nergens dik behalve op kont billen hoe...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

nergens dik behalve op kont billen hoe...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:13

kan ik hier aan werken?

het is namelijk erger als een tijd geleden.


wat voor sporten helpen hieraan?

hardlopen?

groetjes [naam][/b]


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:17

als je het antwoord hebt gevonden vertel je het mij dan Haha!
en no way dat ik ga hardlopen of fitnessen!!

denk dat ik maar liposuctie ga laten doen Knipoog

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:18

Zwemmen! Daarmee train je zowat alle spieren, dus ook de spieren die net onder je kont zitten, je krijgt er bovendien geen 'breedte'spieren, maar 'lengte'spieren van Lachen.

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:26

van paardrijden krijg je een dikke kont ja hahaha Bloos Schijnheilig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:38

het zijn bij mij dus geen spieren maar vet.

en is zwemmen echt zo goed?

ik wil er trouwens wel voor fitnessen doe dat erg graag of hardlopen

groetjes

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:40

Ik slik sinds kort de pillen van CLA. Dit is een natuurlijk product waarvan je langzaam afvalt. Als je afvalt gaat altijd het eerste het vet weg waar je het meeste hebt..... in jou geval je kont dus. Ik slik ze nu een week dus kan geen uitslag geven over de CLA. Wel heb ik veel goede verhalen gehoord van kenissen die ze wel slikken en er mee zijn afgevallen. Je hoeft er verder niet mee te sporten of wat dan ook.... voor elke maaltijd een pil meer niet.
Als je tegen pillen slikken bent zijn er natuurlijk meer wegen die naar Rome leiden Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:51

Heb je met die CLApillen dan niet het bekende risico dat het er weer aan komt als je stopt?
Dat vind ik nl zo'n zonde van m'n geld en moeite. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:54

waar heb je die dingen vandaan?

vriendinnen van mij hebben wel stackers gebruikt. is dat ongeveer hetzelfde?

groetjes

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:57

Pillen slikken? Denk je nou echt dat je daar van af valt Te lui om te sporten noem ik het!

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:57

Stackers zijn heel gevaarlijk, daar moet je nooit aan beginnen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:58

Ik geloof er niet zo in eigenlijk, dat soort pilletjes en dingetjes. Werkt imo net zo goed als allemaal die milkshake dingen etc, en dat werkt alleen boven in het koppie

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:00

Uiteindelijk zal je toch gewoon meer moeten bewegen, en je voedingspatroon aanpassen, om te voorkomen dat je het er (dubbel) weer aan hebt als je stopt met pillen. Vezeltabletten zijn dan beter, die stimuleren je spijsvertering gewoon. Maar echt afslankpillen zou ik niet zo snel aan beginnen.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:01

Zwemmen is inderdaad echt goed! Zeker als je er goed voor in zet en graag wilt.

Ik heb een proeftijd van 3 maanden gehad bij een waterpolo team. Was ontzettend leuk en mijn kont werd zienbaar kleiner. Tong uitsteken

Nu ben ik daar al een tijd gestopt omdat de goep me niet aan stond en er alleen maar verwaande puber jongetjes aan deden en 2 meisjes van 9 en nu is mijn kontje 3x groter als voorheen Knipoog

Van zwemmen ga je je ook heel fit en gezond voelen.
Als ik een mogelijkheid had om te gaan zwemmen (1x keer in de week) dan zou ik dat zeker ook gaan doen!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:02

Samm schreef:
van paardrijden krijg je een dikke kont ja hahaha Bloos Schijnheilig Haha!


Juist niet, paardrijden maakt slank... En het schijnt ook goed te werken tegen cellulitis (als ik het zo goed schrijf Bloos)...

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:05

vonneke schreef:
waar heb je die dingen vandaan?

vriendinnen van mij hebben wel stackers gebruikt. is dat ongeveer hetzelfde?

groetjes



Neeee gebruik nooit stackers Chemische rotbende daar kan je doodziek van worden en blijven. Van stackers gaat je schildklier sneller werken als je gevoelig bent voor schildklier ziekte gaat je schildklier nooit meer normaal werken. Mijn moeder is al jaren bezig met haar schildklier eerst was ze ernstig dun omdat het te snel werkte.... nu is ze aan de dikke kant omdat haar schildklier is verwijderd en haar lichaam die functie niet goed oppakt..... Dit is overigens een familiekwaal niet door stackers.
Ik heb die CLA pillen bij de drogisterij gekocht. Daar hebben ze mij geadviseerd om deze te nemen omdat deze natuurlijk zijn en je hoeft niet op dieet of wat dan ook. Ze kosten €25,00 per potje van 60 pillen x 3x per dag is 20 dagen. Die vrouw in de drogist gebruikte ze zelf ook en is er 10 kilo mee afgevallen.
Mijn moeder gebruikt momenteel super fat burner dit is een afslank middel voor mensen die wel sporten. Ook hiervan ben je het resultaat nog verschuldigd want ze is er net mee begonnen.... die super fat burner verkopen ze in de sportschool mijn moeder mag het gebruiken gecombineerd met hartziekte en schildklier ziekte op advies van dokter. Loop gewoon eens langs de drogist daar hebben ze vrijblijvend advies voor je Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:07

Filmtip voor de pillenslikkers: Requiem for a dream

Dan zie je hoe iemand kan afglijden, echt fijne kost!

