Razinda weer ontsnapt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-01 23:51

Ik was vrij laat op stal en dacht Razinda en Jur even tegelijk in de buitenbak los te laten. Jur aan het halster en Razinda liep erachter aan. Dacht ik. Haha!

Ze liep er dus wel achteraan, maar plotseling rende ze dwars door het schrikdraad van de grote wei, waar dus stroom op stond!! Razinda verdween in het donker de grote wei in, die bijna een km lang is!!
Jur werd natuurlijk compleet gek in de bak!
Eerst heb ik de stroom maar overal afgehaald, want het kapotte draad lag te tikken en te vonken in het gras. Als ik Razinda zou vangen, zou ze daar natuurlijk nooit over heen stappen.

Ik dus met mijn laarsjes het soppige weiland in, en in de verte zag ik een schim (en hoorde ik kauwgeluiden). Ik erheen en op de tast vond ik Razinda. Maar zij vond het erg leuk een spelletje met me te spelen! Als ik haar bijna had, holde ze hard weg, kop erop, staart erop, snurken, je kent het wel! }>
Dit fantastische spelletje ging wel een kwartier door en uiteindelijk liet ze zich pakken, en danste naast me aan het touw. Heb haar in de bak gedaan en ik had het inmiddels ook niet meer koud, dankzij clown Razinda! Clown
Pfff ze is zo stout de laatste weken!! Frusty

Later bij het afvoeren, heb ik mezelf ook nog een douche gegeven met een op hol geslagen en wild in het rond spuitende tuinslang (met pistool erop dus). Extreme duivel

Was me wel weer een avond! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 01:49

Ik zie het gebeuren Lachen Jij door de bagger achter een snurkende, zich suf lachende Razinda aan. En die slang, ach dat scheelt thuis weer douchen Haha!

Navragen is beter dan afvragen.


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 08:14

nou het is in ieder geval niet saai toch, en je laat ons nog eens lachen Haha!

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 11:25

Hahahah heerlijk dat het zo´n ondeugend beest is.

Zolang het maar niet gevaarlijk wordt mag ze best gek doen. En onder het zadel moet ze ook braaf zijn Haha! .

Je beleeft ook altijd wat met die 2 he Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 12:25

Razinda wordt steeds ondeugender! Volgens mij vindt ze dat ze recht heeft op in de wei lopen ofzo! Haha!

Maar inderdaad, zolang ze zich maar onder het rijden gedraagt, vind ik alles best. Hoewel ik daar niet helemaal het vertrouwen in heb, ik zal er vast wel een keer afdonderen binnenkort! Schijnheilig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 14:05

Citaat:
Op 2001-11-16 07:14, schreef astridh:
nou het is in ieder geval niet saai toch, en je laat ons nog eens lachen Haha!



haha, dat kun je wel stellen, lig altijd in een deuk om Maartjes verhalen. Gekke paarden ook. en dat van die douche...dat ken ik hahahaha.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, daaf4ever en 158 bezoekers