Interesse in westernles in Hardenberg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Interesse in westernles in Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 12:20

Hoi

Wij beginnen westernles op de manege hoogeweg te hardenberg. OK dan! De lessen worden gegeven door Corine Mennuti *LOL* OK dan! . De dag wordt zondagmiddag warschijnlijk rond een uurtje of 4. De kosten zijn nog niet geheel bekend maar je kan altijd even een pbtje sturen naar mij of Tammie.
Er zijn geen manegepaarden dus het is echt voor mensen met eigen paarden.
Dus heb je interesse laat het me weten.

Greetz hanita

Pasterza

Berichten: 2696
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 17:34

Eindelijk iets dichtbij! Lachen Maar helaas is mijn paard kreupel en dat zie ik helaas niet snel over gaan

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 20:51

zal wel willen maar zie niet zitten om met freke de fries country te rijden.
en dat affere met loes dat ik de schuld van jantje krijg zie ik het niet meer zo zitten daar bij manege hoogeweg.
vond het er altijd super gezellig, eindelijk een manege zonder kak.
en helaas door loes durf ik nog steeds niet echt terijden.
ook zeker niet op mijn nieuwe paard moontje.
veel geluk met het opzetten van deze lessen.
en hopelijk zie ik tammie weer met de strandrit op 20 maart.
zie hier onder de website die greta, dochter van petra, gemaakt heeft.

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:19

Tja, het is jammer dat het zo gelopen is, maar je moet gewoon lekker gaan rijden met Moontje. Rustig oppakken. Daarna al je moed bij elkaar schrapen en weer eens gezellig langs komen om uiteindelijk met onze lessen mee te rijden Haha! .

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:23

We hebben meer info over de lessen. De lessen zijn op het moment 12,50 euro per uur voor 4 personen (hoe meer mensen hoe lager de kosten zijn). Ze worden op zondag gedaan van 16.00 - 17.00 met evt. uitbreiding van 17.00 - 18.00. We beginnen per 1 februari 2004 Haha! .

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 13:33

wat een rot tijd.
als twee uur eerder was had ik toch mee gedaan met moontje.
vooral nu ze op een super stal voor haar heb gevonden in reezeveen.
maar mijn man moet om 4 uur voeren en melken.
dus geen oppas voor de kinderen.
en heb geen zadel voor, maar moet toch eerst zien of het wat is voor ons beiden.
als er andere tijden (tot 16.00) op zondag komen heb ik wel intresse, op de tourtochten na, dan moet ik paraat staan.
de eerste strandrit is op zaterdag 20 maart dus dan is het geen probleem.

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 17:46

Het kan niet anders, omdat de rijvereniging les heeft van 14.00 - 15.00 met een uitbreidingsmogelijkheid van 15.00 - 16.00. En Hanita zit met haar werk, dus we kunnen al niet eerder beginnen dan een uur of 3 geloof ik, maar ja daar heeft de rijvereniging al een optie op.

En dat zadel maakt echt niets uit. Er zijn er nog 2 die nu nog tijdelijk met een engels zadel rijden, omdat er nog een westernzadel aangeschaft moet worden.

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:09

ik weet een binnenbak die eventuweel ook gehuurd kan worden tegen vriendenprijs. tevens rijden daar al zo wie zo van de 6 paarden 4 mensen counrty (hebben ook zo'n zadel). oke dan moeten er mensen met trailer er heen. vlakbij de fjordenboerderij. maar zullen wel meer mensen zijn die met een trailer moeten komen naar de manege, dan kunnen ze ook daar heen.
het is maar een (optie om het vroeger te kunnen rijden)

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:27

Ik weet waar je bedoelt, maar ik ben degene die geen trailer heeft en de rest die komt heeft er wel een (is voorlopig alleen Hanita en misschien Karsten). En Corry en Miranda hebben ook geen trailer, dus dat zijn er al drie. Dan moeten wij iedere keer een trailer zien te krijgen, anders had het me niet zo veel uitgemaakt. Maar nu is het wel zo handig dat er westernlessen op de Hoogenweg worden gegeven.