelf niet, maar ze betalen wel veel, de huur van de stal enzo. Lovers
Mn zusjes willen er helemaal niks van weten, behalve mn jongste zusje, die rijdt zelf ook. Maar een eigen pony is niks voor haar, ze zou niet elke dag willen rijden, maar 1x p week vindt ze dan wel weer leuk.

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Googlebot, siloux, SusanH en 42 bezoekers