Ik ben zooo DUF

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 22:50

*GAAP* ik ben echt al een paar dagen nogal DUF. Slapen ik ga vroeg naar bed (uitslapen gaat niet ivm school....) eet genoeg vitaminen, enz enz Koe en ik blijf DUF! gewoon nogal moe enzo... ligt dat aan het weer of aan mij?? Verward Haha!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 22:53

erg he
ik ook al
van de les nog Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 23:00

zeer erg Boos! vandaag op school ookal... heb ik morgen om 8 uur 's ochtends (hoe halen ze het in hun hoofd..) GYM!!!!!!! zo vroeg... nou dan ben je echt gek als je dat zo indeelt....

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 00:10

Had vanochtend om 8.45 college (met een uur reistijd, dus erg vroeg op) en ik ben dus in slaap gevallen Bloos
Was ook echt niet boeiend, en ach, tussen 100 man valt het niet echt op dat je zo stil bent *LOL*

Nulla tenaci invia est via

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 20:01

komt door het weer!!! ik heb er ook last van...echt poedersuiker is dat... van dat oliebolweer....blerg!!!! Boos! Misselijk
neej dit is geen oneliner...
stinkmodderschool!!! ( sorry moest er ff achteraan)
_________________
Berdientje,
your magic eyes are so beautiful and deep,
'cause when I look in them they make me someone else...
i love Berdien en Kitty!!!!! ( en Ilista is ook een cool paard ja!!!)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Berdientje op 2001-11-14 19:02 ]</font>

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 20:10

ja, en als je nou es lekker uit kan slapen gaat het nog wel, maar ik moet bijna elke ochtend om 8 uur beginnen!! Misselijk Misselijk Misselijk blegh. nouja, morgen niet dan: half 10!!! nouja, moet ik nog om kwart over acht op, maarja, alles is beter dan 7 uur Party!!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 21:05

Ziektekiemen!
Beetje griep onder de leden denk ik. zo begon dat bij mij ook.
Ben er nu na 2,5 week vanaf gelukkig.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


*imke*
Berichten: 444
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: leiderdorp/ rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 16:00

hhaahhahaa......nou ik hat er vorige week last van o o o ik ben gewoon tijdens wiskunde in slaap gevallen OEPS!!! Frusty Frusty Frusty *LOL* *LOL* ja maar het ergste was nog wel hij is de ergste leraar van de heeeeeeeeele school zo super streng nou ik heb een vierkant rooster gekregen maar die was maar voor een dag dus heb ik weer mzzl
hahaha oja dit wou ik nog ff kwijt: k weet niet of jullie verzorging hebben nou ik wel en daar staat in dingen over de ziekte van pfeifer geloof ik misschien kan je dat ook hebben maar ik ga natuurlijk weer gelijk het ergste denken dat ben ik dus echt maarja sterkte heheh doei doei Schijnheilig Pling Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 16:05

Ik heb net ook een uur zitten werken (Powerrpoint presentatie) en heb nu echt slaap!
Kga zo naar huis denk ik *gaaaaap* Slapen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 16:06

Over duf gesproken...Ik zit van half 9 tot 10 uur s'avonds op de uni, heb practica deze week. Scheve mond\ En dat is echt vermoeiend, vooral als je in de ochtend nog even naar je paardje ga, dan zeikt die wekker al om 5 uur...

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-01 20:14

Morgen ook weer om 8 uur beginnen, CKV, Gaaaap Misselijk blegh, erg is dat zeg, al die presentaties daarvoor, gaaap...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Flying_Angel, Muggebeet, Roodvos, Roosch, s1993, Vaiqua, wiifke, Zebrastreep en 128 bezoekers