Nulla tenaci invia est via

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:09

Charlotte schreef:
Pillen slikken? Denk je nou echt dat je daar van af valt Te lui om te sporten noem ik het!



Nou niet te lui om te sporten...... er echt geen tijd voor hebben is een 2e verhaal. Ik wil graag sporten maar heb met een paard en full time werk geen tijd voor
En wat betreft de pillen dat is ieder zo zijn keus.... als het niet werkt na 20 dagen is het zo voorbij met de pret...Dan zal ik nog intensiever moeten paardrijden om gewicht kwijt te raken Haha! Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:25

Er bestaat bij verschillende sportscholen zoiets als BBBB-en Lachen
ehh.... Billen, Buik, Bovenbenen, Borsten? of zoiets.
Train je dus meteen alles tegelijk Haha! misschien een idee?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 09:15

Denkt iedereen nu echt dat die pillen en andere zooi allemaal werken om af te slanken?
Dan liepen er echt wel geen dikke mensen meer rond hoor, als het pilletje was uitgevonden wat echt werkte...
Afvallen is iets wat je moet doen op wilskracht, gezonde voeding en sporten... Niet met de hulp van een pilletje...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:02

Ik heb een soortgelijk probleem; mijn buik is namelijk veel te dik! Ik durf er alleen niks aan te doen, omdat ik verder zo gespierd ben dat ik bij wijze van spreken zo mee zou kunnen doen aan het WK body building! Verdrietig En tot overmaat van ramp heb ik me opgegeven voor zwemmen en ga ik binnenkort weer echt beginnen met paardrijden. Dus als er iemand een oplossing heeft hoor ik het graag.

Kerstmuts

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:10

Ik loop tegenwoordig hard.. Nou ja doe een poging.. Ik laat je van de zomer wel weten of het heeft geholpen Haha!..

Maar begin idd nooit aan de pillen..Dat is echt troep..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:14

Het probleem van Guinevere herken ik wel een beetje. Ik heb ook aanleg om snel massa te kweken. Alleen bij mij wilden mijn benen maar niet slanker worden. Rug/ schouders/ armen waren nogal gespierd.
Ik loop nu dus hard, en ben eindelijk overal slank. Ik doe niet meer aan fanatiek fitness, want daar wordt ik alleen maar breed van. Pillen slikken heb ik gedaan (ook stacker/ fatburner etc) hielp voor geen meter. Ja, ik kreeg er superveel energie van en mijn eetlust verdween... maar dat is niet de manier om af te vallen. Minder calorieen binnen krijgen dan dat je verbruikt, is de enige manier.
Om een fabeltje de wereld uit te helpen: plaatselijk vetverbranden bestaat NIET. BBB oefeningen zijn goed om de spieren sterker te maken en je dus strakker te maken op die plaatsen. Het branderige gevoel = verzuring, niet de verbranding van vet.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 11:24

Guinevere schreef:
Ik heb een soortgelijk probleem; mijn buik is namelijk veel te dik!


Dat heb ik ook. Ik ben al een aantal weken wat beter aan het eten, en gisterenavond stond ik onder de douche, en ik zag het duidelijk: ik leek wel 4 maanden zwanger. Verdrietig
Dat was een minder fijn moment. Ik wil niet dieten, meer bewegen kan nauwelijks en ik let al een tijdje op hoeveel ik eet, en dan nog kom ik aan. De enige hoop die ik nog heb is dat ik daadwerkelijk zwanger ben, maar dat kan niet zo goed als je de pil zo regelmatig slikt als ik doe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:54

Ook ik lijk wel 5 maanden zwanger.
Meer sporten zit er voor mij helaas niet in.
Met mijn ME ben ik al blij dat ik aan paardrijden toe kom.
Eten doe ik dacht ik redelijk gezond.

Iemand toevllig ervaring met zo'n stroom ding voor op je buik?

Achja, zal ook wel niet helpen, net als pillen Verdrietig
Werkte het wel, dan was er niemand meer te dik.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:56

Ik heb meerdere soorten stroomdingen en ik gebruik ze gewoon voor massage.
Voor afvallen oid helpen ze niks.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Barchetta, ElCamino, Facebook, fnpetter1990, gigil, haffiefreak, judithje, karlli, Kinke, Lalladidoo, Saskiaa_, scoebje, teunis001, topsylover, Tucktuck, valine, Weenck en 144 bezoekers