Jeetje....Wat kan het leven toch snel gaan....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Jeetje....Wat kan het leven toch snel gaan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 01:30

Ik zat me zojuist te bedenken....Hoe snel alles wel niet voorbij vliegt en veranderd op een paar jaar tijd....

Vroeger was mijn droom altijd om Deurne te gaan doen..De sportopleiding wel te verstaan..Na een tijd zette ik dit uit mijn hoofd door heel veel negatieve verhalen die ik had gehoord.
Het leven ging verder en de eindexamens naderde...Ik wist echter niet wat ik daarna wilde doen.

Er waren plannen op een springstal te gaan werken,maar toen bijna alles rond was,blaasde ik alles af...Ik zat met mijn handen in het haar....En toen Eureka,ik wordt hoefsmid!
En zo komt het dat ik nu álsnog op deurne zit....

Intussen heb ik mijn eigen paard gekregen,zijn mijn ouders gescheiden en heb ik hele leuke nieuwe mensen ontmoet...Klasgenoten,maar vooral 'paardenvrienden'...Waaronder mist hier op bokt..

En er staat nog zoveel te gebeuren...Ik ben blij dat ik alles niet van te voren weet..

Is dit bij jullie ook zo?


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 01:32

Het leven gaat inderdaad snel. Ik probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten. Dat is van de goede momenten. En van de slechte momenten probeer ik zoveel mogelijk te leren.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 09:50

Ja, vind ik ook. Toen wij Rinkja kregen was ik nog niet eens zo lang met paarden bezig. En die paardengekte is ook ineens opgekomen, eerst had ik er niks mee. Toen ik werd aangestoken met het paardenvirus ging alles heel snel, na een jaar stond ik al dagelijks de box van m'n eigen paard uit te mesten. Als je 2 jaar daarvoor tegen me gezegd zou hebben dat ik een paard zou krijgen had ik je voor gek verklaard. Tong uitsteken En de eerste dagen dat we Rinkja hadden herinner ik me allemaal nog als de dag van gisteren, ook al is dat nu alweer een paar jaar geleden... De tijd gaat echt heel snel!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:23

ja... ik zit nu in het derde jaar van mijn studie al! over 1/1/2 jaar - als alles goed gaat - ben ik definitief 'volwassen' en moet ik aan het werk...


divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 11:36

t gaat inderdaad heel erg snel... als ik terug denk aan een paar jaar geleden lijjkt het nog zo dichtbij maar ondertussen is er alweer zooooooveel gebeurd!! gaat inderdaad heeeel snel!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:10

ja de tijd vliget idd voorbij !
voor je het weet zit je achter de garaniums Tong uitsteken

Dag lieve mama...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:17

Het gaat zeker snel! Ik ben al een kwart eeuw en weet nog steeds niet wat ik wil.
Leuk dat je je 'roeping' hebt gevonden. Hoefsmid lijkt mij een mooi beroep en ook lekker tussen de paarden. Veel succes

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:32

bij mij lijkt het alsof ik al veel langer emt me vriend heb...

(hebben dinsdag een half jaar...)

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:33

De tijd gaat inderdaad snel met veel goeie en helaas ook minder goeie dingen maar zo als de meeste zeggen zo is het leven.

Nu ik werk gaan de dagen helemaal snel

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 18:04

Heel herkenbaar dus...
Gefeliciteerd elmo, ik heb sinds een paar weken 2 jaar 'verkering'... Het lijkt ook alsof we al veel langer hebben..

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:51

Helaas gaan de positieve dingen altijd een stuk sneller dan de negatieve momenten Scheve mond Maar ook die horen erbij....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:07

gouda schreef:
Het gaat zeker snel! Ik ben al een kwart eeuw en weet nog steeds niet wat ik wil.


Je bent niet de enige hoor... Ik ben nog dan nog net geen kwart eeuw, maar als iemand me zou vragen wat ik volgend jaar zou doen dan zou ik het echt niet weten...

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 01:49

Wat erg is dat, niet weten wat je wilt...Ik heb ook een tijd in die onzekerheid gezeten..Echt geen pretje..

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 14:48

soms is wat je echt wilt ook niet echt haalbaar. ik zou ook graag werken met paarden maar heb er niet echt het gestel voor Frusty . veel plezier met je opleiding

Morrie

Berichten: 22307
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 15:01

inderdaad, het gaat snel, ik ben alweer 45, voel me 90 en ben alweer 5 jaar vrijgezel..... Clown
Ik heb nu nog maar 1 eigen paard, en daar heb ik meer werk aan dan met die 80 paarden van de stoeterij waar ik 4 jaar gewerkt heb en ik ben weer terug bij af, ik werk weer gewoon in het onderwijs Boos! en moet nog 20 jaar Gaaaap

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 15:28

ik ken het gevoel...ik had laatst ineens door dat ik nog maar een paar tentames hoef te doen en dan docterandus Ellen ben!

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 17:12

Erg he gouda....Zou ook zoveel willen wat (op het moment) absoluut niet haalbaar is...I'l keep on dreaming.. Knipoog

Smurf...20 jaar zijn best te overzien toch...Maar zou niet met je willen ruilen..Brr..."Onderwijs".. Tong uitsteken

Ellebel...Wat klinkt dat interessant zeg....Succes met je tentamens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:24

Richtje schreef:
Helaas gaan de positieve dingen altijd een stuk sneller dan de negatieve momenten Scheve mond Maar ook die horen erbij....

Dat lijkt enkel zo, de mens heeft de neiging enkel het negatieve goed te onthouden, en het positieve te vergeten...

Maar terug on-topic. Ik herken het gevoel geheel, aan de ene kant benauwt het me, dat ik nu "volwassen" ben, immers, vroeger keek ik enorm naar volwassenen op, en nu, nu moet ik er wat van gaan maken. En daar ga ik gewoon voor!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 20:20

Maya,dat herken ik precies..ben dan qua leeftijd nog niet volwassen..(nog een klein jaar) .. Maar als ik eraan denk,dat ik ongeveer over 2,5 jaar eigen baas ben,krijg ik het soms wel benauwd.
Maargoed....Nog 2,5 jaar om me voor te bereiden....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, cinniz123, eva1969, karlos, kusjemariska, ManonGrr, Marti19, SemrushBot, Sterrendief en 183 bezoekers